Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Die lui moeten zich zorgen gaan maken, als ze al niet eens van een middenmotor uit de KKD kunnen winnen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

hobbes

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 02, 2025, 17:04:21
Die lui moeten zich zorgen gaan maken, als ze al niet eens van een middenmotor uit de KKD kunnen winnen.

Ze hebben gewonnen toch?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: hobbes op augustus 02, 2025, 17:08:15
Ze hebben gewonnen toch?

Ah ik lees half blijkbaar. Las Diemers 1-1  :_schater

Benieuwd wat ie de 1e pingel van het seizoen gaat doen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op augustus 02, 2025, 16:57:24
Maakt dat wat uut???? :_schater :_schater :
hou us op te ruien van dien vakantie adres. Ik wa der ook niet dus zeg ik niks over de wedstrijd.

Poetser

Citaat van: hobbes op augustus 02, 2025, 17:08:15
Ze hebben gewonnen toch?

Ja, maar met 1-0. Echt heel slecht tegen een KKD ploeg die rond de 15e plek gaat spelen.

hobbes

Citaat van: Poetser op augustus 02, 2025, 17:14:44
Ja, maar met 1-0. Echt heel slecht tegen een KKD ploeg die rond de 15e plek gaat spelen.

Vorig seizoen 2x van ons verloren, dan is dit een stap vooruit.

zeewolde

Citaat van: wiekie1969 op augustus 02, 2025, 16:29:54

Nee ik hef vakantie. Krijg info door vanuit Warga.
dus je oordeelt niet zelf. Dat is jammer. Dan valt er geen waarde aan te hechten wat je hier schrijft.

Korezev

Citaat van: wiekie1969 op augustus 02, 2025, 16:00:13
Totale miskoop die Binder. Hoe hewwe ze deze man in godsnaam kenne halen.
Hij heeft weer 3 flessen azijn op, wat een zielig figuur

Bankzitter

Citaat van: wiekie1969 op augustus 02, 2025, 16:57:24
Maakt dat wat uut???? :_schater :_schater :

Dat lijkt me wel als de aanval straks Henstra , vd Sande, Sj?strand is en niet Balk, Binder, Sj?strand.
En er komt nog 1 aanvaller bij.

Trainert!

Citaat van: papier op augustus 02, 2025, 16:02:27
Waar is Trainert?


Hier,

Ik heb de wedstrijd niet gezien. Maar ik maak we ernstig zorgen over wederom het scorend vermogen.
Ten op zichte van afgelopen seizoen blijkt het scoren weer het zorgenkindje te worden.

oost

Aanvallend machteloos middenveld met 0 diepgang.
Diemers die 1000x kapt en dan uiteindelijk terug speelt. Nee de oefen potjes die ik gezien heb stemt mij weinig hoopvol. Aan de andere kant oefen potjes zeggen soms weinig. En Telstar en excelsior zijn of we dat nou leuk vinden of niet eredivisie ploegen. En we grotendeels  gewoon gelijkwaardige.
Alleen roda was gewoon een matig potje zonder enige ambiance.

Ik ben persoonlijk blij dat de competitie weer begind volgende week |:)

Poetser

Citaat van: Trainert! op augustus 02, 2025, 17:33:55

Hier,

Ik heb de wedstrijd niet gezien. Maar ik maak we ernstig zorgen over wederom het scorend vermogen.
Ten op zichte van afgelopen seizoen blijkt het scoren weer het zorgenkindje te worden.

Komt wel goed. Ik ben er van overtuigd dat Van der Sande de missing link is. Die zal er niet 30 maken, maar wel de helft misschien. En daardoor gaan anderen ook scoren.

mindra

Citaat van: Korezev op augustus 02, 2025, 17:28:56
Hij heeft weer 3 flessen azijn op, wat een zielig figuur

wieken heeft gelijk, heb hem nu paar keer aan werk gezien.. niet best.
had eigenlijk kan na rust willen zien.

papier

Dordt speelde gelijk tegen Excelsior dus het kan alle kanten op.

Destroyer

Citaat van: Poetser op augustus 02, 2025, 16:26:43
Tis een bende. Een soatsje. Theekransjes op de club met suurtsje Lambooi. Se bin allemaal te lief. Dit is al jaren een zo. We glijden af en iedereen kiekt er maar naar en doet niks.

Mis nog de opmerkingen we kunnen de wedstrijden op papier wel afdoen, bespaart de moeite en we kunnen de club maar beter opdoeken.

Ik wens iedereen een goed  :scc weekend toe. En volgende week rollen we Dordt op!!!
** Poolwinner 18/19 - 21/22