Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

seizoen 25-26

Gestart door Arno A, mei 25, 2025, 12:10:17

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

Citaat van: Bankzitter op maart 04, 2026, 21:29:30
Ik vermoed dat er voor de spelers die uit de jeugd komen ook goed wordt nagedacht hoe we die gaan doorontwikkelen naar eredivisieniveau.
Kooistra(19) zou je moeten verlengen en verhuren, Jonker ook verhuren.
Henstra kan mee naar de ere.

Kooistra en Jonker spelen nu al heel weinig . Het is niet logisch, dat ze volgend seizoen basisspeler zijn. Niet goed genoeg dus, Dan maar naar een andere kkd-club. Hun plaatsen het liefst  opvullen met andere jeugdspelers.

Derkx R.H.

Citaat van: Arno A op maart 05, 2026, 08:41:01
Kooistra en Jonker spelen nu al heel weinig . Het is niet logisch, dat ze volgend seizoen basisspeler zijn. Niet goed genoeg dus, Dan maar naar een andere kkd-club. Hun plaatsen het liefst  opvullen met andere jeugdspelers.
Ik had me voorgenomen om niet meer op je te reageren, maar is er iemand die beweert dat het volgend seizoen basisspelers zijn? Welke jeugdspelers zijn beter dan deze 2, en waarom afscheid nemen van een 20 jarige en een 19 jarige? Wat ik begreep is dat ze plannen hebben met Kooistra net als ze in het verleden hadden met Bangura.

Bankzitter

Laatst ergens met Houtstra een interview gezien dat ze een plan aan het maken zijn om het gat van jeugd (O21) en eredivisie op te vullen. Dat zou heel goed met verhuur naar de KKD kunnen zijn.  E?n van de speerpunten van de jeugdopleiding is dat ze spelers niet te snel afschrijven , dat zou ik zeker met Kooistra niet doen. Gewoon verlengen (contract nog 1 jaar) anders is hij na verhuur transfervrij.

Derkx R.H.

De boel fit houden tot de interlandbreak, dan een paar dagen vrij en een "rustige" hele trainingsweek en dan de laatste wedstrijden gasgeven....

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op maart 17, 2026, 09:05:00
De boel fit houden tot de interlandbreak, dan een paar dagen vrij en een "rustige" hele trainingsweek en dan de laatste wedstrijden gasgeven....

Man, wat zijn dit soort seizoenen gaaf! Helaas ben ik veel weg de komende weken, maar ik kan niet wachten om de ontknoping te volgen. Hopelijk staan wij vanaf volgende week dinsdag eerst en staan wij dit niet meer af!

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op maart 17, 2026, 10:45:19
Man, wat zijn dit soort seizoenen gaaf! Helaas ben ik veel weg de komende weken, maar ik kan niet wachten om de ontknoping te volgen. Hopelijk staan wij vanaf volgende week dinsdag eerst en staan wij dit niet meer af!
Kampioen worden mag van mij ook in de laatste seconde van de laatste wedstrijd van het seizoen... dan hebben we het er over 20 jaar nog over...:devil

mark1989

Dat zou een droom scenario zijn. Dat ADO het hele seizoen bovenaan staat, behalve na de laatste speeldag  _O_
Eerst vrijdag maar winnen zal Henk zeggen. En groot gelijk.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: mark1989 op maart 17, 2026, 15:37:03
Dat zou een droom scenario zijn. Dat ADO het hele seizoen bovenaan staat, behalve na de laatste speeldag  _O_
Eerst vrijdag maar winnen zal Henk zeggen. En groot gelijk.
2013 all over again
Henk, held, bedankt

Derkx R.H.

Je kan niet anders dan concluderen dat het goed gaat met cambuur. Met uitschieters omhoog,Baouf, Sjostrand, Henstra, Mulders, Apkakou en huurlingen Ferrah en Galvez.


sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op maart 18, 2026, 16:28:59
Je kan niet anders dan concluderen dat het goed gaat met cambuur. Met uitschieters omhoog,Baouf, Sjostrand, Henstra, Mulders, Apkakou en huurlingen Ferrah en Galvez.


klopt dat wel. 11 buitenlandse spelers en gemiddelde leeftijd 23.
Of zie ik het verkeerd

Arno A

11 buitenlandse nationaliteiten zou wel kunnen kloppen toch?

Souren/vd Sande/Kvam/Sj?strand/Ferrah/Apkakou/Binder/R?lke/Galvez/Baouf en Jermoumi ( wel een aantal die ook de Ned .nationaliteit hebben - Souren / vd Sande en Jermoumi)

Derkx R.H.

#176
Citaat van: sunderland op maart 18, 2026, 18:31:42
klopt dat wel. 11 buitenlandse spelers en gemiddelde leeftijd 23.
Of zie ik het verkeerd
Klopt helemaal, Diemers(32), v/d Sande(30) en Amofa(27) zijn de oudsten en trekken de gemiddelde leeftijd "flink" omhoog...zonder hun is het net iets meer dan 22 jaar(22,1) :thumbsup

Derkx R.H.

Met de eredivisie inzicht kijk ik naar de selectie en verwacht dat de namen in het blauw vertrekken en namen in het goud(geel) voor onze begrippen veel geld gaan opleveren... Er moeten dan minimaal 11 spelers bij om de selectie op dezelfde grootte als nu te krijgen. Mooi aan de onderkant van de selectie wegschaven en aanvullen met basisspelers(nummers 1 t/m 16) zodat je het jaar erop weer kan door selecteren.


Derkx R.H.

Ben ook wel benieuwd naar de plannen voor de eredivisie wat betreft speelstijl en selectie.

Oud Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op maart 21, 2026, 07:19:30
Met de eredivisie inzicht kijk ik naar de selectie en verwacht dat de namen in het blauw vertrekken en namen in het goud(geel) voor onze begrippen veel geld gaan opleveren... Er moeten dan minimaal 11 spelers bij om de selectie op dezelfde grootte als nu te krijgen. Mooi aan de onderkant van de selectie wegschaven en aanvullen met basisspelers(nummers 1 t/m 16) zodat je het jaar erop weer kan door selecteren.


Poeh en met een lege beurs de selectie versterken Lambooij kan echt aan de bak