Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Wat mij weer opvalt is dat het wederom zo statisch en doorzichtig is. Als iemand van ons de bal heeft zie je al waar de bal heengaat. Word je moedeloos van

anderszchristian

Geschrokken van de huidige staat van het elftal. Alleen maar willen opbouwen vanuit achteren, voetballend de oplossing zoeken bij Diemers die nergens de bal kwijt kan en (als hij geen balverlies lijdt) de bal maar weer breed of terug speelt. Is er dan werkelijk helemaal niets geleerd van afgelopen jaren? Slinger die bal eens voor, sla eens een linie over want met dit gebrei wordt het weer een seizoen van ergernissen.

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op juli 25, 2025, 13:46:31
Ik snap het wel. Amofa en Berkhout moeten die lui gewoon opvreten dan als het 1 tegen 1 is. Tuurlijk gaat het een paar keer mis, maar meestal verover je de bal en levert het op lange termijn meer op dan het kost
?

sunderland

Citaat van: anderszchristian op juli 25, 2025, 13:47:50
Geschrokken van de huidige staat van het elftal. Alleen maar willen opbouwen vanuit achteren, voetballend de oplossing zoeken bij Diemers die nergens de bal kwijt kan en (als hij geen balverlies lijdt) de bal maar weer breed of terug speelt. Is er dan werkelijk helemaal niets geleerd van afgelopen jaren? Slinger die bal eens voor, sla eens een linie over want met dit gebrei wordt het weer een seizoen van ergernissen.
precies

R058

Citaat van: EdsjeSCC op juli 25, 2025, 13:46:31
Ik snap het wel. Amofa en Berkhout moeten die lui gewoon opvreten dan als het 1 tegen 1 is. Tuurlijk gaat het een paar keer mis, maar meestal verover je de bal en levert het op lange termijn meer op dan het kost
Je verovert de bal juist amper. Bij een hoge bal koppen ze de bal vaal over de zijlijn en als de buitenspeler normaal aangespeeld wordt sta je in de 1 op 1 tegen een centrale verdediger. Dan is het niet zo makkelijk om ze op te vreten.
Ik zie veel liever dat ze druk zetten vanuit een 442 met Diemers verder naar voren en dan een centrale verdediger die doorstapt in het middenveld. Hoeft iedereen ook veel minder te lopen en blijft iedereen meer in zn eigen positie.

Dreet

Citaat van: anderszchristian op juli 25, 2025, 13:47:50
Geschrokken van de huidige staat van het elftal. Alleen maar willen opbouwen vanuit achteren, voetballend de oplossing zoeken bij Diemers die nergens de bal kwijt kan en (als hij geen balverlies lijdt) de bal maar weer breed of terug speelt. Is er dan werkelijk helemaal niets geleerd van afgelopen jaren? Slinger die bal eens voor, sla eens een linie over want met dit gebrei wordt het weer een seizoen van ergernissen.
Exact! Dat oeverloze terugspelen, wat een ergernis blijft dat.....

Bernardo

Galvez gaat ook spelen.

papier

Citaat van: R058 op juli 25, 2025, 13:45:11
Niemand loopt of biedt zich aan als hij daar de bal heeft. Blijven allemaal lekker stil staan. En verdedigend helpt niemand elkaar. Als we de bal verliezen is het zo afwachtend ipv keihard werken om de bal weer terug te krijgen.

Misschien moet de beste voetballer van de KKD de bal niet verliezen

R058

Citaat van: papier op juli 25, 2025, 14:15:45
Misschien moet de beste voetballer van de KKD de bal niet verliezen
Dat gebeurt wat vaker als niemand zich aanbiedt en er geen beweging om hem heen is toch? Veel te simpel om het alleen op Diemers af te schuiven.

sunderland

Kian Visser kan ook wel gek worden, tot 3 x toe kan die voor de goal komen. Daarvoor kan Diemers schieten uit uitstekende positie?gvd

papier

Citaat van: R058 op juli 25, 2025, 14:19:21
Dat gebeurt wat vaker als niemand zich aanbiedt en er geen beweging om hem heen is toch? Veel te simpel om het alleen op Diemers af te schuiven.

Is zo. Maar je post gaat in feite alleen maar over de rest tov Diemers en dat is net zo te simpel. Vwb Diemers, ik vrees een beetje dat hij het team niet beter maar juist slechter laat presteren. Heb het idee dat omdat hij de beste spelers is en er juist iets van wil maken hij onbewust dingen doet die niet in dienst staan van het elftal. Denk aan de bal halen en teveel de heren achterin willen helpen bijvoorbeeld.

R058

Citaat van: papier op juli 25, 2025, 14:23:56
Is zo. Maar je post gaat in feite alleen maar over de rest tov Diemers en dat is net zo te simpel. Vwb Diemers, ik vrees een beetje dat hij het team niet beter maar juist slechter laat presteren. Heb het idee dat omdat hij de beste spelers is en er juist iets van wil maken hij onbewust dingen doet die niet in dienst staan van het elftal. Denk aan de bal halen en teveel de heren achterin willen helpen bijvoorbeeld.
Ik reageer alleen op wat anderen zeggen. Tuurlijk kan Diemers dat ook beter doen. Soms moet je een bal gewoon over de zijlijn knallen dan. Maar ik vind wel dat waar ik het over had op dat moment het grootste probleem is, want je wil het voetballend oplossen neem ik aan?
Met dat laatste ben ik het ook eens. Met Galvez en Amofa aan die kant heb je hopelijk straks dat de opbouw daar beter loopt en Diemers hogerop het veld meer het verschil kan maken.

michello

Ben ik de enige die zich elke wedstrijd weer aan Nartey ergert? Ik ben wel klaar met dat Leeuwarder gedoe. Het is in mijn ogen gewoon (nog) niet goed genoeg.

Bernardo

Waarom schiet Wiebe zo laatste kans niet zelf op goal man.

Trainert!

Citaat van: michello op juli 25, 2025, 14:33:05
Ben ik de enige die zich elke wedstrijd weer aan Nartey ergert? Ik ben wel klaar met dat Leeuwarder gedoe. Het is in mijn ogen gewoon (nog) niet goed genoeg.


Geen versnelling, geen scorend vermogen. Maarja uit de eigen jeugd, die zijn zo goed he :zucht