Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

09-08-2013: Roda JC - Cambuur

Gestart door Chipke, juni 13, 2013, 09:02:46

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

Door de knjb aangestelde Scheidsrechter
Watching Football Is Not A Crime

PeterTa

Citaat van: SCCornjum op augustus 04, 2013, 21:21:26
Door de knjb aangestelde Scheidsrechter

gatverdamme, nee wel? Weer die malloot...

HilversumOnTour

Na gisteren helemaal zin in deze pot! Wie gaan erheen??

pvanbuijtene

Zal me niet verbazen dat barto weer in de spits staat omdat we op de counter zullen spelen omdat roda probeert het spel te maken .. ik zou wel voor hemmen kiezen want als je onder druk komt te staan het fijn is als iemand een bal vast houdt... :scc

Len Cantello

Hoeveel kaartjes zijn er inmiddels verkocht? Ben nog steeds aan het twijvelen.....

:0= WIJ WINNEN!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

drg

Hoop ook op Hemmen, ook al beweegt Barto meer, je heb er niks aan als die geen enkele bal onder controle krijgt en met aardige kansen nog niet zelf op doel schiet...

Hemmen heeft goed meegedaan tegen NAC, vaak een stuk terug om de bal te kunnen koppen en vervolgens kan Lukoki of Schokker de bal verder naar voren brengen en voorzetten. Barto moet zich echt verder ontwikkelen en sterker/zekerder worden voordat hij in de basis kan staan, zou zeggen zet hem vaker op de bank en begin met Hemmen en zie tijdens de wedstrijd maar of hij alsnog nodig is of niet.

Vrijdag gewoon die duitsers geen kans geven om naar voren te drukken en als het een beetje kan flink wat kaarten aannaaien svp.  :y

drg

En tis nu een autocombi volgens twitter:

De buscombi voor de uitwedstrijd van aanstaande vrijdag tegen Roda JC gaat wegens gebrek aan belangstelling niet door. #cambuur #rjccam

Roda JC - SC Cambuur is uiteraard wel nog gewoon te bezoeken middels de (verplichte) autocombi. #cambuur #rjccam

Dokkumer

Mochten er mensen zijn die vervoer nodig hebben of plek open hebben, we openen een "Carpool topic" om de auto's zo goed mogelijk te vullen en vervoerlozen aan een plekje te helpen...

Overigens belachelijk dat men op maandag al weet dat er te weinig belangstelling is.

Roelof

Dom dat men nu al beslist dat de bus combi ( omdat er volgens hen te weinig belangstelling voor is) niet door gaat. :zuchtWilde
Het is nog maar maandag.

Wilde juist met mijn zoon met de bus combi gaan omdat het met eigen auto ook al ruim 335 km weg is, en dus de brandstof kosten
bijna even duur uit zou gaan lopen.

Wel dan word het maar kijken via Fox sports.
Was graag

Dokkumer

Of je moet zien dat je met iemand meerijdt...

Roelof

Ja dat is nu een optie.
Kan juist ook zelf wel rijden in de auto,
maar vind wel dat je de brandstofkosten gezamenlijk moet kunnen dekken. :y

Dokkumer

Natuurlijk, als je 2 man mee kunt laten rijden dan scheelt dat iedereen weer toch?

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Roelof

#28
ik heb echt geen idee.

Dokkumer heeft nu een topic aangemaakt van: Carpool uitwedstrijden topic
maar eens zien wie er heen willen en qua vervoer.

flieterper