Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: wiekie1969 op juli 15, 2025, 22:05:42
Bagger selectie, maar dat magst hier niet zeggen.

Wat gebeurd er dan precies als je dat wel doet? Want jij zegt het zo wat in elke post, dus jij moet het dan toch weten?

EdsjeSCC

Citaat van: michello op juli 15, 2025, 22:36:32
1-4 tegen een 4e klasser?  :X

Het was tegen een regioteam, niet tegen SC Kootstertille.

zeewolde

Citaat van: Jandehulk op juli 15, 2025, 22:49:17
natuurlijk wel...vind het ook erg karig allemaal en zie het ook nog niet zitten...maar we gaan het beleven en hopelijk komen ze nog met iets uit de hoge hoed, ik hoop nog steeds op Postema , dat soort spelers  maken je beter .
voor welke positie zou je Postema willen?

Is een spits voor 442. Dan moet je hele systeem nog om

Beul B

Cambuur viel mij gisteravond tegen. In de spits loopt niemand rond. Er zal toch iets bij moeten maar misschien verrast Binder ons. Wiebe vond ik heel goed spelen. krijgt ook meer body en durf.
De overige jeugdspelers (alle) vallen mij ook niet echt tegen maar of ze al goed zijn voor de basis in het komende seizoen weet ik niet. Maar wel heel positief dat je zo veel goede jeugd achter de hand hebt. Moet je koesteren.

Gasgeve


sunderland

Citaat van: Beul B op juli 16, 2025, 07:57:35
Cambuur viel mij gisteravond tegen. In de spits loopt niemand rond. Er zal toch iets bij moeten maar misschien verrast Binder ons. Wiebe vond ik heel goed spelen. krijgt ook meer body en durf.
De overige jeugdspelers (alle) vallen mij ook niet echt tegen maar of ze al goed zijn voor de basis in het komende seizoen weet ik niet. Maar wel heel positief dat je zo veel goede jeugd achter de hand hebt. Moet je koesteren.
kijk dit is een inhoudelijke reactie. Was wel benieuwd omdat ik er zelf niet was.
Wb kooistra denk ik dat al tijden dat hij een basisplek verdient maar niet in de spits

upweer

Citaat van: Gasgeve op juli 16, 2025, 08:20:12
Hoe speelde Henstra?

Prima, op het moment toen hij er in stond was het jong cambuur  (+ de zweedse jongen)

Gasgeve

Citaat van: sunderland op juli 16, 2025, 08:21:48
kijk dit is een inhoudelijke reactie. Was wel benieuwd omdat ik er zelf niet was.
Wb kooistra denk ik dat al tijden dat hij een basisplek verdient maar niet in de spits
Met Balk, Sj?strand en Pauwels zie ik hem nog niet 1,2,3 in de basis komen.

upweer

Citaat van: EdsjeSCC op juli 15, 2025, 22:59:37
Het was tegen een regioteam, niet tegen SC Kootstertille.

Met alleen de keeper van koostertille

upweer

Het Regioteam speelde zoals ze in die hoek in het amateurvoetbal allemaal spelen.
Er zijn genoeg tikjes uitgedeeld, dat Balk nog staat vind ik wonderlijk  :_schater

Vlampiep

#205
Veel blessures ontstaan door te weinig luisteren naar je lichaam en uitgaan wat de laptop aangeeft.
Bij het aantrekken van spelers wordt misschien te weinig aandacht geschonken aan het spieren en banden stelsel en te veel gekeken naar de statistieken. Maar hoe we het ook wenden of keren, het is zorgelijk

michello

Citaat van: EdsjeSCC op juli 15, 2025, 22:59:37
Het was tegen een regioteam, niet tegen SC Kootstertille.

Je hebt gelijk. Was even vergeten dat het om sterspelers uit de regio betrof. :koffie

sunderland

Citaat van: michello op juli 16, 2025, 09:01:09
Je hebt gelijk. Was even vergeten dat het om sterspelers uit de regio betrof. :koffie
net alsof Fc burgum zo hoog speelt

sunderland

Citaat van: Gasgeve op juli 16, 2025, 08:27:10
Met Balk, Sj?strand en Pauwels zie ik hem nog niet 1,2,3 in de basis komen.
hij is niet minder dan Balk op de vleugel

Derkx R.H.

Citaat van: Vlampiep op juli 16, 2025, 08:45:50
Veel blessures ontstaan door te weinig luisteren naar je lichaam en uitgaan wat de laptop aangeeft.
Bij het aantrekken van spelers wordt misschien te weinig aandacht geschonken aan het spieren en banden stelsel en te veel gekeken naar de statistieken. Maar hoe we het ook wenden of keren, het is zorgelijk
Aannames.... :X :zucht Jansen, Amofa, Berkhout, Binder en Visser trainen weer en kwam de wedstrijd van gister te vroeg, maar werd met kleine pijntjes aan de kant gehouden(uitvoorzorg dus). Tegen Telstar zullen die wel weer aansluiten. En voor een aantal spelers zijn het de eerste weken dat ze op dit niveau trainen/spelen en vergt het tijd(bij de 1 meer dan bij de ander)