Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicolas Binder

Gestart door Tanjajeah, juni 02, 2025, 19:07:31

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: Inferno-058 op november 03, 2025, 11:24:57
Lambooij heeft gewoon compleet gefaald betreft de spitspositie. Afolabi, Hilterman, en nu deze man.

Missers horen erbij.

Verder speelt eigenlijk iedereen die voor de basis is gehaald, misschien muv van Berkhout doordat Baouf zo goed is.

We hadden deze doelstellingen:
Nacompetitie : we staan we inmiddels 11 punten los.
Ontwikkelen jonge spelers/transferwaarde : Baouf, Sj?strand, D Visser en nog hele lichting uit O21.
Aantrekkelijk voetbal : we scoren  ruim 2 goals per wedstrijd met prachtig aanvallend voetbal

Dus allemaal ruim boven verwachting.

De doelstelling is nooit geweest: spelen om promotie met een spits die er 30+ scoort. Daar is ook helemaal budget voor, dus waarom reken je Lambooij daar dan op af?


Inferno-058

#286
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 03, 2025, 11:29:52
Klopt inhoudelijk helemaal, maar is vergelijkbaar met het volgende:

Diemers heeft gewoon compleet gefaald betreft de man die hij liet lopen
Baouf heeft gewoon compleet gefaald betreft de terugspeelbal die in het doel ging
Ferrah heeft gewoon compleet gefaald betreft een groot deel van de laatste wedstrijd
Henk heeft gewoon compleet gefaald betreft sommige wissels

Maar toch ben ik met alle vijf super blij mee en leveren ze in mijn ogen een topprestatie
Binder levert een topprestatie? Ik vind dat Binder wel echt los staat van die andere 4 personen die ook genoeg goede dingen doen

Vlampiep

Citaat van: Arno A op november 03, 2025, 11:35:04
Wie weet lukt het nog wel. Het seizoen duurt nog lang. Wanneer hij speelt verdient hij ook de steun van het publiek. Ook al lukt het de ene week beter dan de andere. Van de spitsen steekt er ook niet iemand bovenuit.
[/quote
Binder past niet in ons systeem, dus zou verhuren een optie kunnen zijn zodat hij elders wel aan spelen toekomt.

Inferno-058

Citaat van: Bankzitter op november 03, 2025, 11:51:31
Missers horen erbij.

Verder speelt eigenlijk iedereen die voor de basis is gehaald, misschien muv van Berkhout doordat Baouf zo goed is.

We hadden deze doelstellingen:
Nacompetitie : we staan we inmiddels 11 punten los.
Ontwikkelen jonge spelers/transferwaarde : Baouf, Sj?strand, D Visser en nog hele lichting uit O21.
Aantrekkelijk voetbal : we scoren  ruim 2 goals per wedstrijd met prachtig aanvallend voetbal

Dus allemaal ruim boven verwachting.

De doelstelling is nooit geweest: spelen om promotie met een spits die er 30+ scoort. Daar is ook helemaal budget voor, dus waarom reken je Lambooij daar dan op af?
Al met al doet Lambooij het prima maar dit topic gaat over de spitspositie. Ik verwacht overigens geen spits die hier 30+ goals scoort maar wel die het redelijk goed doet qua goals/assists. Dat is echt niet te veel gevraagd!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Inferno-058 op november 03, 2025, 11:51:51
Binder levert een topprestatie? Ik vind dat Binder wel echt los staat van die andere 4 personen die ook genoeg goede dingen doen

:_schater :_schater :_schater
Nee Lambooij :_spank
Henk, held, bedankt

janou

Citaat van: Inferno-058 op november 03, 2025, 11:57:16
Al met al doet Lambooij het prima maar dit topic gaat over de spitspositie. Ik verwacht overigens geen spits die hier 30+ goals scoort maar wel die het redelijk goed doet qua goals/assists. Dat is echt niet te veel gevraagd!

Jort van der Sande heeft bij alle andere clubs ca 20 G/A. Dat is dan toch een redelijke spits?

Andy King

Citaat van: Arno A op november 03, 2025, 11:35:04
Wie weet lukt het nog wel. Het seizoen duurt nog lang. Wanneer hij speelt verdient hij ook de steun van het publiek. Ook al lukt het de ene week beter dan de andere. Van de spitsen steekt er ook niet iemand bovenuit.

Die jongen is net fit. Heeft ook bijna nog niet gespeeld. Gun hem wat tijd.

denistel

Citaat van: janou op november 03, 2025, 12:29:46
Jort van der Sande heeft bij alle andere clubs ca 20 G/A. Dat is dan toch een redelijke spits?

is geen echte spits meer een zwerver er achter.

binder zit helaas niks in afgelopen zaterdag ook weer een invalbuurt
van niks wint geen duel kan niet afjagen en heeft geen techniek

Noordcambuur

Citaat van: Andy King op november 03, 2025, 13:59:49
Die jongen is net fit. Heeft ook bijna nog niet gespeeld. Gun hem wat tijd.
wanneer wordt hij dan wel fit :?

Noordcambuur

Citaat van: denistel op november 03, 2025, 14:02:45
is geen echte spits meer een zwerver er achter.

binder zit helaas niks in afgelopen zaterdag ook weer een invalbuurt
van niks wint geen duel kan niet afjagen en heeft geen techniek
techniek heeft hij niet en snelheid van een slak.
Dan kun je zeggen van Marsman wat heeft die een gast een snelheid.
En wat een ontwikkeling heeft hij doorgemaakt  :thumbsup

denistel

Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2025, 14:57:27
techniek heeft hij niet en snelheid van een slak.
Dan kun je zeggen van Marsman wat heeft die een gast een snelheid.
En wat een ontwikkeling heeft hij doorgemaakt  :thumbsup

vond hem bij o 21 ook altijd sterk.en groot voordeel hij is fel en durft
er in te gaan,
tegen goal van zaterdag kon die gast gewoon 20 meter door lopen en
vrij schieten waar waren onze middenvelders?

Noordcambuur

Citaat van: denistel op november 03, 2025, 17:48:16
vond hem bij o 21 ook altijd sterk.en groot voordeel hij is fel en durft
er in te gaan,
tegen goal van zaterdag kon die gast gewoon 20 meter door lopen en
vrij schieten waar waren onze middenvelders?
volgens mij Diemers balverlies maar ik weet het niet zeker.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2025, 17:57:25
volgens mij Diemers balverlies maar ik weet het niet zeker.

nee ok maar niemand pakt die man aan lopen allemaal achter uit en
dat zie wel vaker snap ik niets van je moet voor uit die lui aanpakken

R058

Citaat van: denistel op november 03, 2025, 18:01:32
nee ok maar niemand pakt die man aan lopen allemaal achter uit en
dat zie wel vaker snap ik niets van je moet voor uit die lui aanpakken
Vooral Souren sjokte maar een beetje terug en zet die speler van Ajax totaal niet onder druk. Het is echt een groot verschil de laatste tijd dat Visser er niet meer is. Die is zoveel beter in gevaarherkenning en de teenaanva eruit halen. Voetballend ook nog eens een stuk beter. Souren verstopt zich telkens. Die moet echt veel feller worden en met meer bravoure spelen. Veel te verlegen.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op november 03, 2025, 18:01:32
nee ok maar niemand pakt die man aan lopen allemaal achter uit en
dat zie wel vaker snap ik niets van je moet voor uit die lui aanpakken
net samenvatting nog gekeken,Diemers balverlies op het middenveld en de rest lopen terug en niet een loopt naar de speler toe van jong Ajax.