Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Galdiano op augustus 02, 2025, 11:05:51
Nartey op 6? Vind hem wat dat betreft echt veel te soft in de duels.
Ik mis sowieso die meedogenloosheid bij hem. Dat ontbreekt er ook aan als hij wel eens op de juiste positie voor de goal komt.
Ik heb eigenlijk geen idee waar hij het beste tot zijn recht komt.

Het is het allemaal met niet.
Dit is wel het jaar van de waarheid voor hem.
en toch is het een goede voetballer. Moeten hem ook niet afmaken. Toen hij 1.5 seizoen terug in de lift zat was er veel belangstelling voor hem. Heel veel jonge spelers hebben een terugval. Heb het idee dat hij veel te veel in opdrachten voetbalt. Niet vrij

okkele

Citaat van: sunderland op augustus 02, 2025, 11:34:26
Heb het idee dat hij veel te veel in opdrachten voetbalt. Niet vrij

dat geldt voor alle spelers.
word helaas altijd overheen gekeken.
op die manier kan een trainer een speler maken en breken, een goede speler heeft om die reden vaak wel s een botsing met de trainer en zijn plannen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Je kunt ook niet op alle 11 posities een topper hebben... dat zal geen enkele KKD club hebben.
Er is altijd wel een positie die niet helemaal ideaal is ingevuld. En als Nartey de minste is, dan mag je niet mopperen. Fysiek sterk, inzicht, techniek.. heel all around, maar flegmatiek en wisselvallig. En mag wat ego?stischer zijn. Diemers eist veel ballen op maar niet elke bal hoeft bij Diemers ingeleverd te worden.

Wij hebben op 6/7 posities wel erg goed bezet. Jansen, Amofa, Galvez, Souren ,Diemers en vd Sande zijn top voor de KKD. Sjostrand en Berkhout mogelijk ook. Als Balk er weer 10-12 maakt  dan is dat ook prima op de vleugel

Nu nog even de juiste samenstelling vinden, maar kwaliteit genoeg voor de basiself.

Specuveter

Probleem kan echter worden dat we 14/15 gelijkwaardige spelers hebben.
Met de jeugd erachter
Hoe gaat dat worden als we met blessures/schorsingen zitten?

Johan-12

Citaat van: Specuveter op augustus 02, 2025, 11:58:44
Probleem kan echter worden dat we 14/15 gelijkwaardige spelers hebben.
Met de jeugd erachter
Hoe gaat dat worden als we met blessures/schorsingen zitten?
Heel simpel, dan de jeugd gewoon opstellen op hun eigen positie. Zolang het maar niet 3 of 4 zijn.

sunderland

Citaat van: Specuveter op augustus 02, 2025, 11:58:44
Probleem kan echter worden dat we 14/15 gelijkwaardige spelers hebben.
Met de jeugd erachter
Hoe gaat dat worden als we met blessures/schorsingen zitten?
dat is geen probleem

Galdiano

Citaat van: sunderland op augustus 02, 2025, 11:34:26
en toch is het een goede voetballer. Moeten hem ook niet afmaken. Toen hij 1.5 seizoen terug in de lift zat was er veel belangstelling voor hem. Heel veel jonge spelers hebben een terugval. Heb het idee dat hij veel te veel in opdrachten voetbalt. Niet vrij

Eens hoor. En dat hoor je mij ook niet zeggen.
Maar dit jaar moet hij wel laten zien wat hij is. Een 6 of een 8.
Als hij een 8 is, moet hij met veel meer diepgang en lef spelen als nu.
Als hij zich op 6 moet richten moet hij veel harder worden. Het postuur heeft hij wel.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op augustus 02, 2025, 12:39:23
Eens hoor. En dat hoor je mij ook niet zeggen.
Maar dit jaar moet hij wel laten zien wat hij is. Een 6 of een 8.
Als hij een 8 is, moet hij met veel meer diepgang en lef spelen als nu.
Als hij zich op 6 moet richten moet hij veel harder worden. Het postuur heeft hij wel.
weet ik.  Zulke dingen ontstaan vaak bij toeval. Denistel benoemd ook vaak dat het computer gestuurde voetballers worden. En als de spelers het initiatief zelf nemen en ze maken een fout kost ze dat gelijk de kop.

Johan-12

Citaat van: sunderland op augustus 02, 2025, 12:52:17
weet ik.  Zulke dingen ontstaan vaak bij toeval. Denistel benoemd ook vaak dat het computer gestuurde voetballers worden. En als de spelers het initiatief zelf nemen en ze maken een  fout kost ze dat gelijk de kop.
Zoals bijvoorbeeld zijn goal  tegen Hercules , dacht zijn debuut. Zo onbevangen en toen was hij  er wel in de 16.
Koppie ff vrij, verwachting anders en lekker via invalbeurten terug knokken.

Bankzitter

Citaat van: Specuveter op augustus 02, 2025, 11:58:44
Probleem kan echter worden dat we 14/15 gelijkwaardige spelers hebben.
Met de jeugd erachter
Hoe gaat dat worden als we met blessures/schorsingen zitten?


In de as moet er kwaliteit en ervaring zijn in alle linies. Dat lukt wel met Jansen, Amofa, Souren, Diemers en vd Sande.
Dan kom je er welmee weg als je een keer een jonkie op de vleugel of back moet neerzetten.
Daarbij kunnen er een of twee nog wel eens verrassen, die kunnen goed voetballen.

sunderland


papier


SCCRulez

Nee, cambuur geeft aan dat bij de vriendschappelijke wedstr in de regio die voor publiek toegankelijk zijn geen stream is

wiekie1969

0-1 Van Duinen 23e minuut

papier

Citaat van: SCCRulez op augustus 02, 2025, 15:43:41
Nee, cambuur geeft aan dat bij de vriendschappelijke wedstr in de regio die voor publiek toegankelijk zijn geen stream is

Excelsior speelt niet in de regio :P