Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicolas Binder

Gestart door Tanjajeah, juni 02, 2025, 19:07:31

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: De Gast op november 16, 2025, 10:42:27
Nee dat klopt. Maar is het voldoende om de play offs te ontlopen?

Als we een Muhren (light) gisteren hadden staan op de plek van Balkie dan waren het 3 punten geworden. Dat kan ons nog steeds gaan opbreken net als vorig jaar.

De doelstelling was play offs... er was geen geld om een spits te kopen die garantie geeft op plek 1-2.
Dus daar mag je Binder niet afrekenen.

Maar goed... vd Sande en Ferrah zijn niet voor niks nog op het laatst gehaald. Ze zagen intern ook wel dat het aanvallend nog te mager was.

Eewal

We maken genoeg doelpunten, we moeten minder tegenkrijgen, dan promoveren we gewoon.

De Gast

Citaat van: Bankzitter op november 16, 2025, 10:56:10
De doelstelling was play offs... er was geen geld om een spits te kopen die garantie geeft op plek 1-2.
Dus daar mag je Binder niet afrekenen.

Maar goed... vd Sande en Ferrah zijn niet voor niks nog op het laatst gehaald. Ze zagen intern ook wel dat het aanvallend nog te mager was.

Dat vraag je je dus af.. zouden die spelers sowieso zijn gehaald of moest er heel snel gecorrigeerd worden.

Bankzitter

Wat ik uit de interviews , heeft die wel aangeven dat er wat moest gebeuren en is er ergens goedkeuring en geld gekomen. En niemand had verwacht dat Baouf en Ferrah zo goed zouden zijn. Daarom sta je toch nog 2e.

Johan-12

#319
Binder is helaas niet goed genoeg, en past ook niet bij onze speelstijl.
De scouting heeft hier denk ik een inschattingsfout gemaakt.

Maar laten  we niet bij elke tegenvallende wedstrijd weer over Binder beginnen.
De 11 van gisteren, en de wissels, hadden gisteren "gewoon " van Eindhoven moeten winnen.
De motivatie, tempo en agressiviteit lijkt buiten Leeuwarden wat minder aanwezig te zijn. Dat mag de TS en de ervaren spelers zich aanrekenen want er komen paar lastige uitwedstrijden aan in december en januari. (W2/Emmen/Ado).

Laten we in de winterstop het gesprek Binder weer open gooien en een oplossing zoeken voor Binder.

Specuveter

Hij treft het natuurlijk ook niet
Henk heeft vorig seizoen het hele seizoen om ??n kapstokspits gezeurd
Die halen ze dan....maar onze speelwijze is dit seizoen h??l anders.
Met een uitzakkende(Rolke/Vd Sande) en een diepgaande (Balk) spits
Niet op het lijf geschreven van Binder.

oost

Citaat van: Specuveter op november 16, 2025, 12:30:02
Hij treft het natuurlijk ook niet
Henk heeft vorig seizoen het hele seizoen om ??n kapstokspits gezeurd
Die halen ze dan....maar onze speelwijze is dit seizoen h??l anders.
Met een uitzakkende(Rolke/Vd Sande) en een diepgaande (Balk) spits
Niet op het lijf geschreven van Binder.

Helaas zie ik in hem ook echt geen kapstok spits.
Niet zoals Hemmen of de Vries die ballen konden vast houden.
Maar is ook niet erg je hebt zo nu en dan gewoon een miskoop. Dit jaar hoeft dat niet ten koste van promotie te gaan zoals vorige seizoen |:)

Holwerd voor Cambuur

Goeie loopactie en assist! :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Oud Cambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 19, 2025, 23:27:27
Goeie loopactie en assist! :thumbsup
Nou nou en dat naar 21 wedstrijden top presentatie

Holwerd voor Cambuur

Sorry voor mijn positieve post  :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Johan-12

Citaat van: Oud Cambuur op december 19, 2025, 23:33:03
Nou nou en dat naar 21 wedstrijden top presentatie
Daarom echter knap, want menig speler in zijn situatie had op dat moment zelf op goal geschoten.

Lore


Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Derkx R.H.


Andy King

Citaat van: Oud Cambuur op december 19, 2025, 23:33:03
Nou nou en dat naar 21 wedstrijden top presentatie

21 wedstrijden? 21 minuten komt dichter in de buurt voor Binder!