Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

ChantiSCC

Citaat van: Leeuwarder94 op juli 19, 2025, 17:46:12
Impressie van de eerste helft?

Telstar veel meer kansen, Hetli net naast net voor rust. Cambuur kan geen vuist maken.

Leeuwarder94

Pff ok?. En dat tegen Telstar die alleen maar spelers is kwijt geraakt en een paar amateurs er bij heeft gekregen.
De wens is de vader van de gedachte

ChantiSCC

Citaat van: Leeuwarder94 op juli 19, 2025, 17:54:02
Pff ok?. En dat tegen Telstar die alleen maar spelers is kwijt geraakt en een paar amateurs er bij heeft gekregen.

Gaat een lastig seizoen worden zo, waarbij je mag hopen dat je op 1 of andere manier de PO haalt.

R058

Citaat van: ChantiSCC op juli 19, 2025, 17:55:38
Gaat een lastig seizoen worden zo, waarbij je mag hopen dat je op 1 of andere manier de PO haalt.
Altijd maar weer dit soort uitspraken obv een wedstrijd in de voorbereiding. Heb nou eens geduld. Er kan nog van alles gebeuren.

Poetser

Citaat van: ChantiSCC op juli 19, 2025, 17:55:38
Gaat een lastig seizoen worden zo, waarbij je mag hopen dat je op 1 of andere manier de PO haalt.
Citaat van: Leeuwarder94 op juli 19, 2025, 17:54:02
Pff ok?. En dat tegen Telstar die alleen maar spelers is kwijt geraakt en een paar amateurs er bij heeft gekregen.

Daar gaan we weer  _O_ :thumbsup |:)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Leeuwarder94 op juli 19, 2025, 17:54:02
Pff ok?. En dat tegen Telstar die alleen maar spelers is kwijt geraakt en een paar amateurs er bij heeft gekregen.

0-0 bij rust tegen een Eredivisionist. Prima :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Vooral benieuwd naar Binder. Wordt dat onze nieuwe topscorer?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Derkx R.H.

Citaat van: Leeuwarder94 op juli 19, 2025, 17:54:02
Pff ok?. En dat tegen Telstar die alleen maar spelers is kwijt geraakt en een paar amateurs er bij heeft gekregen.
Bij ons zijn er ook alleen maar spelers vertrokken en staan er merendeels O21 spelers op het veld.. 0-1 ist overigens.

justremco

Citaat van: Derkx R.H. op juli 19, 2025, 18:24:59
Bij ons zijn er ook alleen maar spelers vertrokken en staan er merendeels O21 spelers op het veld.. 0-1 ist overigens.

Het is toch ook de bedoeling dat er veel onder 21 spelers bij de selectie komen? Hoorde iets over een kern van 14/15 spelers en de rest van onder 21. Dan mag er aan die kern nog wel het eea gebeuren wat mij betreft

Derkx R.H.

Citaat van: justremco op juli 19, 2025, 18:26:50
Het is toch ook de bedoeling dat er veel onder 21 spelers bij de selectie komen? Hoorde iets over een kern van 14/15 spelers en de rest van onder 21. Dan mag er aan die kern nog wel het eea gebeuren wat mij betreft
Als nummer 16 t/m 25 tegelijk in het veld staan dan weet je dat het minder wordt, tenminste ik snap dat wel.. :thumbsup

michello

Hebben we ?berhaupt al een kans gehad?

Dreet

Amofa er helemaal niet bij? Weet iemand hoe hij ervoor staat?

Zuid1991

Citaat van: Derkx R.H. op juli 19, 2025, 18:35:47
Als nummer 16 t/m 25 tegelijk in het veld staan dan weet je dat het minder wordt, tenminste ik snap dat wel.. :thumbsup

En als we tot nu toe alleen maar met drie kwart van jong scc spelen weet je dat dit moeilijk gaat worden komend seizoen.
Ook omdat al die nieuwelingen altijd maar pijntjes hebben en moeten wennen etc?.
Binder maar even gespeeld tegen Telstar?
Duurt allemaal veel te lang dat je met een ?basis? kan spelen.
Geen goed teken!
Er moeten heel rap 3 kwaliteit spelers bij! Heel rap!

Zuid1991

Citaat van: Dreet op juli 19, 2025, 18:42:15
Amofa er helemaal niet bij? Weet iemand hoe hij ervoor staat?

Begint geen toeval meer te zijn dat nieuwe spelers niet fit of geblesseerd zijn?.

Bankzitter

De eigen spelers krijgen een schema mee, clubloze spelers moeten voor zichzelf maar wat aanklooien. Misschien is dat het verschil. Of misschien is het toch gewoon toeval.

Maar goed, wat zou je willen voorstellen om te voorkomen dat nieuwe spelers vaker gespaard moeten worden met pijntjes dan speler die al onder contract staan?