Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

sunderland


sunderland

Binder bevalt mij best

Zuid1991


michello


diekhuzen

Nauwelijks een kans kunnen cre?ren tegen Telstar. Het is leuk voor de statistieken dat zo'n Marsman zoveel minuten heeft gespeeld onder 21 of tijdens de training zijn best doet, maar voegt totaal niks toe met nog 5-6 anderen.

Hopen dat Lars druk bezig is met serieuze versterkingen.  Sowieso 2 spelers met benodigde ervaring

Oud Cambuur

Citaat van: Dreet op juli 19, 2025, 18:42:15
Amofa er helemaal niet bij? Weet iemand hoe hij ervoor staat?
Gaat nog wel ff duren bij de training op donderdag was hij er wel maar deed vrijwel nergens aan mee

Zuid1991

Citaat van: michello op juli 19, 2025, 19:22:40
Knap in 45 min  :proost
Trek jij ?kenners? in twijfel die vinden dat hij er niks van kan?
Ik niet.
Tis gewoon triest dat je al jaren (eerder over gehad deze week hier) geen fatsoenlijke spits hebt gehaald.
RKC heeft Kramer, Emmen Postema en zo kan ik wel even doorgaan over de concurrentie.
Triest feit is dat we eigenlijks op dit moment geen concurrentie zijn voor andere clubs?.

Jandehulk


Het is toch om te janken man... en voorin totaal geen kwaliteit om ook maar enige kans om een rol van betekenis te kunnen spelen in de competitie..
Moeten zeker 4 a 5  goeie spelers bij.

Postema was ideaal geweest met een deal met Mercera, maar geld is belangrijker blijkbaar dan kwaliteit spelers.

Oud Cambuur

Citaat van: Jandehulk op juli 19, 2025, 20:15:00
Het is toch om te janken man... en voorin totaal geen kwaliteit om ook maar enige kans om een rol van betekenis te kunnen spelen in de competitie..
Moeten zeker 4 a 5  goeie spelers bij.


Postema was ideaal geweest met een deal met Mercera, maar geld is belangrijker blijkbaar dan kwaliteit spelers.
Postema past niet in onze manier van spelen en heeft getekent bij Emmen

justremco

Wat heeft iedereen toch met die Postema? Kan alleen in een 442 in de spits spelen dus hebben wij niks aan

Bankzitter

Een iets beter uitvoering van Balk... maar zolang we Balk hebben snap ik dat ook niet.
Gewoon 16 goals ... kun je wel zeggen dat ie er volgend seizoen maar 10 maakt maar dat zou ook al prima wezen.

Maar waren Henstra en Kooistra dan zo slecht? Kreeg het idee dat die er tch heel dicht tegen aan zaten.

Jandehulk

Citaat van: Oud Cambuur op juli 19, 2025, 20:24:15
Postema past niet in onze manier van spelen en heeft getekent bij Emmen
hahaha, onze manier van spelen is ?..en weet ook wel dat ie naar emmen is, doen ze goed daar, wij niet

Jandehulk

Citaat van: justremco op juli 19, 2025, 20:25:15
Wat heeft iedereen toch met die Postema? Kan alleen in een 442 in de spits spelen dus hebben wij niks aan
nee nu loopt het als een trein...

Oud Cambuur

Citaat van: Jandehulk op juli 19, 2025, 20:31:43
nee nu loopt het als een trein...
Je moet gewoon geduld hebben zie zijn druk bezig en er zijn genoeg voetballers die bij ons passen en Postema hoort daar niet bij wij hebben Balk al

Jandehulk

Citaat van: Oud Cambuur op juli 19, 2025, 20:40:09
Je moet gewoon geduld hebben zie zijn druk bezig en er zijn genoeg voetballers die bij ons passen en Postema hoort daar niet bij wij hebben Balk al
dat vind jij , anders vinden wat anders ..ik vind postema ( en vele anderen ook) wel bij Cambuur passen ...echte kkd spits...en geduld heb ik niet , seizoen begint al snel , anders loop je weer achter de feiten aan net als vorig seizoen.