Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Poetser op augustus 02, 2025, 16:26:43
Tis een bende. Een soatsje. Theekransjes op de club met suurtsje Lambooi. Se bin allemaal te lief. Dit is al jaren een zo. We glijden af en iedereen kiekt er maar naar en doet niks.


Meer meer meer meer poetser. Jaaaaaaaa OUWE GEILE BILLENRIDDER.

Oud Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op augustus 02, 2025, 16:24:36
Alle nieuwe spelers zijn op de gok gehaald. Want ze waren allemaal transfervrij
6 ton uitgegeven met je transfervrij. Lees jij ?berhaupt wel eens wat er met de club gebeurd want 95 % van je bijdrage hier op het forum is wartaal of onzin

michello

#542
Sj?strand kan er ook niks van? Nog niet live in actie gezien maar van de nieuwkomers verwacht ik daar toch het meeste van?

Bankzitter

Citaat van: wiekie1969 op augustus 02, 2025, 16:24:36
Alle nieuwe spelers zijn op de gok gehaald. Want ze waren allemaal transfervrij

De meeste aanwinsten waren helemaal niet transfervrij:

Transfersom betaald:
Mulders
Sj?strand

Spelers met een doorlopend contract:
Meijster
Amofa
Berkhout
vd Zande

Alleen Jermouni was transfervrij en Visser vanuit de amateurs.

En iedere speler is live bekeken.

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op augustus 02, 2025, 16:29:54

Nee ik hef vakantie. Krijg info door vanuit Warga.

Ah, een tweedehands mening

michello

De tendens is weer negatief, maar dat is echt 8/10 laatste voorbereidingen het geval geweest.
Zou wel eens een keer lekker zijn dat we wel een lekkere voorbereiding draaien, maar goed. Vrijdag is alles anders. Dordrecht heeft ook niet bepaald een lekkere voorbereiding.

wiekie1969

Citaat van: hobbes op augustus 02, 2025, 16:38:52
Ah, een tweedehands mening

Dat mag niet??? Ik post wat die persoon mij stuurt. Het is om te janken zo slecht daar in Warga. Mag dat niet gezegd worden.

wiekie1969

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 02, 2025, 16:33:18
6 ton uitgegeven met je transfervrij. Lees jij ?berhaupt wel eens wat er met de club gebeurd want 95 % van je bijdrage hier op het forum is wartaal of onzin

Als de andere 5 procent dan maar WEL goed is.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op augustus 02, 2025, 16:40:55
Dat mag niet??? Ik post wat die persoon mij stuurt. Het is om te janken zo slecht daar in Warga. Mag dat niet gezegd worden.

Doe de groeten aan De Raaf  :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969

Diemers mist een pennel voor de 1-1. Schiet over.

Bankzitter

Citaat van: wiekie1969 op augustus 02, 2025, 15:58:06
Niet 1 verdediger in de kkd ligt wakker van Sjostrand, Binder en Balk hoor. Zit nul komma nul gevaar in.

De aanval is Henstra, Binder, Sj?strand.
Dus het klopt al niet als het over een aanval met Balk gaat.

wiekie1969

Einde wedstrijd. 0-1 nederlaag. Volgende week eerste competitie pot in en tegen Dordrecht.

wiekie1969

Citaat van: Bankzitter op augustus 02, 2025, 16:51:42
De aanval is Henstra, Binder, Sj?strand.
Dus het klopt al niet als het over een aanval met Balk gaat.

Balk is een aanvaller toch. Wat een geleuter vent.

Bankzitter

Waar speelde Henstra dan? Middenveld?

wiekie1969