Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Jandehulk op juli 19, 2025, 20:43:56
dat vind jij , anders vinden wat anders ..ik vind postema ( en vele anderen ook) wel bij Cambuur passen ...echte kkd spits...en geduld heb ik niet , seizoen begint al snel , anders loop je weer achter de feiten aan net als vorig seizoen.

Maar Henk wil een spits die de bak vast kan houden, en dat kan hij zeker niet.

Oud Cambuur

Citaat van: Jandehulk op juli 19, 2025, 20:43:56
dat vind jij , anders vinden wat anders ..ik vind postema ( en vele anderen ook) wel bij Cambuur passen ...echte kkd spits...en geduld heb ik niet , seizoen begint al snel , anders loop je weer achter de feiten aan net als vorig seizoen.
Dan moet je dus naar 3 september pas komen kijken tot die tijd kan er nog van alles gebeuren maar ze zoeken maar 1 buitenspeler dus je wens wordt niet vervuld

Oud Cambuur

Citaat van: Lore op juli 19, 2025, 20:52:53
Maar Henk wil een spits die de bak vast kan houden, en dat kan hij zeker niet.
Visser kan dat beter

Trainert!

Als ik de bank van vandaag zie, dan wordt je er niet vrolijk van.
Hopelijk gebeurd er nog wat met transfers de komende weken. Maar heb er weinig vertrouwen in voor de eerste weken van het nieuwe seizoen

Jandehulk

Citaat van: Oud Cambuur op juli 19, 2025, 20:55:34
Visser kan dat beter
bij Harkema ja....dit is ff wat anders he, zie je ook wel want hij is al geblesseerd helaas

NRG

Citaat van: Jandehulk op juli 19, 2025, 20:43:56
dat vind jij , anders vinden wat anders ..ik vind postema ( en vele anderen ook) wel bij Cambuur passen ...echte kkd spits...en geduld heb ik niet , seizoen begint al snel , anders loop je weer achter de feiten aan net als vorig seizoen.


Vorig seizoen werden we derde. Dus wat dat betreft maak ik me nog niet echt druk..

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op juli 19, 2025, 18:58:57
Binder bevalt mij best
niet best je geen pepernoot geraakt  8P

Noordcambuur

Stiens goed geregeld oefenwedstrijd alleen wedstrijd een drama geen een normale aanval/kans gehad.

Jandehulk

Citaat van: NRG op juli 19, 2025, 21:16:45

Vorig seizoen werden we derde. Dus wat dat betreft maak ik me nog niet echt druk..
eens ...maar met een normale start was je gewoon 2de geworden...die punten nekten je op het laatst helaas .

Noordcambuur

Als je al verliest van dat Telstar  :_schater

Naastismis

Citaat van: Oud Cambuur op juli 19, 2025, 20:55:34
Visser kan dat beter

Die is niet eens goed genoeg voor Ijsselmeervogels

oost

We moeten ook niet overdrijven, als telstar supporter zou ik mij op dit moment meer zorgen maken.
Op deze snik hete avond was het van beiden kanten pover. Ik hoop echter wel dat ze nog een middenvelder halen. Combi nartey souren is het gewoon net niet.

carlo de leeuw

 Tis maar oefenen natuurlijk maar ik heb maar weinig bijzonders kunnen ontdekken bij Cambuur. Anderhalve kans of zo en dat was het wel. Die Binder wel een grote sterke knaap trouwens. Zegt verder nog niet zoveel natuurlijk deze 0 - 2.

Bankzitter

Ik hecht nog weinig waarde aan dit potje, daarvoor gebeurt er te veel op de transfermarkt wat de voorbereiding verstoort.

Het had beter geweest als we al klaar waren tegen Dordt, maar dat redden we niet. En dat zal voor wel heel veel meer ploegen gelden, de transfermarkt loopt nu eenmaal tot 1 September. Dan komt het de eerste wedstrijden aan op wat geluk en de vorm van de dag.

Het zal nog wel even duren voor de selectie compleet is en alles op elkaar ingespeeld. Maar een KKD seizoen is lang. Het gaat er niet om waar je na 5 wedstrjiden staat maar na 36.

Oud Cambuur

Citaat van: Jandehulk op juli 19, 2025, 21:15:11
bij Harkema ja....dit is ff wat anders he, zie je ook wel want hij is al geblesseerd helaas
Zou eens een training bezoeken dat kan je meepraten