Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

seizoen 25-26

Gestart door Arno A, mei 25, 2025, 12:10:17

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Oud Cambuur op maart 21, 2026, 08:22:38
Poeh en met een lege beurs de selectie versterken Lambooij kan echt aan de bak
hoezo lege beurs?

Derkx R.H.


Bankzitter

Er staan niet voor niks 2 namen in het goud.
En we hebben nog steeds 2 geldschieters, al moet je daar niet te afhankelijk van worden.

Specuveter

Morgen 1 April
Dus zullen vandaag de namen wel bekend worden waarvan de club niet mee door gaat.

KernvanCambuur


Beul B

Bij de uitspraak over NAC kan het zijn dat NAC in het gelijk wordt gesteld. De KNVB heeft laten weten daar heel bang voor te zijn. Dan moeten tientallen wedstrijden over nieuw worden gespeeld. Dat is niet mogelijk en de KNVB heeft laten weten dat       de competitie dan ongeldig wordt verklaard. Zou dit betekenen dat er dan geen degradanten zijn??

En dus ook geen promovendie???

Komt de grootste dwaling in de sportgeschiedenis weer boven???

Het zal toch niet...

Trainer

Gaan ze maar met 20 teams spelen dan!

Bankzitter

We zijn al officieel gepromoveerd. Het zilveren promotieschild is uitgereikt in Emmen. De competitie is afgelopen.

Lore

Citaat van: Bankzitter op april 28, 2026, 22:46:25
We zijn al officieel gepromoveerd. Het zilveren promotieschild is uitgereikt in Emmen. De competitie is afgelopen.

Of de ene rechtszaak leidt tot de andere. Ik ga er vanuit dat de rechtbank dit mee neemt in hun oordeel, maar je weet het nooit.


Bankzitter

Het is zeker dat een aantal clubs rechtszaken begint als zij benadeelt worden terwijl ze zelf niets onrechtmatigs gedaan hebben. Natuurlijk zouden Cambuur en ADO dat ook doen. Als zou het maar om minder tv gelden gaan bijvoorbeeld.

Oebieman

Citaat van: Beul B op april 28, 2026, 21:04:44
Bij de uitspraak over NAC kan het zijn dat NAC in het gelijk wordt gesteld. De KNVB heeft laten weten daar heel bang voor te zijn. Dan moeten tientallen wedstrijden over nieuw worden gespeeld. Dat is niet mogelijk en de KNVB heeft laten weten dat       de competitie dan ongeldig wordt verklaard. Zou dit betekenen dat er dan geen degradanten zijn??

En dus ook geen promovendie???

Komt de grootste dwaling in de sportgeschiedenis weer boven???

Het zal toch niet...

Een hele belangrijke nuance is hierbij wel de acht dagen termijn.
Nac is de enige club die binnen acht dagen na het spelen van de wedstrijd dit probleem heeft aangekaart.
Volgens de KNVB richtlijnen zou dit betekenen dat de wedstrijd moet worden overgespeeld.

Ik vermoed dat de rechtbank met deze termijn rekening houdt, dus het kan zomaar zijn dat dit de enige wedstrijd is die in het geding komt.
KNVB zet het nu wel heel hoog op, om de rechtbank enigszins onder druk te zetten lijkt het.

Derkx R.H.

Zondag een feestje vieren en maandag slecht nieuws krijgen....het kan alleen in Nederland pfffff.

justremco

Citaat van: Derkx R.H. op april 29, 2026, 09:08:28
Zondag een feestje vieren en maandag slecht nieuws krijgen....het kan alleen in Nederland pfffff.

Onze competitie is al klaar dus niet promoveren is geen optie, valt ook niet te compenseren door de knvb

Derkx R.H.

Live beelden van het feest....

Galdiano

Priem naar Willem II en Jonker naar RKC werd door Kian Visser gezongen.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets