Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicolas Binder

Gestart door Tanjajeah, juni 02, 2025, 19:07:31

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Stond zelf nog even bij de bus toen ze vertrokken in Emmen. Die liep er echt verloren bij, zelfs na promotie. Altijd jammer als overstappen mislukken. Maar goed dat is inherent aan het voetbal

Doorselecteren  |:)

zeewolde

Wa niet bij de huldiging. Neem aan dat hij verkocht wordt?

diekhuzen

Lijkt me eerder contract ontbinden.

zeewolde


AliBombali

Binder volgend seizoen niet meer..

michello

Binder niet zo rouwig om.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Huizen

Niet aanwezig bij de huldiging zegt meer dan genoeg. Sneu voor die jongen maar beter voor beide partijen. Heel benieuwd naar onze nieuwe spitsen!

Visser / Binder toch beide een flop gebleken

Galdiano

Citaat van: Huizen op mei 04, 2026, 14:29:45
Niet aanwezig bij de huldiging zegt meer dan genoeg. Sneu voor die jongen maar beter voor beide partijen. Heel benieuwd naar onze nieuwe spitsen!

Visser / Binder toch beide een flop gebleken

Hopelijk komen ze nu eens met eens een echte doelpuntenmaker. Dit is het enige wat Lambooij niet lukt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Citaat van: Galdiano op mei 04, 2026, 15:10:08
Hopelijk komen ze nu eens met eens een echte doelpuntenmaker. Dit is het enige wat Lambooij niet lukt.

Is altijd een geld kwestie een scorende spits wil iedereen en als er al iemand op de markt komt moeten wij vaak achteraan sluiten in de rij

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op mei 04, 2026, 15:25:52
Is altijd een geld kwestie een scorende spits wil iedereen en als er al iemand op de markt komt moeten wij vaak achteraan sluiten in de rij
Niet altijd een kwestie van geld, geluk speelt ook een rol en of goede contacten, maar denk dat er nu wel knappe spitsen onze kant op komen.

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op mei 04, 2026, 15:35:14
Niet altijd een kwestie van geld, geluk speelt ook een rol en of goede contacten, maar denk dat er nu wel knappe spitsen onze kant op komen.
Het maakt mij niet uit of ze knap zijn , als ze maar scoren :_schater

Huizen

Plat was zelf een "veelscorende" KKD spits dus mijn verwachtingen zijn sky high!!!  |:)

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op mei 04, 2026, 15:40:59
Het maakt mij niet uit of ze knap zijn , als ze maar scoren :_schater
Niet alles wat knap is draait om uiterlijk Zeewoldskie :zweep