Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op juli 19, 2025, 22:28:12
aaaaahhhh nee je top hoor van suikerspinnen voor de jeugd tot bier en cola beerenburg voor de ouderen.Top gedaan het feest is nog bezig goed geregeld Stiens  :thumbsup
ja mooi man op 1 plek ver van het veld.

ChantiSCC

Citaat van: Bankzitter op juli 19, 2025, 21:41:00
Ik hecht nog weinig waarde aan dit potje, daarvoor gebeurt er te veel op de transfermarkt wat de voorbereiding verstoort.

Het had beter geweest als we al klaar waren tegen Dordt, maar dat redden we niet. En dat zal voor wel heel veel meer ploegen gelden, de transfermarkt loopt nu eenmaal tot 1 September. Dan komt het de eerste wedstrijden aan op wat geluk en de vorm van de dag.

Het zal nog wel even duren voor de selectie compleet is en alles op elkaar ingespeeld. Maar een KKD seizoen is lang. Het gaat er niet om waar je na 5 wedstrjiden staat maar na 36.

Kunnen we zelf bepalen welke 2 wedstrijden niet tellen voor de eindklassering dan? Een KKD seizoen telt namelijk 38 wedstrijden. Daarbij komt dat als je in de eerste 5 wedstrijden bijvoorbeeld 10 punten verliest, je deze niet terugkrijgt bij einde seizoen. Vorig seizoen niet 2e geworden doordat we punten verloren op het begin... kwamen er een paar tekort. Ze tellen echt mee hoor.

Bernardo

Citaat van: Johan-12 op juli 19, 2025, 22:14:40
Dat middenveld moet gewoon wat aan gedaan worden.
Weer met Diemerrs, Nartey en Souren beginnen, dan krijg je hetzelfde straks weer in de competitie.
Er mist met dat middenveld goals, diepgang, agressie en tempo. Dat is met het centrale duo het hart van je team.

Helemaal mee eens

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: ChantiSCC op juli 19, 2025, 23:09:52
Kunnen we zelf bepalen welke 2 wedstrijden niet tellen voor de eindklassering dan? Een KKD seizoen telt namelijk 38 wedstrijden. Daarbij komt dat als je in de eerste 5 wedstrijden bijvoorbeeld 10 punten verliest, je deze niet terugkrijgt bij einde seizoen. Vorig seizoen niet 2e geworden doordat we punten verloren op het begin... kwamen er een paar tekort. Ze tellen echt mee hoor.
38 - Vitesse = 36
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Klopt, zolang Vitesse geen licentie heeft, tel ik die niet.

richard

Citaat van: Noordcambuur op juli 19, 2025, 22:28:12
aaaaahhhh nee je top hoor van suikerspinnen voor de jeugd tot bier en cola beerenburg voor de ouderen.Top gedaan het feest is nog bezig goed geregeld Stiens  :thumbsup

Bier was niet koud genoeg en blikjes bb ook niet.

richard

Citaat van: Lore op juli 19, 2025, 20:52:53
Maar Henk wil een spits die de bak vast kan houden, en dat kan hij zeker niet.

Die stijve hark van een binder ook niet man man man wie die gescout heeft.

Specuveter

Er stonden een paar Telstar supporters bij ons.
Hulde om heen en weer te rijden voor zo.n wedstrijd
Maar zij zeiden al..Ons team is hetzelfde team als vorig seizoen
Alleen met een nieuwe spits.
Dat was gisteren te zien.
Bij hun een ingespeeld team
Bij ons voetbalden sommige voor eerst met elkaar leek het.
Nog maar twee oefenwedstrijden voor begin vd competitie.
En dan komen er nog 3 ? 4 nieuwelingen bij.
Maar hopen dat we in begin vd competitie zoveel mogelijk punten bij elkaar sprokkelen en dat er in September wel een ingespeeld team staat.


Specuveter

Dat die nummer 4 van hun nog niet weg is gekocht is een wonder
Was in nacompetitie al enorm goed
Liet gisteren weer zien hele goede speler te zijn.

Johan-12

Citaat van: richard op juli 20, 2025, 01:01:30
Die stijve hark van een binder ook niet man man man wie die gescout heeft.
Dezelfde die Rolke heeft gescout denk ik, die is ook zo stijf als ern hark.

