Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicolas Binder

Gestart door Tanjajeah, juni 02, 2025, 19:07:31

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

Citaat van: oost op oktober 25, 2025, 22:30:17
In de voorbereiding viel hij mij op dat die een paar niet te missen kansen miste vooral tegen excelsior toen.
Maar aan de andere kant heeft Rolke wel veel meer kansen gehad terwijl die echt beperkt is qua voetbal.
Ik zou Binder nog wel een keer vanaf het begin willen zien. Niet zo dat Van der Sande momenteel in blakende vorm verkeerd.

R?lke maakte er gister drie  bij de O21. Misschien toch nog een kans ( of een paar) gunnen?

diekhuzen

Zegt vrij weinig, Wiebe speelde tegen Jong Feyenoord een wereld pot op de back en tegen RKC ging dat duidelijk minder. 

Noordcambuur

Citaat van: diekhuzen op oktober 26, 2025, 11:07:14
Zegt vrij weinig, Wiebe speelde tegen Jong Feyenoord een wereld pot op de back en tegen RKC ging dat duidelijk minder.
ander niveau h?

Oud Cambuur

Je kan nou niet echt zeggen dat als hij invalt hij een onuitwisbare indruk maakt. Begin van de voorbereiding en de trainingen kon je al zien dat dit niet onze topspits zou worden en ik zie op de trainingen en wedstrijden weinig vooruitgang. Jammer dat Lambooij en de scouting nog geen succes hebben gehad met de spitspositie.

Bankzitter

Laat gaan, we scoren makkelijk. Het maakt niet uit wie ze maakt zo lang we er maar meer dan 2 gemiddeld inschieten.

Lore

Zeker, maar daarom is het nog wel jammer.

zeewolde

In 10 -15 minuten speeltijd wil hij nog nauwelijks veel druk zetten.

Zet dan Kian Visser er gewoon in

Bernardo

Citaat van: zeewolde op november 01, 2025, 22:42:02
In 10 -15 minuten speeltijd wil hij nog nauwelijks veel druk zetten.

Zet dan Kian Visser er gewoon in
Zeiden wij ook, Kian doet ook lang niet alles goed maar gooit wel de beuk erin. Binder tja.

wiekie1969

Totale miskoop helaas. Voegt werkelijk helemaal niets toe.

Johan-12

Hij heb nog niets kunnen ontdekken waarom ze hem hebben gescout.


Johan-12

Citaat van: zeewolde op november 01, 2025, 22:42:02
In 10 -15 minuten speeltijd wil hij nog nauwelijks veel druk zetten.

Zet dan Kian Visser er gewoon in
Helemaal eens, daar kan je nu beter je (speel) tijd in steken.

anderszchristian

Citaat van: zeewolde op november 01, 2025, 22:42:02
In 10 -15 minuten speeltijd wil hij nog nauwelijks veel druk zetten.

Zet dan Kian Visser er gewoon in
Ik denk na het optreden van Binder vandaag met zijn gebaartjes en maniertjes dat dit voortaan ook het geval zal zijn.

ChantiSCC

Slechter nog dan Afolabi. Die had nog bepaalde kwaliteiten voor een spits. Zelfs de spits van Nicator is beter dan disse vent

michello

Poeh, dat zag er niet best uit, zijn invalbeurt.. Eigenlijk al zijn invalbeurten niet en ook in de beker niet echt indruk kunnen maken..

Vlampiep

Misschien dat Binder bij een club die een ander systeem speelt wel beter uit de verf komt.
Bv ballen vanaf de flanken waar hij alleen zijn voet of kop tegenaan hoeft te doen, want 1 ding is duidelijk voetballend komt hij chronisch te kort.

,