Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicolas Binder

Gestart door Tanjajeah, juni 02, 2025, 19:07:31

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: zeewolde op juni 07, 2025, 11:49:50
Gaan ze de veteranen competitie in?

Zo oud zijn ze allemaal nog niet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lobra

Veteranencompetitie? Tja... dan kan je beter met Kieftenbeld en De Leeuw starten

Arno A

Binder is voor in de thuiswedstrijden belangrijk als aanspeelpunt.

Uit heb je minder aan hem. Mist snelheid voor in de counter, maar bij corners weer onklopbaar in de lucht schijnt het. Maar ja als koppen wordt  verboden ?

Ik zeg vijftien goals ( incl. acht penalties) en tien assists  moet lukken toch?

Bankzitter

Met 15 goals promoveer je niet rechtstreeks ... de spits moet er 25+ maken.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bankzitter op juni 07, 2025, 13:59:36
Met 15 goals promoveer je niet... de spits moet er 25+ maken.

Zeker niet als ie maar 7 veldgoals maakt :_schater

En ik ga er vanuit dat Diemers blijft en dus onze penaltynemer is.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 07, 2025, 14:05:17
Zeker niet als ie maar 7 veldgoals maakt :_schater

En ik ga er vanuit dat Diemers blijft en dus onze penaltynemer is.

nou nog lang niet zeker toch

YellowBlue

Citaat van: Arno A op juni 07, 2025, 13:53:14

Uit heb je minder aan hem. Mist snelheid voor in de counter, maar bij corners weer onklopbaar in de lucht schijnt het. Maar ja als koppen wordt  verboden ?

Ik zeg vijftien goals ( incl. acht penalties) en tien assists  moet lukken toch?
Diemers neemt de pingels

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

nee,wel?

At heilige mark die ballen uut un corner toch niet fatsoenlijk voor de pot krijt het koppen oek weinig zin 8P

sunderland

tjongejonge hier is iemand die helderziend is. Doe eens normaal, nog niks gespeeld en hij weet het al

Noordcambuur

Citaat van: nee,wel? op juni 08, 2025, 00:01:14
At heilige mark die ballen uut un corner toch niet fatsoenlijk voor de pot krijt het koppen oek weinig zin 8P
misschien een speler aantrekken die goede corners kan nemen :y

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op juni 08, 2025, 08:01:56
misschien een speler aantrekken die goede corners kan nemen :y
Su un bitsje trainer hier niet in staat weeze kenne su hier op oefene late kenne ?

Arno A

Citaat van: Vlampiep op juni 08, 2025, 08:58:43
Su un bitsje trainer hier niet in staat weeze kenne su hier op oefene late kenne ?

Hier ging Burghout toch over ?

Bankzitter

Zonder Burghout of Diemers de schuld te geven... ik heb me wel verbaasd en ge?rgerd aan de corners vorig seizoen.

We zeggen wel eens dat een spits de promotie heeft gekost, maar op corners hebben we ook punten verloren.
In de play offs tegen Den Bosch 22 corners gehad over 2 wedstrijden... dat is wel dat ene goaltje.

On topic, hopelijk is er met Binder gescout op een spits die aanvallend goed positie kiest en kan koppen.

diekhuzen

Citaat van: Bankzitter op juni 08, 2025, 09:57:39
Zoner Burghout of Diemers de schuld te geven... ik heb me wel verbaasd en ge?rgerd aan de corners vorig seizoen.

On topic, hopelijk is er met Binder gescout op een spits die aanvallend goed positie kiest en kan koppen.

Burghout of Henk?