Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: Johan-12 op juli 25, 2025, 20:14:09
Dan zal er wel heel veel van Amofa moeten komen, want als iedereen bij balbezit alleen op Diemers gaat wachten dan blijft het zo traag gaan.
Er moeten meer spelers de bal willen hebben, en in balbezit zou Diemers verbod moeten krijgen om op eigen helft te komen. Hoedemakers, Maulun, Jacobs...ze wilden alle 3 de bal hebben.

Toen hadden we Sandor nog als assistent dat scheelt 1000% nog mag dkver Reinsma het bepalen dat is het grote verschil.

richard

Citaat van: sunderland op juli 26, 2025, 11:21:53
er was 2 x een tussenin bal die je gewoon op pit wint sta je alleen voor de keeper en daar erger ik mij aan. Dat sluipt in het hele team. Henk pakte dinsdag op de training het hele team aan en ook Narthy. Die ging daarna als de brandweer en iedereen ging daarin mee op dat moment. Geen poot terug halen ( op de goede manier). En wat jij schrijft klopt ook helemaal

Dit is ook grote manco, spelers moet alles voorgekauwd worden ipv zelf te handelen en te doen. Je zit gvd op voetbal ontwikkel jezelf en doe er wat voor ipv dat alles je verteld wordt.

Oud Cambuur

Citaat van: richard op juli 26, 2025, 12:27:53
Toen hadden we Sandor nog als assistent dat scheelt 1000% nog mag dkver Reinsma het bepalen dat is het grote verschil.
Kom Richard Reinsma is nu 3de man die bepaalt niet zoveel

Derkx R.H.

Citaat van: richard op juli 26, 2025, 12:27:53
Toen hadden we Sandor nog als assistent dat scheelt 1000% nog mag dkver Reinsma het bepalen dat is het grote verschil.
Mooi dat Sandor en Rik bevriend zijn en hij op voorspraak van Sandor bij het eerste is gehaald en dat Sandor een klankbord is voor Rik...

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op juli 26, 2025, 16:29:45
Kom Richard Reinsma is nu 3de man die bepaalt niet zoveel
Dat zal je nog gaan tegenvallen... :thumbsup

Oud Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juli 26, 2025, 16:50:20
Dat zal je nog gaan tegenvallen... :thumbsup
[/quote
Mij valt niks tegen maar henk heeft hem vandeweek 2 keer overuled dat zegt mij genoeg

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op juli 26, 2025, 17:16:41
Citaat van: Derkx R.H. op juli 26, 2025, 16:50:20
Dat zal je nog gaan tegenvallen... :thumbsup
Mij valt niks tegen maar henk heeft hem vandeweek 2 keer overuled dat zegt mij genoeg
Dat hoort toch bij het leerproces..

denistel

nog 2 weken te gaan en nog niet 1 x met de beoogde vasis 11 gespeeld
snap wel dat iedereen speel minuten moet hebben en er blessures zijn
maar ik zou er altijd voor kiezen een paar keer met je vaste team te
spelen voor dat de competitie begint.

Oud Cambuur

Citaat van: denistel op juli 27, 2025, 08:13:55
nog 2 weken te gaan en nog niet 1 x met de beoogde vasis 11 gespeeld
snap wel dat iedereen speel minuten moet hebben en er blessures zijn
maar ik zou er altijd voor kiezen een paar keer met je vaste team te
spelen voor dat de competitie begint.
Moet ook maar mogelijk zijn otto, amofa bijvoorbeeld is al sinds feyenoord geblesseerd en je hebt wisselingen in de selectie gehad

Johan-12

Citaat van: denistel op juli 27, 2025, 08:13:55
nog 2 weken te gaan en nog niet 1 x met de beoogde vasis 11 gespeeld
snap wel dat iedereen speel minuten moet hebben en er blessures zijn
maar ik zou er altijd voor kiezen een paar keer met je vaste team te
spelen voor dat de competitie begint.
ik begrijp wat je zegt, zeker centraal duo en middenveld lijkt mij dat logisch en meest ideaal.
Waarschijnlijk geldt  dat voor iedere club, de basisopstelling van de 1e competitie wedstrijd ziet er aardig anders uit dan de opstelling van halverwege september, wat vaak de basisopstelling is tot de winterstop. Los van blessures.
Dat zie je elk seizoen weer.

Bankzitter

klopt wel .. je kan er nog weinig van zeggen tot medio september
Opstelling tegen MVV vorig seizoen:

Jansen
Ottensen Smand Nieling Poll
Souren Nartey De Leeuw
vdWater Smit Balk

En we wonnen ook nog mr daarna 8 wedstrijden aanmodderen voor het ging draaien.

en we speelden eigenlijk later vooral zo:

Jansen
Mercera vMullem Nieling Galvez
Souren Nartey Diemers
Balk ????  Pauwels

denistel

Citaat van: Oud Cambuur op juli 27, 2025, 08:31:39
Moet ook maar mogelijk zijn otto, amofa bijvoorbeeld is al sinds feyenoord geblesseerd en je hebt wisselingen in de selectie gehad

snap ik wel dan gewoon de nummer 2 op die positie laten spelen,we gaan het zien

666

Citaat van: denistel op juli 27, 2025, 08:13:55
nog 2 weken te gaan en nog niet 1 x met de beoogde vasis 11 gespeeld
snap wel dat iedereen speel minuten moet hebben en er blessures zijn
maar ik zou er altijd voor kiezen een paar keer met je vaste team te
spelen voor dat de competitie begint.

Ik hoop dat ze zaterdag tegen Excelsior (bij benadering) met de beoogde 11 gaan spelen. De staf kan nu wel het eerste puzzeltje leggen met wie ze willen gaan beginnen in de competitie lijkt mij.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Noordcambuur

Zaterdag nog ??n oefenwedstrijd ben heel benieuwd.

Inferno-058

Ga ook maar even. Paraplu kan mee