Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

09-08-2013: Roda JC - Cambuur

Gestart door Chipke, juni 13, 2013, 09:02:46

Vorige topic - Volgende topic

denistel

met een punt zou ik daar tevreden zijn,,,gewoon een lastige uitwedstrijd tegen die lui.

Dokkumer

Citaat van: denistel op augustus 06, 2013, 22:31:34
met een punt zou ik daar tevreden zijn,,,gewoon een lastige uitwedstrijd tegen die lui.
Aanvallend kunnen ze momenteel helemaal niks, dus de nul houden is mogelijk.. Toch stiekem er 1 inpikken en je pakt je eerste driepunter.

Synea

Is er al bekend hoeveel mensen er (niet) heen gaan?
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Ronnie tng

Ik denk dat we ons vrijdag onze ogen uit de kop kunnen schamen wanneer we voor eredivisie live zitten

Synea

Mja.. het is ook gewoon  :rodekaart om dit op vrijdag te doen.. zelfs toen het er om ging in de playoffs zat het lang niet vol..
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

denistel

Citaat van: Ronnie tng op augustus 07, 2013, 08:18:26
Ik denk dat we ons vrijdag onze ogen uit de kop kunnen schamen wanneer we voor eredivisie live zitten

ik niet hoor,,,,,als roda-groningen op een vrijdagavond is gaan er ook geen honderden heen toch

in mij ogen is deze wedstrijd met zin zo gepland en om min mogelijk er heen te laten gaan.

sccer1986

Het zou toch zonde zijn dat we na zulke mooie complimenten over de sfeer van afgelopen zondag een leeg uitvak hebben as vrijdag. De ploeg heeft onze steun nodig!
Er valt wat te halen daar in Kerkrade.

Laat zien dat wij Cambuur Leeuwarden zijn!

HilversumOnTour

Vanuit Hilversum is het al 400 km heen en terug, en dat op de vrijdagavond  ;(

Hoop dat er wel een leuk ploegje bij zal zijn!

|:)

Galdiano

Zoek het lekker uit! Iemand die er heen gaat maar ff doekje ophangen "fuck de vrijdag"
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Roofvogel

Citaat van: sccer1986 op augustus 07, 2013, 09:58:00
Het zou toch zonde zijn dat we na zulke mooie complimenten over de sfeer van afgelopen zondag een leeg uitvak hebben as vrijdag. De ploeg heeft onze steun nodig!
Er valt wat te halen daar in Kerkrade.

Laat zien dat wij Cambuur Leeuwarden zijn!

Ik begrijp dat jij de reis dus wel onderneemt?

drg

Citaat van: sccer1986 op augustus 07, 2013, 09:58:00
Het zou toch zonde zijn dat we na zulke mooie complimenten over de sfeer van afgelopen zondag een leeg uitvak hebben as vrijdag. De ploeg heeft onze steun nodig!
Er valt wat te halen daar in Kerkrade.

Laat zien dat wij Cambuur Leeuwarden zijn!

Sommige mensen werken op vrijdag  :proost

Len Cantello

Citaat van: Ronnie tng op augustus 07, 2013, 08:18:26
Ik denk dat we ons vrijdag onze ogen uit de kop kunnen schamen wanneer we voor eredivisie live zitten
Ik mag hopen dat we ons voor het vertoonde spel niet gaan schamen. Het lege uitvak zal pijn doen aan ieders ogen.

Zo als het nu staat ga ik. Zit sws niet in het uitvak.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Bernardo

Hopen op Makrini, Hemmen en Lukoki in de basis!

0517

Citaat van: Len Cantello op augustus 07, 2013, 13:21:57
Ik mag hopen dat we ons voor het vertoonde spel niet gaan schamen. Het lege uitvak zal pijn doen aan ieders ogen.

Zo als het nu staat ga ik. Zit sws niet in het uitvak.

Schaam je!