Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicolas Binder

Gestart door Tanjajeah, juni 02, 2025, 19:07:31

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op oktober 25, 2025, 08:21:39
Gaat ons dit seizoen weer opbreken dat we g??n echte spits hebben?..

M?hren op de bank bij Volendam.
Die maar huren en salaris overnemen.

De promotie mag wat kosten.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

#271
Binder met nul rendement is duurder t.o.v Muhren.

Bankzitter

Dat snap ik niet...we moeteen dan toch ?n Muhren ?n Binder betalen.
Dat lijkt mij duurder.

Josli

Tuurlijk. En al die kritiek slaat ook nog eens nergens op. Het is niet voor niks dat vrijwel alle spitsen het bij Cambuur moeilijk hebben. Hij moet 10 keer een kopduel aangaan, waarbij er niemand ook maar bij hem in de buurt staat en krijgt 0 ballen van de zijkant, want het is verboden gewoon voorzetten te geven volgens mij.
Dat hij niet helemaal uit de verf komt, lijkt mij duidelijk. Maar hem helemaal afbranden slaat nergens op.

oost

Citaat van: Josli op november 02, 2025, 21:10:54
Tuurlijk. En al die kritiek slaat ook nog eens nergens op. Het is niet voor niks dat vrijwel alle spitsen het bij Cambuur moeilijk hebben. Hij moet 10 keer een kopduel aangaan, waarbij er niemand ook maar bij hem in de buurt staat en krijgt 0 ballen van de zijkant, want het is verboden gewoon voorzetten te geven volgens mij.
Dat hij niet helemaal uit de verf komt, lijkt mij duidelijk. Maar hem helemaal afbranden slaat nergens op.

Wat zijn volgens jou zijn kwaliteiten dan?
Ik zie het namelijk niet

Josli

Ik zeg alleen maar dat het onterecht is om zo'n jongen af te fakkelen, net als de vorige 6 spitsen hier. En dat heeft heel veel te maken met de speelwijze, waarbij het heel lastig is om in de punt te staan. Dat hij nog niet goed uit de verf komt mag duidelijk zijn.
Er wordt hier vaak gezegd dat er geen goede spitsen gescout worden. Je kunt ook de vraag stellen. Hoe komt het dat die spitsen het hier zo moeilijk hebben.

Gasgeve

Citaat van: Josli op november 03, 2025, 01:09:44
Ik zeg alleen maar dat het onterecht is om zo'n jongen af te fakkelen, net als de vorige 6 spitsen hier. En dat heeft heel veel te maken met de speelwijze, waarbij het heel lastig is om in de punt te staan. Dat hij nog niet goed uit de verf komt mag duidelijk zijn.
Er wordt hier vaak gezegd dat er geen goede spitsen gescout worden. Je kunt ook de vraag stellen. Hoe komt het dat die spitsen het hier zo moeilijk hebben.
In het systeem van Henk werkt het blijkbaar het beste om met een 9,5 spits te spelen, zoals Vd Sande, Balk, R?lke. Zijn allemaal geen pure spitsen, maar wel de spelers die er het beste renderen. Binder is absoluut geen 9,5.

janou

Citaat van: Gasgeve op november 03, 2025, 08:16:54
In het systeem van Henk werkt het blijkbaar het beste om met een 9,5 spits te spelen, zoals Vd Sande, Balk, R?lke. Zijn allemaal geen pure spitsen, maar wel de spelers die er het beste renderen. Binder is absoluut geen 9,5.

Heeft ook weer te maken met het type buitenspelers. In kampioensjaar had je Kallon en Antonia die alleen maar diep gingen. Nu heb je weer een heel ander type buitenspelers. Los daarvan vind ik m tot nu toe ook erg matig. Maar kan uiteraard nog verandering in komen. 

Huizen

Deze jongen moet net als bijna elke andere voetballer vertrouwen krijgen. Helaas kan hij niet in U21 meespelen anders had hij daar meer kunnen spelen.

Hij heeft dit seizoen pas 2 duels meer dan 70 minuten gespeeld, daarna geblesseerd geraakt en nu een paar invalbeurten van een kwartier. Je kan hem daar niet compleet op afrekenen.

Feit is wel dat hij echt helemaal niks laat zien. In de voorbereiding tegen de amateurs ook maar 1 goal / intikker uit m'n hoofd. Dat moet beter. Geen idee hoe hij zich aanpast hier en of hij goede vrienden heeft in het team. Anders ben je al vrij snel aan het wegkwijnen als spits lijkt me

Wel vind ik dat we "door" moeten met een echte spits, maar denk dat dat niet gaat gebeuren aangezien we Rolke/Balk/Vd Sande/Visser en Binder al 5 voor die positie hebben. Ik vind het alleen alleen op Kian na geen echte spitsen

Specuveter

Je vergeet nog dat hij ??n helft in de beker tegen RKC heeft gespeeld.
En toen g??n knikker raakte
Ik kom elke week wel een keer de training kijken
Laat ik het netjes zeggen.....veel indruk maakt hij niet.

diekhuzen

We mogen vol lof spreken over onze sterkhouders, en terecht ? zij dragen het team.
Maar waarom mogen we niet ook kritisch zijn over de miskopen?

Ik geef toe dat ik me flink vergist heb in Marsman. Het mooie aan voetbal is echter dat spelers zich kunnen herpakken, maar dat zie ik Binder niet doen.

janou

Citaat van: diekhuzen op november 03, 2025, 10:40:14
We mogen vol lof spreken over onze sterkhouders, en terecht ? zij dragen het team.
Maar waarom mogen we niet ook kritisch zijn over de miskopen?

Ik geef toe dat ik me flink vergist heb in Marsman. Het mooie aan voetbal is echter dat spelers zich kunnen herpakken, maar dat zie ik Binder niet doen.

Waar staat dat je niet kritisch mag zijn over spelers? Dat vul je toch echt zelf in. Volgens mij heeft niemand hier gezegd dat hij goed speelt.

Inferno-058

Lambooij heeft gewoon compleet gefaald betreft de spitspositie. Afolabi, Hilterman, en nu deze man.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Inferno-058 op november 03, 2025, 11:24:57
Lambooij heeft gewoon compleet gefaald betreft de spitspositie. Afolabi, Hilterman, en nu deze man.

Klopt inhoudelijk helemaal, maar is vergelijkbaar met het volgende:

Diemers heeft gewoon compleet gefaald betreft de man die hij liet lopen
Baouf heeft gewoon compleet gefaald betreft de terugspeelbal die in het doel ging
Ferrah heeft gewoon compleet gefaald betreft een groot deel van de laatste wedstrijd
Henk heeft gewoon compleet gefaald betreft sommige wissels

Maar toch ben ik met alle vijf super blij mee en leveren ze in mijn ogen een topprestatie
Henk, held, bedankt

Arno A

Wie weet lukt het nog wel. Het seizoen duurt nog lang. Wanneer hij speelt verdient hij ook de steun van het publiek. Ook al lukt het de ene week beter dan de andere. Van de spitsen steekt er ook niet iemand bovenuit.