Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

Johan-12

#615
Citaat van: denistel op augustus 03, 2025, 13:34:38
balk als buiten hest niks aan,enige waar ie waarde kan hebben is als
zwervende spits dat was afgelopen seizoen ook zo.
Ben ik wel met je eens. Hij geeft nooit een voorzet, en gebruikt of ziet de opkomende back ook nooit.
Misschien zou hij dan beter op de linkerkant kunnen, en dan zo invullen als Milan Smit. Dan heb je meer mensen in de 16.
Alleen dan moet Galvez de ruimte wel kunnen belopen.
Als middenvelder vind ik hem voetballend te beperkt, en krijg je geen steekballen of assists van hem.
In de 16 bezig zijn vanuit spits positie, en dan constant lopen en storen doet hij wel goed.

richard

Citaat van: denistel op augustus 03, 2025, 13:35:53
cambuur mut dat van te voren zelf toch ook bekijken,

Klopt idd.

debaas058

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 02, 2025, 20:22:48
Misschien eens Norwich-uit proberen?  8)

https://www.instagram.com/reel/DM22k6Tt69m/?utm_source=ig_web_button_share_sheet

Helaas veel te duur. Alles werd vergoed door Norwich, anders had NAC daar ook niet gespeeld.
Hadden met veel pijn en moeite eindelijk een buitenlandse awayday geregeld, gaat het helaas niet door  8P
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

mark1989

#618
Ik vind het wel bijzonder dat weer een aantal spelers niet een hele wedstrijd kunnen spelen. ik hoor Henk zeggen dat Amofa en Galvez maar 30 minuten kunnen spelen. Zit het qua conditie training wel goed inelkaar? Cambuur lijkt moeite te hebben om spelers wedstrijd fit te krijgen. Ze zijn toch inmiddels weken aan het trainen.

En waarom spelen ze op zo'n waardeloos veld in Warrga. Ze kunnen toch vooraf even kijken hoe het veld is en dan hadden ze toch ergens anders heen kunnen gaan. Erg amateuristisch.


richard

Citaat van: mark1989 op augustus 03, 2025, 20:38:52
Ik vind het wel bijzonder dat weer een aantal spelers niet een hele wedstrijd kunnen spelen. ik hoor Henk zeggen dat Amofa en Galvez maar 30 minuten kunnen spelen. Zit het qua conditie training wel goed inelkaar? Cambuur lijkt moeite te hebben om spelers wedstrijd fit te krijgen. Ze zijn toch inmiddels weken aan het trainen.

En waarom spelen ze op zo'n waardeloos veld in Warrga. Ze kunnen toch vooraf even kijken hoe het veld is en dan hadden ze toch ergens anders heen kunnen gaan. Erg amateuristisch.

Amofa heeft bijna niet meegetraind na Feyenoord thuis, die wedstrijd had nooit gespeeld mogen worden. En Galvez heeft waarschijnlijk niks gedaan.

denistel

galvez  toch ek onder 21 gespeeld met finland en daarna vakantie dus
die heeft nog ff nodig amofa steeds pijntjes en vraagteken voor vrijdag lijkt mij.

sunderland

#621
Citaat van: richard op augustus 03, 2025, 21:36:40
Amofa heeft bijna niet meegetraind na Feyenoord thuis, die wedstrijd had nooit gespeeld mogen worden. En Galvez heeft waarschijnlijk niks gedaan.
ik heb dat gelijk al aangegeven. Niet dat mijn mening telt maar sommigen hier zeiden ook nog moet kunnen. Heel erg slecht.. na 1.5 training al een oefenwedstrijd in Drachten, hoe kreist ut inne hasses

sunderland

Citaat van: denistel op augustus 03, 2025, 22:24:46
galvez  toch ek onder 21 gespeeld met finland en daarna vakantie dus
die heeft nog ff nodig amofa steeds pijntjes en vraagteken voor vrijdag lijkt mij.
hopen dat ze een uur kunnen spelen?. Ze moeten bij Cambuur maar eens goed nadenken over waarom er sins 2 jaar zoveel blessures zijn.

Arno A

wat Galvez betreft. Die werd en wordt toch in opdracht van MC toch gemonitord. Hij mocht in de slotfase vorig seizoen nooit wedstrijden volmaken.

Dus misschien ( nog) meer individuele begeleiding.

Maar ja blijft een contactsport. En je hebt dus een grote(re) selectie nodig. En anders is er altijd nog de jeugd.

Al zou ik graag een paar jeugdspelers in de basis zien.

Nog vier dagen....

Gasgeve

Citaat van: Arno A op augustus 04, 2025, 06:56:53
wat Galvez betreft. Die werd en wordt toch in opdracht van MC toch gemonitord. Hij mocht in de slotfase vorig seizoen nooit wedstrijden volmaken.

Dus misschien ( nog) meer individuele begeleiding.

Maar ja blijft een contactsport. En je hebt dus een grote(re) selectie nodig. En anders is er altijd nog de jeugd.

Al zou ik graag een paar jeugdspelers in de basis zien.

Nog vier dagen....
Welke jeugdspelers zou jij in de basis willen zien? De enige die ?cht in de basis zou kunnen, is Henstra.

Lore

Citaat van: Gasgeve op augustus 04, 2025, 14:14:39
Welke jeugdspelers zou jij in de basis willen zien? De enige die ?cht in de basis zou kunnen, is Henstra.

De basis is ook nog wat te vroeg voor Henstra toch? Ik zie die nog niet een heel seizoen constant presteren. Het afbreukrisico voor hem lijkt mij ook te groot. Dit seizoen maar veel invallen en dan ontwikkelen naar een basisspeler voor volgend seizoen

Gasgeve

Citaat van: Lore op augustus 04, 2025, 14:52:28
De basis is ook nog wat te vroeg voor Henstra toch? Ik zie die nog niet een heel seizoen constant presteren. Het afbreukrisico voor hem lijkt mij ook te groot. Dit seizoen maar veel invallen en dan ontwikkelen naar een basisspeler voor volgend seizoen
Nee, ik zie hem ook niet een heel seizoen constant presteren. Maar hij is naar mijn idee het dichtst bij de basis van de jeugdspelers.

anderszchristian

Citaat van: Gasgeve op augustus 04, 2025, 14:56:33
Nee, ik zie hem ook niet een heel seizoen constant presteren. Maar hij is naar mijn idee het dichtst bij de basis van de jeugdspelers.
Vond hem afgelopen zaterdag wel erg zwak en laks in het meeverdedigen. Liet bij tijd en wijle Mulder echt verzuipen aan de rechterkant.

denistel

gewoon snelheid voorop zetten die lui proberen toch het spel te maken.

Specuveter

Citaat van: denistel op augustus 04, 2025, 18:45:51
gewoon snelheid voorop zetten die lui proberen toch het spel te maken.kooistra en Balk dus