Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Ligt het niet aan de trainer Sunderland we praten altijd over plan B maar gisteren mij ook opgevallen.
Telstar heeft een hele goeie trainer die een wedstrijd kan lezen eerste helft zijn we zoek gespeeld.
Op 2 posities na speelden we met basiself.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op juli 20, 2025, 10:00:37
Ligt het niet aan de trainer Sunderland we praten altijd over plan B maar gisteren mij ook opgevallen.
Telstar heeft een hele goeie trainer die een wedstrijd kan lezen eerste helft zijn we zoek gespeeld.
Op 2 posities na speelden we met basiself.
jij praat over plan B . Ik denk dat ons spel te doorzichtig is. PSV speelt eigenlijk hetzelfde systeem maar die hebben topspelers. Wij hebben 7 goeien en 4 die dat niet kunnen

Vlampiep

Citaat van: sunderland op juli 20, 2025, 09:55:31
misschien moeten wij eens een ander wedstrijdplan hebben ipv het altijd doorzichtige spel van ons . Telstar bijv eerste helft voor ons, in balbezit cre?erden ze een overtal aan de kant van Marsman waardoor hij steeds stond te zwemmen. 1 aan de buitenkant, 1 aan de binnenkant en 1 daartussen. Dat is ook niet te bespelen want dan gaan ze via de andere kant. Narthy liet steeds zijn man lopen, ook dat had Telstar tactisch goed voor elkaar. Daarmee bedoel ik , waarom zie je dat bij ons nooit. Het voetbal verandert veel de laatste jaren. Iedereen heeft het maar over 4-3-3 of 4-4-2 maar het is maar net hoe je dat invult, of ze er al staan of ze moeten er komen.
Betekent ook dat die trainer een topper is vind ik
Wat betreft het tactische gedeelte bij onze Ts is het even afwachten, maar ik vrees dat het wel weer eens teleurstellend kan worden. Ieder systeem kan alleen worden uitgevoerd als de spelers het kunnen begrijpen en instaat zijn het goed uit te voeren. Ik heb afgelopen seizoen mij twijfels geladen heb er gisteren ook weinig van kunnen bespeuren.

Andy King

Waarom is er eigenlijk een oefenprogramma?

wiekie1969

Wat een gezeik hier allemaal. We zijn bezig met een lange termijn visie. Ook al staan we straks na 5 wedstrijden weer 19e, het komt allemaal goed. Geef het volk brood en spelen en men is tevreden. In 25 jaar niet zo'n zwak Cambuur gezien, maar dat maakt niet uit. Ingehaald door een clubke als Telstar ook niet. Wat ken ut rotten.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op juli 20, 2025, 09:55:31
misschien moeten wij eens een ander wedstrijdplan hebben ipv het altijd doorzichtige spel van ons . Telstar bijv eerste helft voor ons, in balbezit cre?erden ze een overtal aan de kant van Marsman waardoor hij steeds stond te zwemmen. 1 aan de buitenkant, 1 aan de binnenkant en 1 daartussen. Dat is ook niet te bespelen want dan gaan ze via de andere kant. Narthy liet steeds zijn man lopen, ook dat had Telstar tactisch goed voor elkaar. Daarmee bedoel ik , waarom zie je dat bij ons nooit. Het voetbal verandert veel de laatste jaren. Iedereen heeft het maar over 4-3-3 of 4-4-2 maar het is maar net hoe je dat invult, of ze er al staan of ze moeten er komen.
Betekent ook dat die trainer een topper is vind ik

Dat Telstar blijft er met 2 vingers in de neus in. Vastigheden, patronen, duidelijkheid, tactisch en conditioneel staat het en spelen al 2 jaar met hetzelfde team.  Visie noemen ze dat.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op juli 20, 2025, 10:45:44
spelen al 2 jaar met hetzelfde team.  Visie noemen ze dat.

Ik noem het vooral een godswonder:
2024 - 17e
2025 - 7e

Als wij hier beginnen met bouwen en 17e worden is de wereld te klein.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969

Neem aan dat je er gisteren bent geweest. Die lui hebben in elke linie meer kwaliteit lopen. Door zo'n clubke zijn we al ingehaald. Scouting.

Poetser

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 20, 2025, 10:56:10
Ik noem het vooral een godswonder:
2024 - 17e
2025 - 7e

Als wij hier beginnen met bouwen en 17e worden is de wereld te klein.

Waan van de dag.

Als we een keer goed spelen en winnen  gaan we Europa in. Tranen in de ogen!

Als we verliezen ist al jaaaaaren een soatsje. Knuffelclub. Geen visie.

Het is eigenlijk zo voorspelbaar allemaal.

Derkx R.H.

Citaat van: Poetser op juli 20, 2025, 10:59:13
Waan van de dag.

Als we een keer goed spelen en winnen  gaan we Europa in. Tranen in de ogen!

Als we verliezen ist al jaaaaaren een soatsje. Knuffelclub. Geen visie.

Het is eigenlijk zo voorspelbaar allemaal.
Je vergeet ScOuTiNg... :zweep

wiekie1969

Citaat van: Poetser op juli 20, 2025, 10:59:13
Waan van de dag.

Als we een keer goed spelen en winnen  gaan we Europa in. Tranen in de ogen!

Als we verliezen ist al jaaaaaren een soatsje. Knuffelclub. Geen visie.

Het is eigenlijk zo voorspelbaar allemaal.

Er komt onweer aan.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op juli 20, 2025, 10:58:51
Neem aan dat je er gisteren bent geweest. Die lui hebben in elke linie meer kwaliteit lopen. Door zo'n clubke zijn we al ingehaald. Scouting.

Nee hoor, oefenpotjes sla ik over. Die zeggen me niks. Ik wacht wel met conclusies tot na de 1e competitiewedstrijd.

Blijkbaar hebben ze dan een matige trainer, want die wordt met beter materiaal 7e terwijl wij toch 3e zijn geworden  :koffie
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

#327
Hun spits  El Kachati  heeft ook anderhalf jaar nodig gehad tot ie loskam na de winterstop ...
(6 goals eerste seizoen ,6 goals voor de winterstop en dan 13 na de winterstop)

Dan zeggen we dat we die hadden moeten halen. Na een half jaar was die hier afgebrand geweest.
Of misschien al eerder na het eerste oefenpotje.


mark1989

Citaat van: Poetser op juli 20, 2025, 10:59:13
Waan van de dag.
Als we een keer goed spelen en winnen  gaan we Europa in. Tranen in de ogen!
Als we verliezen ist al jaaaaaren een soatsje. Knuffelclub. Geen visie.
Het is eigenlijk zo voorspelbaar allemaal.

Helemaal mee eens.
Vorig jaar was iedereen in paniek na 5 wedstrijden. Nu begint het al weer in de voorbereiding.

Vlampiep

Citaat van: mark1989 op juli 20, 2025, 11:37:07
Helemaal mee eens.
Vorig jaar was iedereen in paniek na 5 wedstrijden. Nu begint het al weer in de voorbereiding.
Absoluut geen paniek hoor, maar afgelopen seizoen kun je alleen maar concluderen dat we niet zijn verwend met leuk voetbal en de eindstand is met name zo gunstig geworden doordat de concurrentie het liet liggen.
Maar het is wel zorgelijk dat er bij veel spelers ernstig gebrek is aan handelingsnelheid, gogme en gebrek aan basisvaardigheden, zoals positie kiezen looplijn en balaaname en passing. Ik vind dit zorgelijk omdat op dit niveau meer gevraagd mag worden.