Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicolas Binder

Gestart door Tanjajeah, juni 02, 2025, 19:07:31

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Welke clubs in de KKD betalen er wel transfersommen?
Dat komt vrijwel niet voor.

denistel

hamstring blessure en 2 weken er uit niet best die spitsen hier

wiekie1969

Valt mij mee 2 weken. Die Afolabi was er 6 maanden uut.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op juli 04, 2025, 04:47:14
hamstring blessure en 2 weken er uit niet best die spitsen hier
mist weer een gedeelte voorbereiding?.

Trainert!

Citaat van: denistel op juli 04, 2025, 04:47:14
hamstring blessure en 2 weken er uit niet best die spitsen hier


Zit nog in zijn proeftijd, direct ontbinden dat contract.

Bankzitter

Dat is Visser en die speelt morgen  :rodekaart

sunderland

Citaat van: Trainert! op juli 04, 2025, 10:38:49

Zit nog in zijn proeftijd, direct ontbinden dat contract.
ja van jou ook graag

sunderland

Citaat van: denistel op juli 04, 2025, 04:47:14
hamstring blessure en 2 weken er uit niet best die spitsen hier
zit er tegen aan. Maar dat belooft nog wat. Zo jammer, had graag even gezien wat ie kon

Bankzitter

Hij had voor de lol een halve marathon gelopen in zijn vakantie. Dan krijgen je spieren wel een tikkie. Maar een goede basisconditie heeft ?ie wel dan. Haakt zo weer aan als hij op tijd rust neemt.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juli 04, 2025, 12:46:17
Hij had voor de lol een halve marathon gelopen in zijn vakantie. Dan krijgen je spieren wel een tikkie. Maar een goede basisconditie heeft ?ie wel dan. Haakt zo weer aan als hij op tijd rust neemt.
dat moet een speler ook wel kunnen als je bijna iedere dag traint. Maar mooi dat hij fit wil zijn

Beul B

Appelflappi liep ook iedere dag een paar keer naar het koffiezetapparaat en de fysio. Maar was niet fit te krijgen.

Galdiano

Iemand heeft een lichte verekking en iedereen is alweer in paniek.
Dit soort pijntjes horen erbij. De technische staf heeft op de rem getrapt. Binder wou zelf wel doorgaan.
Ze nemen geen risico met hem, want ze zien in hem een groot talent in onze speelwijze.

Ik ben benieuwd.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Citaat van: Galdiano op juli 04, 2025, 14:30:27
Iemand heeft een lichte verekking en iedereen is alweer in paniek.
Dit soort pijntjes horen erbij. De technische staf heeft op de rem getrapt. Binder wou zelf wel doorgaan.
Ze nemen geen risico met hem, want ze zien in hem een groot talent in onze speelwijze.

Ik ben benieuwd.
Nou wat ik tot nu toe van hem gezien heb op de training wordt ik niet vrolijk van is vrij traag en een zeer trage draaicirkel maakt Kian Visser een betere indruk maar die moet je eerst onder druk zien wat die kan en niet kan

papier

Een type Uldrikis dus. Perfect.

Bankzitter

Of een type R?lke en die hadden we al.

Maar gaat ook om de spelers eromheen, het totaalplaatje moet kloppen ( aanvoer, mensen in de 16, schoten uit 2e lijn). Daar is nog veel te verbeteren.