Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicolas Binder

Gestart door Tanjajeah, juni 02, 2025, 19:07:31

Vorige topic - Volgende topic

Johan-12

Citaat van: Noordcambuur op oktober 25, 2025, 08:21:39
Gaat ons dit seizoen weer opbreken dat we g??n echte spits hebben?..
Ze hebben leuke spelers gescout, maar nog niks kunnen ontdekken bij hem.
Hij beweegt ook erg moeilijk.

wiekie1969

Citaat van: PePe op oktober 25, 2025, 00:31:31
Het gaat hier allemaal veel te snel voor Binder.

Voor Kian Visser ook.

PePe

Een spits halen op basis van 3 doelpunten in seizoen 24/25 ??

Bankzitter

Al vaker uitgelegd: een spits die er 30 heeft gemaakt is niet te betalen en staat overal
op de lijstjes. Tenzij die van Harkema komt.

Johan-12

Citaat van: Bankzitter op oktober 25, 2025, 21:11:04
Al vaker uitgelegd: een spits die er 30 heeft gemaakt is niet te betalen en staat overal
op de lijstjes. Tenzij die van Harkema komt.
Er zit verschil tussen 30 en 15......we hebben nu al 2 seizoenen spitsen die er niet eens 5 maken.


michello

Valt nooit wat over te zeggen en is gewoon met ons budget bijna gokwerk. Wie had gedacht dat bijvoorbeeld Muhren zo zou opleven en wie had een spits van Helmond een held in Duitsland zien worden?

Ik wil Binder eerst wel eens 5 wedstrijden in de basis zien en dan kan er een  :thumbsup of  :zucht uitrollen..

sjaak

Ik niet, de man heeft een heel aparte motoriek en vaak ruzie met de bal. 5x Basis, kom op man.

oost

In de voorbereiding viel hij mij op dat die een paar niet te missen kansen miste vooral tegen excelsior toen.
Maar aan de andere kant heeft Rolke wel veel meer kansen gehad terwijl die echt beperkt is qua voetbal.
Ik zou Binder nog wel een keer vanaf het begin willen zien. Niet zo dat Van der Sande momenteel in blakende vorm verkeerd.

Bankzitter

Citaat van: Johan-12 op oktober 25, 2025, 21:26:48
Er zit verschil tussen 30 en 15......we hebben nu al 2 seizoenen spitsen die er niet eens 5 maken.

Waar heb je het over? Smit maakte er 19.


Johan-12

Citaat van: Bankzitter op oktober 26, 2025, 06:43:09
Waar heb je het over? Smit maakte er 19.

Klopt, en Muhren maakte er dik 30.
Maar ik had het over vorig seizoen en dit seizoen.

Bankzitter

Dit seizoen is nog niet afgelopen. gemiddelde van 2 doelpunten per wedstrijd.

Johan-12

Citaat van: Bankzitter op oktober 26, 2025, 07:29:56
Dit seizoen is nog niet afgelopen. gemiddelde van 2 doelpunten per wedstrijd.
ik heb het over een spits die 15 maakt,  niet het geheel. Zo'n spits hebben we niet.

En als Henk vol overtuigd was van Binder dan had hij er al in gestaan. Hij is inmiddels paar weken fit.

Bankzitter

#252
Zo?n spis is inderdaad een garantie voor directe promotie. Maar daar is geen budget voor.
Dat was de doelstelling ook niet. Die was NC, publiek vermaken, spelers ontwikkelen.
In de winter zou de doelstelling aangepast kunnen worden.

Ik geniet liever van Sk?strand en Ferrah dan wekelijks zuur over Binder te doen.

De Gast

Ze hebben Binder kapot geanalyseerd. D? kapstokspits waar we al tijden naar op zoek zijn wat past bij het voetbal dat we willen spelen. Halen zo?n jongen dan helemaal uit Oostenrijk.. dan mag je wat verwachten. Al is het maar iets.. een kleine glimp van iets dat op voetbal lijkt.

Lars & co zullen hem ook wel eens een hele wedstrijd in actie willen zien. Woensdag maar dan.

Noordcambuur

Na 13 wedstrijden kunnen we wel zeggen dat het nog niet een goed huwelijk is tussen Binder en Cambuur en dat heeft meerdere oorzaken te maken.
Niet fit en blessures opgelopen en weer niet fit enz enz.

Deze gaat geen 10 doelpunten maken het seizoen?..kassabon uit het bureautje halen en terugsturen.