Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jamal Amofa

Gestart door Stiens, juni 18, 2025, 15:07:06

Vorige topic - Volgende topic

V-man

Aangenaam verrast! Dit kon wel es een mooie match worden!

denistel

Citaat van: sunderland op juni 18, 2025, 21:44:14
kan mij niet aan de indruk onttrekken dat hij adviezen opvolgt van een communicatie adviseur. Wel goed dat ze ook vragen stellen over zijn verleden.
Prima interview

tuurlijk zijn toch altijd mooie praatjes maar idd wel goed dat het verleden ook
even wordt besproken dat doen ze goed. laat het maar zien op het veld gas er op

YellowBlue

Citaat van: denistel op juni 19, 2025, 08:02:47
tuurlijk zijn toch altijd mooie praatjes maar idd wel goed dat het verleden ook
even wordt besproken dat doen ze goed. laat het maar zien op het veld gas er op
mooie praatjes, zou kunnen, hij komt wel oprecht op mij over. Hij had ook vooraf kunnen zeggen dat hij het er niet over wil hebben.

mark1989

#18
Ik had eerst mijn twijfels toen ik de naam hoorde. Maar nu na dat interview heb ik er wel heel veel vertrouwen in.
Hij lijkt de goede mentaliteit te hebben. En wil echt spelen voor het publiek.
Mooi ook dat ie verteld over het contact met Henk de Jong. Toch bijzonder hoor dat Henk soms net dat laatste zetje kan geven dat spelers hier willen spelen. Hoe anders zou het zijn als we hier Fred Grim ofzo hadden gehad. Dan hadden sommige denk ik even overgeslagen. Dat is wel een kracht hoor die wij hebben. We kunnen spelers niet overhalen met veel geld vaak. Dus nu met het stadion, het publiek en onze trainer is Cambuur heel aantrekkelijk.

Arno A

Citaat van: mark1989 op juni 20, 2025, 00:20:18
. Dus nu met het stadion, het publiek en onze trainer is Cambuur heel aantrekkelijk.

Nu nog een assistent. Zal niet al te lang meer duren toch?

Huizen

Stukje op ESPN gezien waar ze het over hem hadden. Erg veel lovende woorden over deze jongen! Kan zomaar eens een schot in de roos zijn. En dat vooruitvoetballen en niet terug naar de keeper klinkt mij als muziek in de oren!!!

fred

Lijkt mij een prima figuur. Doet me aan Bangura denken.
Prima interview ook.

mark1989

Citaat van: Arno A op juni 20, 2025, 07:19:58
Nu nog een assistent. Zal niet al te lang meer duren toch?

Als Cambuur eindelijk inziet dat het profiel dat ze zoeken helemaal niet handig is. Niet iemand zoeken die Henk wil opvolgen. Maar gewoon een goede assistent zoeken die trainingen kan geven en tactisch inzicht heeft. Wel of geen A diploma het zal mij een worst zijn. Over 2 jaar zien we wel weer verder. Dan zijn er ook wel weer trainers.

PePe

Een topper!! Hier hebben we een goede voetballer aan.

wiekie1969

Stak een kilometer boven de rest uit. Genoten.

Stiens

Wat een aanwinst. Durft tenminste in te dribbelen!  |:) |:) |:)

richard

Zo comfortabel aan de bal, heerlijke speler.

YellowBlue

Speelde een goede wedstrijd!

sunderland

Citaat van: YellowBlue op juli 06, 2025, 15:16:37
Speelde een goede wedstrijd!
hele goede wedstrijd. Had ook niet verwacht dat hij zo goed was. Viel mij ook dat hij super fit was. Leek compleet afgetraind

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op juli 05, 2025, 17:27:55
Stak een kilometer boven de rest uit. Genoten.
samen met Souren die ook best speelde