Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: sunderland op juli 25, 2025, 19:02:17
Ik denk dat we degraderen.
Er word weer gesproken over de spits wat in mijn ogen totaal niet terecht is. Het systeem klopt gewoon niet , de spits word ingesloten door 3 spelers. Hun 3 en 4 en 6 ook nog want Narthy is nergens te bekennen. Hoe wil je dan als spits functioneren. Het is een bejaarde tempo en als de bal wel voor kan gaat ie weer terug op balbezit en staat de tegenstander dus ook weer goed. Al veel over middenveld gehad maar dat klopt voor geen meter in aanvallende zin. Ons bezetting in de 16 is waardeloos. Wat mij ook erg opvalt is dat de tegenstander iedere keer meer inzet toont. Tussenin ballen verliezen we allemaal. ( dit is over de eerste wedstrijd) . Balk die alleen maar ruzie heeft met de bal. Vond vandaag alleen Souren , Berkhout, Galvez, Sj?strand en Mulders een voldoende

Galvez is een meerwaarde op links. Die is slim en technisch. Die komt op de linksback.

sunderland

Citaat van: Harry L. op juli 25, 2025, 19:19:09
En aan wie ligt dat dan volgens jouw, is dat het spelermateriaal of ligt dat aan het tactische plan van de technische staf? Het is niet anders dan de afgelopen jaren. Het is balletje breed, zeer trage opbouw, geen beweging zonder bal en voor de rest alles op goed geluk en hopen maar.
dat ligt aan het plan en dan de uitvoering.

sunderland

Citaat van: zeewolde op juli 25, 2025, 16:40:48
Dus Amofa , Mulders en Sjostrand zijn minder dan die 3?
Berkhout ook minder dan van Mullem/Casas?

En die ajacied ia minder dan Ottesen?

Of ligt het er aan dat we Poll kwijt zijn?
Amofa is duidelijk beter.
Berkhout is een klasse beter dan v Mullem
Ik denk dat Sj?strand ook meer kan brengen voor het team dan Pauwels.
Mulders is een goede speler.
Otessen is echt wel beter dan die Ajacied.
Je kunt ook niet zomaar even 4 spelers in de basis vervangen.
Het trage voorspelbaar voetbal moet echt veel meer pit in

Johan-12

Citaat van: sunderland op juli 25, 2025, 19:58:02
Dan zal er wel heel veel van Amofa moeten komen, want als iedereen bij balbezit alleen op Diemers gaat wachten dan blijft het zo traag gaan.
Er moeten meer spelers de bal willen hebben, en in balbezit zou Diemers verbod moeten krijgen om op eigen helft te komen. Hoedemakers, Maulun, Jacobs...ze wilden alle 3 de bal hebben.

Bankzitter

Er moet gewoon meer beweging komen. Als Nartey de bal heeft dan moet Diemers niet zich aanbieden maar diep gaan en omgekeerd.
Nu blijft het maar elkaar de bal in de voeten schuiven maar niemand die ruimte voor een ander cre?ert.

Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op juli 25, 2025, 19:58:02
Otteson beter?? Die heeft zoveel fouten gemaakt was een matige voetballer

Josli

Citaat van: sunderland op juli 25, 2025, 19:02:17
Ik denk dat we degraderen.
Er word weer gesproken over de spits wat in mijn ogen totaal niet terecht is. Het systeem klopt gewoon niet , de spits word ingesloten door 3 spelers. Hun 3 en 4 en 6 ook nog want Narthy is nergens te bekennen. Hoe wil je dan als spits functioneren. Het is een bejaarde tempo en als de bal wel voor kan gaat ie weer terug op balbezit en staat de tegenstander dus ook weer goed. Al veel over middenveld gehad maar dat klopt voor geen meter in aanvallende zin. Ons bezetting in de 16 is waardeloos. Wat mij ook erg opvalt is dat de tegenstander iedere keer meer inzet toont. Tussenin ballen verliezen we allemaal. ( dit is over de eerste wedstrijd) . Balk die alleen maar ruzie heeft met de bal. Vond vandaag alleen Souren , Berkhout, Galvez, Sj?strand en Mulders een voldoende

Die tussenin ballen hebben vaak niet eens met inzet te maken, maar met hoe het staat op het veld. Als je niet goed staat, kun je nog zoveel inzet tonen, maar ben je ook net overal te laat. Maar we gaan gek genoeg weer precies hetzelfde spelen als afgelopen jaar, met hetzelfde middenveld. Dat vind ik echt onvoorstelbaar. Met dit middenveld maakt het niks uit wie we in de spits hebben. Die krijgt geen bal...

AL

Ik vond het echt schrikbarend om het verschil tussen 1e en 2e wedstrijd te zien.
Postitiespel,combinaties, snelheid,diepgang en vaste patronen.
Alles wat O21 wel had, miste ik in 1e wedstrijd.
Overigens zie ik dat tot nu toe steeds terug in de oefenpotjes.

Galdiano

Citaat van: AL op juli 26, 2025, 08:03:06
Ik vond het echt schrikbarend om het verschil tussen 1e en 2e wedstrijd te zien.
Postitiespel,combinaties, snelheid,diepgang en vaste patronen.
Alles wat O21 wel had, miste ik in 1e wedstrijd.
Overigens zie ik dat tot nu toe steeds terug in de oefenpotjes.

Vorig jaar al gezegd O21 is/was beter dan Cambuur 1.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

diekhuzen

Citaat van: Galdiano op juli 26, 2025, 09:35:33
Vorig jaar al gezegd O21 is/was beter dan Cambuur 1.

Appels met peren vergelijken.
021 speelt in een amateurcompetitie en je ziet nu veel enorm te kort komen in handelingssnelheid tot aan basistechniek.
Kkd is in vele opzichten een grote stap en veel maken het niet. Het is knap dat 4/5 jongens aansluiten. Laten we niet overdrijven.

wiekie1969

Er is kwalitatief weer totaal verkeerd ingekocht. De enigste die wat kan ballen is Amofa. De jeugd heeft het niveau van BlauwWit'34. Maar ast dat seist wudde ze kwaad bij de club.

wiekie1969

wiekie1969

Citaat van: Josli op juli 25, 2025, 21:05:14
Die tussenin ballen hebben vaak niet eens met inzet te maken, maar met hoe het staat op het veld. Als je niet goed staat, kun je nog zoveel inzet tonen, maar ben je ook net overal te laat. Maar we gaan gek genoeg weer precies hetzelfde spelen als afgelopen jaar, met hetzelfde middenveld. Dat vind ik echt onvoorstelbaar. Met dit middenveld maakt het niks uit wie we in de spits hebben. Die krijgt geen bal...

En zo is het precies.

PePe

Niet al te veel waarde hechten aan oefenwedstrijden. Er wordt steeds in wisselende samenstellingen gespeeld. Ook moet men nog aan elkaar wennen. Zolang de window loopt, kan er nog van alles veranderen. Straks in de competitie kun je pas goed meten waar we staan.

sunderland

Citaat van: Josli op juli 25, 2025, 21:05:14
er was 2 x een tussenin bal die je gewoon op pit wint sta je alleen voor de keeper en daar erger ik mij aan. Dat sluipt in het hele team. Henk pakte dinsdag op de training het hele team aan en ook Narthy. Die ging daarna als de brandweer en iedereen ging daarin mee op dat moment. Geen poot terug halen ( op de goede manier). En wat jij schrijft klopt ook helemaal