Specuveter


Vlampiep

Groot compliment voor Stiens, prima geregeld.
Aan oefenwedstrijden kun je afleiden wat op dat moment al goed gaat en wat ontbreekt.
Nou er ontbreekt veel en er gaat weinig goed. Dus veel duidelijkheid voor de Ts wat er nog dient te gebeuren.
Waar ik mij aan erger is het gebrek aan basisvaardigheden bij veel spelers en absoluut geen handeling snelheid. De enige die mij positief bij is gebleven is de invalbeurt van Yoram vd Veen. Zijn aannames waren prima, goede bal beheersing en voorzet en had voldoende agressie in zijn spel.
Dat iedereen zo negatief is over die Marsman is onterecht, want hij was beter dan menig andere speler. Lachwekkend dat ze hem bij corners bij die lange spits hadden gepositioneerd. Dat zegt meer over onze Ts dan over Marsman.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op juli 19, 2025, 22:37:23
ja mooi man op 1 plek ver van het veld.
maak je niet zo druk kerel is alleen maar goed voor je bist wat in beweging.

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op juli 20, 2025, 07:10:12
Er stonden een paar Telstar supporters bij ons.
Hulde om heen en weer te rijden voor zo.n wedstrijd
Maar zij zeiden al..Ons team is hetzelfde team als vorig seizoen
Alleen met een nieuwe spits.
Dat was gisteren te zien.
Bij hun een ingespeeld team
Bij ons voetbalden sommige voor eerst met elkaar leek het.
Nog maar twee oefenwedstrijden voor begin vd competitie.
En dan komen er nog 3 ? 4 nieuwelingen bij.
Maar hopen dat we in begin vd competitie zoveel mogelijk punten bij elkaar sprokkelen en dat er in September wel een ingespeeld team staat.
Als dit afzet tegen dat van ons...maar mooi om te zien dat de meeste geblesseerden weer minuten hebben gemaakt.

Opstelling SC Cambuur: Thijs Jansen (71. Matthijs Kalisvaart); Diyae Jermoumi (35. Amar Bakkati), Jorn Berkhout (35. Buddy Vogelzang (71. Jelte Priem)), Toni Jonker (46. Jochem Nap), Bram Marsman (71. Julian Schrott); Matthias Nartey (63. Sven Dijkstra), Nicky Souren (71. Yme Bruinsma), Mark Diemers (71. Sybrand Veldhuis); Remco Balk (82. Yoram van der Veen), Nicolas Binder (35. Wiebe Kooistra), Oscar Sj?strand (46. Iwan Henstra)

Scoreverloop:
56. 0-1, Telstar
78. 0-2, Telstar

sunderland

#314
Citaat van: Specuveter op juli 20, 2025, 07:10:12
Er stonden een paar Telstar supporters bij ons.
Hulde om heen en weer te rijden voor zo.n wedstrijd
Maar zij zeiden al..Ons team is hetzelfde team als vorig seizoen
Alleen met een nieuwe spits.
Dat was gisteren te zien.
Bij hun een ingespeeld team
Bij ons voetbalden sommige voor eerst met elkaar leek het.
Nog maar twee oefenwedstrijden voor begin vd competitie.
En dan komen er nog 3 ? 4 nieuwelingen bij.
Maar hopen dat we in begin vd competitie zoveel mogelijk punten bij elkaar sprokkelen en dat er in September wel een ingespeeld team staat.
misschien moeten wij eens een ander wedstrijdplan hebben ipv het altijd doorzichtige spel van ons . Telstar bijv eerste helft voor ons, in balbezit cre?erden ze een overtal aan de kant van Marsman waardoor hij steeds stond te zwemmen. 1 aan de buitenkant, 1 aan de binnenkant en 1 daartussen. Dat is ook niet te bespelen want dan gaan ze via de andere kant. Narthy liet steeds zijn man lopen, ook dat had Telstar tactisch goed voor elkaar. Daarmee bedoel ik , waarom zie je dat bij ons nooit. Het voetbal verandert veel de laatste jaren. Iedereen heeft het maar over 4-3-3 of 4-4-2 maar het is maar net hoe je dat invult, of ze er al staan of ze moeten er komen.
Betekent ook dat die trainer een topper is vind ik