Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

seizoen 25-26

Gestart door Arno A, mei 25, 2025, 12:10:17

Vorige topic - Volgende topic

Josli

Citaat van: Geelblauwstiens op februari 20, 2026, 14:36:00
Wat een mooie reactie in deze steeds meer polariserende wereld. Ga op zoek naar wat ons verbindt ipv op zoek naar waar je schijnbaar tegenover elkaar moet staan.

Mooie reactie en helemaal mee eens...

mark1989

Citaat van: James op februari 20, 2026, 11:44:54
Waarom in links of rechts denken. Je luistert of leest gewoon wat ze zeggen en daar kun jij je in vinden of niet. Hoeven volgens mij niet altijd woorden bij als linkse of rechts. Die hokjes van de politiek komen we niet verder mee.

Helemaal mee eens. overal moet een oordeel op met als doel om mensen te vernederen of weg te zetten. Beter om gewoon te accepteren dat er verschillende inzichten zijn.

Delfzijl/Cambuur

Noordcambuur

Voor 1 april moeten de clubs doorgeven dat de spelers geen verlenging krijgen ook spelers met opties in hun kontrakt.
Wie gaan niet mee naar de ED  :?

Sonnema

In de hele selectie zijn het er maar weinig die het niveau aankunnen. In mijn ogen Keeper, 2 backs, centrale man erbij, een 6 en een 10 en 2 buitens en een spits. En dan maar zien wat er nog mogelijk is.

michello

Citaat van: Sonnema op maart 04, 2026, 13:41:24
In de hele selectie zijn het er maar weinig die het niveau aankunnen. In mijn ogen Keeper, 2 backs, centrale man erbij, een 6 en een 10 en 2 buitens en een spits. En dan maar zien wat er nog mogelijk is.

Jansen, Amofa, Baouf, Galvez, Diemers, Apkakou, Sj?strand, Ferrah( weer huren?) zouden het aan moeten kunnen. Dan heb je nog het rijtje Mulders, Sande, Henstra, Berkhout voor de bank. Verder zullen de meeste wel vertrekken denk ik.

sunderland

Citaat van: Sonnema op maart 04, 2026, 13:41:24
vond het wel mooi wat vd wey noemde. Je krijgt juist meer tijd en ruimte in de eredivisie. Kunnen wel allemaal namen opnoemen maar sommige zullen verassen en sommige zullen juist tegenvallen.

Noordcambuur

Citaat van: michello op maart 04, 2026, 14:00:54
Jansen, Amofa, Baouf, Galvez, Diemers, Apkakou, Sj?strand, Ferrah( weer huren?) zouden het aan moeten kunnen. Dan heb je nog het rijtje Mulders, Sande, Henstra, Berkhout voor de bank. Verder zullen de meeste wel vertrekken denk ik.
ik denk zelf dat R?lke,Balk,K.Visser,Binder niet meegaan naar ED en Marsman en Kooistra verhuren .

Noordcambuur

Er vergeet ik Jermoumi ook nog.

Gasgeve

We moeten het Eredivisie niveau ook niet overschatten. Als je ziet hoe makkelijk spelers van Quick Boys meekomen in de Eredivisie bij o.a. Telstar.

Noordcambuur

En we moeten afwachten welke spelers worden verkocht b.v. Baouf en Sjostrand.

Bankzitter

Eens. Visser als die fit wordt.  Balk ook (bank) maar die zal wel weg zijn. Doe Breij maar terug als een verbeterde , oudere versie van Balk.

Derkx R.H.

Jermoumi, Kvam, Jonker, Kooistra en Souren zullen ook wel blijven, Binder heeft nog een contract en je hebt Daan Visser ook nog.
De centjes die Sj?strand en Baouf op gaan leveren maar goed besteden voor echte versterkingen...

PePe

Ik zou het niet vreemd vinden, dat onze top talenten nog een jaar gaan blijven. Elders meer verdienen door op de bank te zitten is ook niet alles. Nog een jaar spelen bij Cambuur is misschien wel beter.

Bankzitter

Ik vermoed dat er voor de spelers die uit de jeugd komen ook goed wordt nagedacht hoe we die gaan doorontwikkelen naar eredivisieniveau.
Kooistra(19) zou je moeten verlengen en verhuren, Jonker ook verhuren.
Henstra kan mee naar de ere.