Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter


Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op juli 25, 2025, 13:22:42
Is het dan zijn tweelingsbroer met no 7?
Daarom bijna fut... ;)

sunderland

Citaat van: Leovardiascc op juli 25, 2025, 13:17:50
Die Sj?strand is wel echt een verademing hoor, net weer een prachtige lage harde voorzet buitenkantje rechts, net geen goal door den uitstekende redding.
moet erin natuurlijk!

R058

Ik snap niet waarom we maar blijven kiezen om druk te zetten met een van onze backs op die van hun. Dan krijg je altijd een centrale verdediger die een buitenspeler moet oppakken en dat gaat zo vaak fout.
Ik blijf Balk ook echt een hele rare voetballer vinden. Positie kiezen aan de buitenkant is zo slecht. Komt veel te kort en als hij de bal krijgt, passt hij liever terug dan dat hij een actie inzet.
Verder zie ik wel positieve dingen. Vooral Berkhout en Sjostrand.

Bankzitter


Leovardiascc


sunderland

Citaat van: R058 op juli 25, 2025, 13:25:46
Ik snap niet waarom we maar blijven kiezen om druk te zetten met een van onze backs op die van hun. Dan krijg je altijd een centrale verdediger die een buitenspeler moet oppakken en dat gaat zo vaak fout.
Ik blijf Balk ook echt een hele rare voetballer vinden. Positie kiezen aan de buitenkant is zo slecht. Komt veel te kort en als hij de bal krijgt, passt hij liever terug dan dat hij een actie inzet.
Verder zie ik wel positieve dingen. Vooral Berkhout en Sjostrand.
berkhout |:) tegen Telstar ook al

Leovardiascc

Dus we mogen er wel vanuit gaan dat Amofa en Berkhout het basisduo centraal achterin worden?(Mits fit natuurlijk :insane)

sunderland

Citaat van: Leovardiascc op juli 25, 2025, 13:31:00
Dus we mogen er wel vanuit gaan dat Amofa en Berkhout het basisduo centraal achterin worden?(Mits fit natuurlijk :insane)
100%

AL

Wat is Diemers slecht.

michello

Citaat van: AL op juli 25, 2025, 13:40:13
Wat is Diemers slecht.

Al de tweede keer waar een goal vandaan komt. Tering Jantje.

sunderland

3-1. Waarom hew nooit eens een simpel inkoppertje

drg

Citaat van: sunderland op juli 25, 2025, 13:41:13
3-1. Waarom hew nooit eens een simpel inkoppertje

Mis dat wel, dat we niet meer zo'n boom als Mark de Vries of Michiel Hemmen hebben staan die er moeiteloos en onverzetbaar bij konden.

R058

Citaat van: michello op juli 25, 2025, 13:40:50
Al de tweede keer waar een goal vandaan komt. Tering Jantje.
Niemand loopt of biedt zich aan als hij daar de bal heeft. Blijven allemaal lekker stil staan. En verdedigend helpt niemand elkaar. Als we de bal verliezen is het zo afwachtend ipv keihard werken om de bal weer terug te krijgen.

EdsjeSCC

Citaat van: R058 op juli 25, 2025, 13:25:46
Ik snap niet waarom we maar blijven kiezen om druk te zetten met een van onze backs op die van hun. Dan krijg je altijd een centrale verdediger die een buitenspeler moet oppakken en dat gaat zo vaak fout.
Ik blijf Balk ook echt een hele rare voetballer vinden. Positie kiezen aan de buitenkant is zo slecht. Komt veel te kort en als hij de bal krijgt, passt hij liever terug dan dat hij een actie inzet.
Verder zie ik wel positieve dingen. Vooral Berkhout en Sjostrand.

Ik snap het wel. Amofa en Berkhout moeten die lui gewoon opvreten dan als het 1 tegen 1 is. Tuurlijk gaat het een paar keer mis, maar meestal verover je de bal en levert het op lange termijn meer op dan het kost