Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Daan Visser

Gestart door Arno A, mei 11, 2025, 06:57:49

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Heb ik vanavond niet kunnen zien. Maar goed 0 punten voor ons dus weinig recht van spreken.

Johan-12

Weet iemand hoe het met Daan Visser gaat?

Noordcambuur

Citaat van: Johan-12 op november 22, 2025, 17:42:52
Weet iemand hoe het met Daan Visser gaat?
sluit na de winterstop weer aan ze willen geen risico nemen met Daan.

Specuveter

Citaat van: Johan-12 op november 22, 2025, 17:42:52
Weet iemand hoe het met Daan Visser gaat?
Woensdag hem nog gesproken
Traint weer mee en hoopt v??r De winterstop nog eerste minuten te maken.

denistel

heeft een terugslag gehad hoorde ik gister avond.

diekhuzen

Ik vind Nap de beste momenteel. Speelde vrijdag echt een sterkte pot en zo zelfverzekerd. Soms wat slordig aan de bal, maar heeft echt enorm veel potentie.

Specuveter

Was er niet op de training.
Binnenkort nieuws over zijn toestand Als ik de geluiden mag geloven.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op december 03, 2025, 13:23:50
Was er niet op de training.
Binnenkort nieuws over zijn toestand Als ik de geluiden mag geloven.
oke bedankt.
Dat hij niet op de training was beloofd niet veel goeds of heb ik het mis.

michello

Als de verhalen kloppen gaat hij toch onder het mes, of is dat al geweest. In dat geval einde seizoen en alsnog een lange revalidatie.. ;(

Scc0511

Citaat van: michello op december 03, 2025, 15:03:46
Als de verhalen kloppen gaat hij toch onder het mes, of is dat al geweest. In dat geval einde seizoen en alsnog een lange revalidatie.. ;(

:y

Specuveter

Is inderdaad onder het mes geweest....

Bernardo

Daan Visser blijkt toch geen medisch wonder te zijn, zoals Henk de Jong recent vermoedde.

De middenvelder van #Cambuur is onlangs opnieuw door zijn knie gegaan, waarna hij (voor de tweede keer) geopereerd is aan zijn kruisband.

Einde seizoen dus voor de onfortuinlijke Sneker

Noordcambuur

Echt sneu voor hem sterkte Daan?.

Spandoek maar weer uit de kast halen a.s. vrijdag.

Bens

Hoe is het met Daan Visser sluit hij het komende seizoen weer aan?

Specuveter

Hij traint inmiddels weer mee
Soms apart van de groep.
Dus verwacht hem begin van het seizoen er weer bij.