Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicolas Binder

Gestart door Tanjajeah, juni 02, 2025, 19:07:31

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 20, 2025, 10:58:19
Hoe was je vlucht?  ;)

Vlucht was prima. Morgen naar Rabat, maar vandaag nog in taghazout. Dus in het goede gezelschap van onder andere salah en sambissa.

Prachtig die Afrika cup, nu al!

Holwerd voor Cambuur

Nooit van dat dorp gehoord, maar Wiki leert mij:
omdat het sinds de jaren zestig een grote hippiegemeenschap heeft. Aan de rand van het dorp plaatsten de hippies bordjes met namen als Banana Village en Paradise Valley. Deze staan er vandaag de dag nog steeds.

Zo leer je je forumgenoten wat kennen he 8)

Geniet er van :thumbsup

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 20, 2025, 20:04:56
Nooit van dat dorp gehoord, maar Wiki leert mij:
omdat het sinds de jaren zestig een grote hippiegemeenschap heeft. Aan de rand van het dorp plaatsten de hippies bordjes met namen als Banana Village en Paradise Valley. Deze staan er vandaag de dag nog steeds.

Zo leer je je forumgenoten wat kennen he 8)

Geniet er van :thumbsup

Hahah, patedise valley was ik zaterdag nog. Toeristtrap, maar de rit erheen door de bergen is super.

Alles Ik at je zegt over Taghazout is het waar, maar dat is taghazout town. Wij zitten in taghazout bay. Dat is strand, luxe en goed eten. Wel grappig trouwens dat wij voor de wedstrijd tegen Comoren een andere Leeuwarder tegen kwamen. Wij zijn ook overal h?!

zeewolde

Citaat van: Stanley op september 05, 2025, 18:50:39
Beetje flauwe opmerking. Henk zegt dat hij er volgende week weer bij is.
is het nog steeds een flauwe opmerking?

1 assist na een half seizoen, en nu zogenaamd fit. Dit werd ook steeds over Afolabi gezegd...

Is hij nog steeds niet verkocht?

PePe

Citaat van: zeewolde op januari 08, 2026, 11:43:03
is het nog steeds een flauwe opmerking?

1 assist na een half seizoen, en nu zogenaamd fit. Dit werd ook steeds over Afolabi gezegd...

Is hij nog steeds niet verkocht?

Als dat zo was, dan hadden we dit zeer waarschijnlijk wel gehoord.
Het is wel stil tot nu toe.

Gasgeve

Citaat van: zeewolde op januari 08, 2026, 11:43:03
is het nog steeds een flauwe opmerking?

1 assist na een half seizoen, en nu zogenaamd fit. Dit werd ook steeds over Afolabi gezegd...

Is hij nog steeds niet verkocht?
Dat wist jij in september natuurlijk al dat het zo zou gaan.

okkele

Citaat van: zeewolde op januari 08, 2026, 11:43:03


Is hij nog steeds niet verkocht?
lijkt me sterk dat een club op niveau voor hem komt.
als ze hem niet zien als iemand voor de absolute nood-situaties dan maar slijten aan de enige betalende club die langskomt en het verlies nemen.(behalve bij een minimaal salaris natuurlijk)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

rudie

Citaat van: okkele op januari 08, 2026, 17:24:24
slijten aan de enige betalende club die langskomt en het verlies nemen

Gratis gekomen toch? Kun je ook gewoon gratis laten gaan naar wie dan ook maar wil, win je alleen maar bespaard salaris/ medische kosten, etc

upweer

Citaat van: rudie op januari 08, 2026, 20:05:35
Gratis gekomen toch? Kun je ook gewoon gratis laten gaan naar wie dan ook maar wil, win je alleen maar bespaard salaris/ medische kosten, etc

Binder niet....

Bankzitter

Gratis gekomen. Daarbij is vd Sande al gehaald omdat ze intern ook wel zagen dat Binder afhaakte. Ik snap niet wat het probleem is dat het meer over Binder gaat dan over de aankopen en jeugd die het wel prima doen.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op januari 08, 2026, 21:45:44
Gratis gekomen. Daarbij is vd Sande al gehaald omdat ze intern ook wel zagen dat Binder afhaakte. Ik snap niet wat het probleem is dat het meer over Binder gaat dan over de aankopen en jeugd die het wel prima doen.
het lijkt wel alsof de forumleden hier Binder zijn salaris moeten betalen

Andy King

Citaat van: sunderland op januari 09, 2026, 05:03:24
het lijkt wel alsof de forumleden hier Binder zijn salaris moeten betalen

Komkommertijd...  :)

Derkx R.H.

Weer een assist, waar gaat dit heen... :koffie

Bens

Ik ben benieuwd wat er met Binder gaat gebeuren. Heeft bijna niet gespeeld. Ik denk dat hij in de eredivisie ook niet mee kan.

Bankzitter

Binder wordt Ontbinder. Dat contract wordt met wederzijds goedvinden verscheurt met evt wat geld mee.