Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op juli 30, 2025, 14:26:11
Ga ook maar even. Paraplu kan mee
je brengt me wel op een idee  :y

RG

Er werd vandaag een 11:11 gespeeld op de training.
De opstellingen waren alsvolgt.
Sj?strand, Binder, Mermoumi
Diemers, Balk
Souren
Galvez, Amofa, Berkhout, Mulders
Jansen

Vd Veen, K.Visser, Henstra
D.Visser, Narty
Nap
Marsman, Jonker, Vogelzang, Bakkati
Meijster

Na een tijdje kwamen Veldhuis, Kooistra en Dijkstra erin voor vd Veen, K.Visser en Henstra.

R?lke en Priem deden niet mee aan de partij maar deden met de oefeningen daarvoor wel alles mee en tijdens de partij waren ze ook nog gewoon bezig met wat oefeningen

Noordcambuur

Jermoumi bedoel je zeker?.

Bernardo

Balk als middenvelder?

RG

Bankzitter

Citaat van: RG op juli 31, 2025, 13:59:09
Er werd vandaag een 11:11 gespeeld op de training.
De opstellingen waren alsvolgt.
Sj?strand, Binder, Mermoumi
Diemers, Balk
Souren
Galvez, Amofa, Berkhout, Mulders
Jansen

Grappig, deze optie werd op het forum besproken... benieuwd of het zo beter loopt (meer dynamiek).
En mooi dat Amofa weer speelde.

Gasgeve

Wat een voetbal van achteruit met deze defensie. Alle 4 kunnen ze goed opbouwen/voetballen.

Bankzitter

Of anders gezegd , alle 4 kunnen ze als extra middenvelder spelen als het nodig is.

V-man

Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid 2 extra rustdagen dit seizoen (Vitesse out)

Arno A

Citaat van: V-man op juli 31, 2025, 21:58:13
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid 2 extra rustdagen dit seizoen (Vitesse out)

ja. nc kan wel weer 2 xtra wedstrijden opleveren. dus dan gewoon maar rechtstreeks promoveren. dan ben je in april al klaar.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juli 31, 2025, 15:10:19
Grappig, deze optie werd op het forum besproken... benieuwd of het zo beter loopt (meer dynamiek).
En mooi dat Amofa weer speelde.
wel echt duidelijk dat ts positie van Narthy als struikelblok ziet

Bankzitter

Nartey moet zich misschien ook op andere positie richten, het is geen diepgaande middenvelder.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 01, 2025, 18:22:47
Nartey moet zich misschien ook op andere positie richten, het is geen diepgaande middenvelder.
misschien ?.. je weet het nooit. Dacht dat we naar ADO uit niks meer gingen veranderen omdat het eindelijk goed stond. De puzzel viel in elkaar in mijn beleving.
Maar nee hoor, zo dom

ChantiSCC

Nartey moet zich meer richten op de 6, hij kan dat beter dan diepgaan en voor de goal komen. Concurrentie voor Souren, en R?lke is 2e man voor de positie van vd Sande lijkt me..

Galdiano

Citaat van: ChantiSCC op augustus 02, 2025, 01:32:35
Nartey moet zich meer richten op de 6, hij kan dat beter dan diepgaan en voor de goal komen. Concurrentie voor Souren, en R?lke is 2e man voor de positie van vd Sande lijkt me..

Nartey op 6? Vind hem wat dat betreft echt veel te soft in de duels.
Ik mis sowieso die meedogenloosheid bij hem. Dat ontbreekt er ook aan als hij wel eens op de juiste positie voor de goal komt.
Ik heb eigenlijk geen idee waar hij het beste tot zijn recht komt.

Het is het allemaal met niet.
Dit is wel het jaar van de waarheid voor hem.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets