Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op juli 19, 2025, 21:41:00
Ik hecht nog weinig waarde aan dit potje, daarvoor gebeurt er te veel op de transfermarkt wat de voorbereiding verstoort.

Het had beter geweest als we al klaar waren tegen Dordt, maar dat redden we niet. En dat zal voor wel heel veel meer ploegen gelden, de transfermarkt loopt nu eenmaal tot 1 September. Dan komt het de eerste wedstrijden aan op wat geluk en de vorm van de dag.

Het zal nog wel even duren voor de selectie compleet is en alles op elkaar ingespeeld. Maar een KKD seizoen is lang. Het gaat er niet om waar je na 5 wedstrjiden staat maar na 36.
ben jij er wel geweest was een drama geen ??n normale aanval om je dood voor te schamen.

mark1989

Die oefenwedstrijden zijn totaal niet interessant. Ik heb niet eens gekeken. Er moet nog heel veel gebeuren. En dat gaat ook wel lukken. En anders de eerste 5 maar verliezen. Uiteindelijk gaat het erom waar je eindigt, niet hoe je je oefenwedstrijden speelt.

Bankzitter

#287
Citaat van: Noordcambuur op juli 19, 2025, 21:48:13
ben jij er wel geweest was een drama geen ??n normale aanval om je dood voor te schamen.

Als een elftal voor de alleerste keer samenspeelt dan zou ik ook geen vloeiende aanvallen verwachten
Dat is toch ook niet realistisch?

En ja, we hadden al verder kunnen zijn als alles ideaal verloopt in de voorbereiding, maar dat is nu eenmaal niet zo.
In het moderne voetbal is dat vrijwel onmogelijk aar we hebben nog even om spelers te vervangen. Het hoeft niet zoals vorig seizoen op de deadline.

Jandehulk

Citaat van: Oud Cambuur op juli 19, 2025, 21:46:35
Zou eens een training bezoeken dat kan je meepraten
ja op de training gaat alles goed  hahaha..

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op juli 19, 2025, 20:24:15
Postema past niet in onze manier van spelen en heeft getekent bij Emmen
wie past er wel in onze manier van spelen? Het is onthutsend om te zien . Tactisch ist ook niet om aan te gluren.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op juli 19, 2025, 21:20:32
Stiens goed geregeld oefenwedstrijd alleen wedstrijd een drama geen een normale aanval/kans gehad.
had toch om het veld meer bierpunten moeten zijn . Het was gloeiend heet man

Johan-12

Dat middenveld moet gewoon wat aan gedaan worden.
Weer met Diemerrs, Nartey en Souren beginnen, dan krijg je hetzelfde straks weer in de competitie.
Er mist met dat middenveld goals, diepgang, agressie en tempo. Dat is met het centrale duo het hart van je team.

sunderland

Er is niemand die iets positiefs kan maken van deze oefenwedstrijd van ons kant .
Ik weet het zegt niet zo veel?. Als je met marsman achter je speelt dan valt er ook niet veel van te maken..,

sunderland

Citaat van: Johan-12 op juli 19, 2025, 22:14:40
Dat middenveld moet gewoon wat aan gedaan worden.
Weer met Diemerrs, Nartey en Souren beginnen, dan krijg je hetzelfde straks weer in de competitie.
Er mist met dat middenveld goals, diepgang, agressie en tempo. Dat is met het centrale duo het hart van je team.
precies !

denistel

Citaat van: sunderland op juli 19, 2025, 22:10:28
wie past er wel in onze manier van spelen? Het is onthutsend om te zien . Tactisch ist ook niet om aan te gluren.

statistieken bepalen het voetbal tegenwoordig daar gaat het leuke voetbal mee naar de
kloten en daar blijf ik bij. alles wordt gemeten en getest maar hoe kan het dan dat we
steeds zo veel blessure,s hebben? of ze worden over belast of gepamperd.

Johan-12

Citaat van: sunderland op juli 19, 2025, 22:12:07
had toch om het veld meer bierpunten moeten zijn . Het was gloeiend heet man
Dan waren schaduwplekken en flesjes water beter geweest  :devil....zuiplap  :ams

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Johan-12 op juli 19, 2025, 22:14:40
Dat middenveld moet gewoon wat aan gedaan worden.
Weer met Diemerrs, Nartey en Souren beginnen, dan krijg je hetzelfde straks weer in de competitie.
Er mist met dat middenveld goals, diepgang, agressie en tempo. Dat is met het centrale duo het hart van je team.

Yep.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Trainert!

Citaat van: mark1989 op juli 19, 2025, 21:56:14
Die oefenwedstrijden zijn totaal niet interessant. Ik heb niet eens gekeken. Er moet nog heel veel gebeuren. En dat gaat ook wel lukken. En anders de eerste 5 maar verliezen. Uiteindelijk gaat het erom waar je eindigt, niet hoe je je oefenwedstrijden speelt.


Wat een dom praat! deze 5 wedstrijden die jij omschrijft hebben ons afgelopen seizoen directe promotie gekost!!

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op juli 19, 2025, 22:12:07
had toch om het veld meer bierpunten moeten zijn . Het was gloeiend heet man
aaaaahhhh nee je top hoor van suikerspinnen voor de jeugd tot bier en cola beerenburg voor de ouderen.Top gedaan het feest is nog bezig goed geregeld Stiens  :thumbsup

Specuveter