Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jamal Amofa

Gestart door Stiens, juni 18, 2025, 15:07:06

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

SC Cambuur versterkt zich met Jamal Amofa

En dat is vier! SC Cambuur slaat opnieuw toe op de transfermarkt en heeft Jamal Amofa voor twee seizoenen aan zich weten te binden. De 26-jarige centrale verdediger komt transfervrij over van het Bulgaarse Botev Plovdiv.

Amofa beleefde zijn doorbraak bij ADO Den Haag, waar hij zich via de beloften wist op te werken tot een vaste basisspeler van het eerste elftal. Hier maakte hij zoveel indruk dat hij een transfer naar Eredivisionist Go Ahead Eagles wist af te dwingen. Afgelopen winter koos hij voor een avontuur in Bulgarije bij Botev Plovidv en ook daar was hij een onbetwiste basisspeler.

?Een robuuste verdediger die ook nog eens heel goed is aan de bal?, zo begint technisch manager Lars Lambooij zijn relaas. ?Jamal is wat dat betreft een hele complete verdediger en heeft zijn leeftijd ook mee. Hij komt nu in de jaren dat hij moet gaan oogsten en dat is precies wat wij ook willen.?

Welkom en maak ons gek, Jamal!


Huizen

Amofa / Berkhout t.o.v. Nieling / Van Mullem

Lekker bezig! Succes Jamal  |:)

fred

Eindelijk weer een skaver achterin.
Succes en maak er wat van  |:)

Specuveter

Volste vertrouwen in!!

Holwerd voor Cambuur

Leuk interview! Hij heeft er echt heel veel zin in zo te horen.

Welkom kerel!  |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Welkom Jamal en heel veel succes in Leeuwarden  |:)

michello

Heel mooi interview waarin hij ook terug en vooruit kijkt in zijn priv? zaken.
Goede vibe heeft ie en z?n kwaliteiten zijn zeker voor KKD begrippen dik in orde.
Dit kon wel eens een succes gaan worden.

Scc4-ever

Welkom en veel succes  |:)

Oud Cambuur

Mooi interview ook dat hij de priv? dingen belicht. Zullen sommige forumers wat van vinden. Maar prima aanwinst

Stiens


Bernardo

Succes, heb er alle vertrouwen in. |:)

Noordcambuur

Prachtig interview Jamal ga ervoor kerel?.

denistel

veel succes de beuk er in

Trainert!

Heb zijn intervieuw gezien, en dit stemt mij zeer tevreden. Denk dat dit nog wel eens een publiekslieveling kan worden

sunderland

Citaat van: Trainert! op juni 18, 2025, 21:30:43
Heb zijn intervieuw gezien, en dit stemt mij zeer tevreden. Denk dat dit nog wel eens een publiekslieveling kan worden
kan mij niet aan de indruk onttrekken dat hij adviezen opvolgt van een communicatie adviseur. Wel goed dat ze ook vragen stellen over zijn verleden.
Prima interview