Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

okkele

waardeloze selectie.
wurd niks dit seizoen, play-offs halen we niet.
spitsenprobleem.
iedereen is geblesseerd.
scouting werkt niet.

:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Poetser

Citaat van: okkele op juli 16, 2025, 13:40:10
waardeloze selectie.
wurd niks dit seizoen, play-offs halen we niet.
spitsenprobleem.
iedereen is geblesseerd.
scouting werkt niet.

:proost

Stadion is kut
Sfeer is kut.

En iedereen maar wegkieke

Leovardiascc

T het nooit wat weest, en t sal nooit wat wurde.. 8P

Derkx R.H.


Lore

Citaat van: wiekie1969 op juli 16, 2025, 12:09:59
Ik respecteer ieders mening. Maar dat is hier wel bekend. Misschien kijk ik er wat anders tegenaan, dat kan. Nieuw seizoen, nieuwe kansen.

Maar je noemt iedereen met een andere mening een wegkijker en jij bent de enige realist. Dan respecteer je toch niet een andere mening?

wiekie1969

Dou snapst mij niet geloof ik. Of je wilt mij niet snappen. Maakt niet uit hoor.

Noordcambuur

Morgen tegen Telstar 4 X 35 minuten in Stiens .

Noordcambuur

Ben heel benieuwd hoe de verdediging eruit gaat zien morgen tegen Telstar.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op juli 18, 2025, 08:33:51
Morgen tegen Telstar 4 X 35 minuten in Stiens .

lekker met die hitte :proost

Noordcambuur

Citaat van: denistel op juli 18, 2025, 18:43:24
lekker met die hitte :proost
is weer veranderd 45,25,45 minuten.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op juli 18, 2025, 18:24:03
Ben heel benieuwd hoe de verdediging eruit gaat zien morgen tegen Telstar.
ben vooral benieuwd naar de aanval.

Bens

Weet iemand de opstelling van Cambuur tegen Telstar?

michello

Citaat van: Bens op juli 19, 2025, 17:30:52
Weet iemand de opstelling van Cambuur tegen Telstar?



Leeuwarder94

Impressie van de eerste helft?
De wens is de vader van de gedachte