Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicolas Binder

Gestart door Tanjajeah, juni 02, 2025, 19:07:31

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

Citaat van: Bankzitter op oktober 05, 2025, 08:55:51
Spelers worden niet gehaald op basis van statistieken.  De stats worden gebruikt om uit de enorme hoeveel beschikbare spelers de spelers te filteren die ze willen scouten (beelden bekijken en uiteindelijk ook live bekijken).  En die statistieken gaan niet over goals en assists maar over wat de sterke en zwakke punten in het spel van een speler zijn. Daaraan zijn ze de potentie en of een speler in ons spel past.

Een spits die waanzinnig veel gescoort heeft is voor ons niet te halen, daar zit iedere club achteraan.

Uiteindelijk zullen nooit alle aanwinsten slagen, tot nu zitten er genoeg voltreffers tussen (Amofa, Baouf, Sj?strand, Ferrah, vd Sande).
En om goals zitten we ook net verlegen met Diemers, Balk, Sj?strand, Ferrah en vd Sande die makkelijk af ronden.

Dan ben ik benieuwd hoe ze onze spitsen de afgelopen jaren hebben "geanalyseerd". Wat betreft spitsenpositie is wel veel winst te halen. Spelers als Aflolabi en Hulterman is een scoutingswerk, lijkt me.

Bankzitter

Dat lag toch anders? Milan Smits was spits en moest op het laatste moment verkocht worden. Dan zijn alle spitsen die gescout zijn al onder de pannen.

Jansen, Galvez, Nieling en Pauwels.
R?lke en Souren ook voldoende.

Ze hebben ook de transferperiode van afgelopen seizoen geevalueerd en zaken aangepast.
De podcast Hertenkamp met Lambooij van een tijdje terug was interessant.

Maar maak je zorgen over scorend vermogen? We scoren gemiddeld 2 goals per wedstrijd.

diekhuzen

Ik heb daar een andere mening over en dat kan. Zodra Drikus al weg is en je verkoopt Smit op het laatste moment voor een hogere transferwaarde, dan is dat een keuze. Er was verder geen alternatief.
Vervolgens probeert Cambuur dat recht te zetten en investeert in huurspelers, waarmee je een groot deel van de extra transferinkomsten van Smit ziet verdampen. Dat was wel wat ongelukkig allemaal. Ook verspeel je mogelijk daarmee promotie en extra inkomsten.

Verder inderdaad, en vooral dit seizoen, een prima selectie. Met nog een scorende centrumspits erbij was het perfect geweest.
Inderdaad een sterke is dat veel spelers scoren.

Bankzitter

Citaat van: diekhuzen op oktober 05, 2025, 13:00:28
Ik heb daar een andere mening over en dat kan. Zodra Drikus al weg is en je verkoopt Smit op het laatste moment voor een hogere transferwaarde, dan is dat een keuze. Er was verder geen alternatief.
Vervolgens probeert Cambuur dat recht te zetten en investeert in huurspelers, waarmee je een groot deel van de extra transferinkomsten van Smit ziet verdampen. Dat was wel wat ongelukkig allemaal. Ook verspeel je mogelijk daarmee promotie en extra inkomsten.

Verder inderdaad, en vooral dit seizoen, een prima selectie. Met nog een scorende centrumspits erbij was het perfect geweest.
Inderdaad een sterke is dat veel spelers scoren.

Eens dat het een keuze is... maar vooral vanuit de directie. IK denk dat je Lambooij daar niet zo veel in kan verwijten ... die zat er net en kon daar niet voor gaan liggen.

Josli

Citaat van: diekhuzen op oktober 05, 2025, 08:22:24
De statistieken beloven wat met 16 doelpunten in ruim 110 wedstrijden.
Ik denk dat hij als aanspeelpunt is gehaald en dat is juist wat we nu niet nodig hebben, omdat we nu voorin onvoorspelbaar voetballen met veel beweging tussen de linies. Wellicht invallen zodra wel overschakelen naar een ander systeem?
Het is natuurlijk ook zo dat we niet een spits kunnen halen die aan de lopende band scoort. Daar heeft Cambuur de financi?le middelen niet voor.

Ik denk dat we wel een aanspeelpunt nodig hebben. Juist omdat er veel beweging is. De spits hoeft ook niet aan de lopende band te scoren.

Josli

Citaat van: De Gast op oktober 05, 2025, 09:49:55
Met dit verschil dat die jongens die je op opnoemde gelijk lieten zien wat ze kunnen. Binder heeft nog niet laten zien dat hij wat kan.

Klopt. Hij was geblesseerd. En niet alle spelers staan er direct. Maar om echt een oordeel te kunnen vellen hebben we hem echt nog niet genoeg gezien.

Oud Cambuur

Heb vanaf de eerste trainingen deze man aan het werk gezien en toen gezegd dat hij te traag was en een draaicirkel als een vrachtwagen had. We zijn nu 4 maanden verder en zowel als in wedstrijden als in trainingen is het nog steeds niks en ja hij was licht geblesseerd maar dan nog je kan zien dat iemand echt voetballen kan. Deze kan het helaas niet

PePe

Citaat van: Oud Cambuur op oktober 05, 2025, 19:05:55
Heb vanaf de eerste trainingen deze man aan het werk gezien en toen gezegd dat hij te traag was en een draaicirkel als een vrachtwagen had. We zijn nu 4 maanden verder en zowel als in wedstrijden als in trainingen is het nog steeds niks en ja hij was licht geblesseerd maar dan nog je kan zien dat iemand echt voetballen kan. Deze kan het helaas niet

En de turbo is stuk.  :_schater

De Gast

Hoe kan het dat deze speler niet eens de paar minuten dat hij wekelijks mag invallen een beetje doet wat een spits hoort te doen. Viel ??n keer op doordat hij alle tijd had om met een bal te doen wat je moet doen en dan loopt hij zich weer vast.. Jonge jonge jonge. Wat is dit voor wanproduct uit de scouting? Hadden ze niet toevallig z?n broer moeten hebben?

Josli

Dat was sowieso Rolke. Maar Binder valt ook niet op nee...

Bernardo

Lambooij en spitsen is nog geen succes verhaal. :X

mark1989

Hij komt er elke keer in als Cambuur hotse knotse voetbal gaat spelen. Waarbij er kans op kans wordt weggegeven. Krijgt amper bespeelbare ballen. Ik zou hem graag eens vanaf de aftrap willen zien. Dan kunnen we hem echt beoordelen. Hij speelde net zo slecht als Kian Visser. Die kwam er ook niet aan te pas.

PePe

Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 00:20:26
Hij komt er elke keer in als Cambuur hotse knotse voetbal gaat spelen. Waarbij er kans op kans wordt weggegeven. Krijgt amper bespeelbare ballen. Ik zou hem graag eens vanaf de aftrap willen zien. Dan kunnen we hem echt beoordelen. Hij speelde net zo slecht als Kian Visser. Die kwam er ook niet aan te pas.

Het gaat hier allemaal veel te snel voor Binder.

EdsjeSCC

Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 00:20:26

Visser kwam er deze wedstrijd juist wel aan te pas maaarrrrr.
In de 1e situatie moest hij de bal afspelen op Ferrah, schiet ie zelf tegen een verdediger op.
In de 2e situatie had hij een assist kunnen hebben (op Balk), maar Rolke nam die bal en verprutste dat maar weer eens  ;(

Noordcambuur

Gaat ons dit seizoen weer opbreken dat we g??n echte spits hebben?..