Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op juli 15, 2025, 19:11:32
Wat is er elke keer aan de hand met onze nieuwe aankopen?

:O komkommer tijd zeker?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Citaat van: HansKazan op juli 15, 2025, 20:46:19
Zou bijna denken dat het aan de manier van trainen ligt. Het is wel opvallend.
dat heb ik vorig jaar ook vaak gedacht

Trainert!

En wederom een spitsenprobleem, je verwacht het niet.

Specuveter

Citaat van: Trainert! op juli 15, 2025, 21:14:50
En wederom een spitsenprobleem, je verwacht het niet.
En wederom ??n negatieve post, je verwacht het niet

Bankzitter

Welk probleem? Wat is er aan de hand?

Henk maakt zich geen zorgen maakt over de fitheid van spelers, de voorbereiding gaat zoals geplanned  (Hertenkamp).

Noordcambuur

Citaat van: HansKazan op juli 15, 2025, 20:46:19
Zou bijna denken dat het aan de manier van trainen ligt. Het is wel opvallend.
dat zou je gaan denken Hans?.

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op juli 15, 2025, 21:23:51
Welk probleem? Wat is er aan de hand?

Henk maakt zich geen zorgen maakt over de fitheid van spelers, de voorbereiding gaat zoals geplanned  (Hertenkamp).

Dat gepland gaat lijkt me echt complete onzin als je kijkt hoeveel spelers er vandaag missen.

Bankzitter

Kan best zijn dat het de bedoeling is dat die tegen Telstar wel spelen. Bij conditie opbouwen is rust net zo belangrijk als trainen.

wiekie1969

Citaat van: Trainert! op juli 15, 2025, 21:14:50
En wederom een spitsenprobleem, je verwacht het niet.

Bagger selectie, maar dat magst hier niet zeggen.

Oud Cambuur

Citaat van: HansKazan op juli 15, 2025, 20:46:19
Zou bijna denken dat het aan de manier van trainen ligt. Het is wel opvallend.

Zo hard trainen ze niet hoor

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op juli 15, 2025, 22:05:42
Bagger selectie, maar dat magst hier niet zeggen.
ze mutte ze allemaal ontslaan

Bankzitter

Citaat van: Bernardo op juli 15, 2025, 19:52:47
Souren en Bakkati ook nog geblesseerd uitgevallen volgens LC.

Bakkati speelde 2e helft weer mee.

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op juli 15, 2025, 22:05:42
Bagger selectie, maar dat magst hier niet zeggen.

Je zou ze ook eerst een kans kunnen geven in plaats van de na twee oefen potjes af te fikken.

michello

1-4 tegen een 4e klasser?  :X

Jandehulk

Citaat van: wiekie1969 op juli 15, 2025, 22:05:42
Bagger selectie, maar dat magst hier niet zeggen.
natuurlijk wel...vind het ook erg karig allemaal en zie het ook nog niet zitten...maar we gaan het beleven en hopelijk komen ze nog met iets uit de hoge hoed, ik hoop nog steeds op Postema , dat soort spelers  maken je beter .