Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicolas Binder

Gestart door Tanjajeah, juni 02, 2025, 19:07:31

Vorige topic - Volgende topic

janou

Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2025, 19:51:53
net samenvatting nog gekeken,Diemers balverlies op het middenveld en de rest lopen terug en niet een loopt naar de speler toe van jong Ajax.

Klopt. Maar die gast schiet net op het moment dat Baouf/souren wilt instappen voor een blok. Ik vind dat je in dit geval ook gewoon mag klappen voor een wereldgoal. Schiet echt van 30/35 meter in de winkelhaak, doet ie ook maar 1 keer.

Als dit vanaf 20-25 meter was geweest had ik het een ander verhaal gevonden en had je kunnen zeggen dat er veel eerder ingestapt had moeten worden.

denistel

Citaat van: janou op november 03, 2025, 20:04:49
Klopt. Maar die gast schiet net op het moment dat Baouf/souren wilt instappen voor een blok. Ik vind dat je in dit geval ook gewoon mag klappen voor een wereldgoal. Schiet echt van 30/35 meter in de winkelhaak, doet ie ook maar 1 keer.

Als dit vanaf 20-25 meter was geweest had ik het een ander verhaal gevonden en had je kunnen zeggen dat er veel eerder ingestapt had moeten worden.

een speler mag nooit 20 meter zo maar door kunnen lopen vind ik

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2025, 19:51:53
net samenvatting nog gekeken,Diemers balverlies op het middenveld en de rest lopen terug en niet een loopt naar de speler toe van jong Ajax.
Diemers balverlies omdat R?lke um zonodig even moet aanraken?

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 04, 2025, 00:00:57
Diemers balverlies omdat R?lke um zonodig even moet aanraken?
klopt maar doelpunt van Jong Ajax was wel een hele mooie?.

janou

#304
Citaat van: denistel op november 03, 2025, 21:10:14
een speler mag nooit 20 meter zo maar door kunnen lopen vind ik

In principe zeker niet nee. Maar als je naar deze situatie kijkt, zie je dat alle spelers naar voren lopen voor een counter, als je dan de bal verspeelt ligt het open omdat spelers niet in verdedigende positie staan maar in balbezit denken. Echter hebben we nog steeds genoeg man achter de bal om dit op te vangen. Maar die jongen schiet ongelofelijk vroeg, waardoor ik het niet raar vind dat er nog niet druk op de bal is.

Op elke tegengoal valt wel wat aan te merken natuurlijk, maar in dit geval mag je ook gewoon klappen voor dat schot vind ik. 

R058

Citaat van: janou op november 04, 2025, 10:48:38
In principe zeker niet nee. Maar als je naar deze situatie kijkt, zie je dat alle spelers naar voren lopen voor een counter, als je dan de bal verspeelt ligt het open omdat spelers niet in verdedigende positie staan maar in balbezit denken. Echter hebben we nog steeds genoeg man achter de bal om dit op te vangen. Maar die jongen schiet ongelofelijk vroeg, waardoor ik het niet raar vind dat er nog niet druk op de bal is.

Op elke tegengoal valt wel wat aan te merken natuurlijk, maar in dit geval mag je ook gewoon klappen voor dat schot vind ik.
Als je de bal op zo'n positie verspeelt, moet iedereen gewoon terugsprinten om in de organisatie te komen of je moet meteen druk zetten op de bal.
Kijk eens naar hoe Souren terugsjokt en blijft staan aan de rechterkant, terwijl het gevaar aan de andere kant is. De taak die je hebt als verdedigende middenvelder is om dat soort dingen op te lossen.
En ja het was een geweldig schot, maar de omschakeling na balverlies is bij meer spelers een probleem helaas.

PePe

Nicolas is zo het lijkt, uit het beeld geraakt. (Geen inval beurt)

Noordcambuur

Citaat van: PePe op november 15, 2025, 21:10:05
Nicolas is zo het lijkt, uit het beeld geraakt. (Geen inval beurt)
is hij ooit in beeld geweest

PePe


De Gast

Balk, Rolke, vd Sande, Visser. Plekje 5 voor misschien de duurste spits die we hebben?

Noordcambuur

Het zou het mooiste zijn dat hij zijn kontrakt inlevert in de winterstop?

Bankzitter

Ik hoop dat hij verhuurd wordt en dan hoeven de deze wekelijkse klaagzang niet meer te lezen  :devil

37 goals uit 16 , we hebben geen probleem met scorend vermogen.

De Gast

Nee dat klopt. Maar is het voldoende om de play offs te ontlopen?

Als we een Muhren (light) gisteren hadden staan op de plek van Balkie dan waren het 3 punten geworden. Dat kan ons nog steeds gaan opbreken net als vorig jaar.

sunderland

Citaat van: De Gast op november 16, 2025, 09:24:57
Balk, Rolke, vd Sande, Visser. Plekje 5 voor misschien de duurste spits die we hebben?
waarom moet het over hem gaan? Verspilde moeite

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op november 16, 2025, 09:43:45
Het zou het mooiste zijn dat hij zijn kontrakt inlevert in de winterstop?

"Hoi Ard. Sorry dat ik zo'n matige eerste seizoenshelft heb gedraaid. Ik verdien het niet om hier te spelen. Hier is mijn contract. Wil je die verscheuren?"

Zo zie je dat ongeveer voor je?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021