Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Hertenkamp Podcast

Gestart door PePe, maart 05, 2025, 11:04:13

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Hertenkamp is de podcast over SC Cambuur. Wekelijks bespreken clubwatcher Jonathan Ploeg en een gast de actualiteiten en de achtergronden.


PePe

Deze week met Jorit vd Sande.

Galdiano

Citaat van: PePe op augustus 25, 2025, 17:59:35
Deze week met Jorit vd Sande.

Vond het een fijne podcast om te luisteren.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Interessante aflevering. Lambooij op de praatstoel.

Lore

Citaat van: PePe op september 09, 2025, 14:11:54
Interessante aflevering. Lambooij op de praatstoel.

Ja, leuke aflevering! Sowieso vind ik dat wisselen van gasten leuk. Zorg voor een mooie dynamiek. Maar volgens mij is van Rijswijk vanaf volgende week er weer

Poetser

Van mij mag Johan Grootte ook wel vaker aanschuiven.
Prettig om naar te luisteren.

Galdiano

Citaat van: Poetser op september 09, 2025, 18:20:23
Van mij mag Johan Grootte ook wel vaker aanschuiven.
Prettig om naar te luisteren.

Veel beter dan Rene.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Zo juist de podcast weer gehoord (17-11-25) Veel info van Jonathan over Cambuur, maar niet de info waar ik nu op zat te wachten. Laat hem maar eens bekend maken, van wie hij de interne financi?le informatie heeft kregen?

Bernardo

Citaat van: PePe op november 17, 2025, 19:25:06
Zo juist de podcast weer gehoord (17-11-25) Veel info van Jonathan over Cambuur, maar niet de info waar ik nu op zat te wachten. Laat hem maar eens bekend maken, van wie hij de interne financi?le informatie heeft kregen?

Alsof hij ooit zijn bronnen bekend gaat maken.

Stanley

Citaat van: PePe op november 17, 2025, 19:25:06
Zo juist de podcast weer gehoord (17-11-25) Veel info van Jonathan over Cambuur, maar niet de info waar ik nu op zat te wachten. Laat hem maar eens bekend maken, van wie hij de interne financi?le informatie heeft kregen?
Het artikel in de LC is niet geschreven door Jonathan, maar Reon Boeringa, hoe die aan de informatie komt gaat niemand bekend maken.

PePe

Wat zijn de bedrijfsresultaten van die kutkrant? Vast niet beter! Onruststokers!

Lore

Citaat van: PePe op november 18, 2025, 19:05:30
Wat zijn de bedrijfsresultaten van die kutkrant? Vast niet beter! Onruststokers!


Zij kunnen elk kwartaal onze volledig schuld aflossen en dan nog drie keer Baouf kopen   :koffie

?De mediagroep behaalde een geconsolideerde omzet van ?1,236 miljard, een evenaring van het voorgaande jaar. Het operationeel resultaat bleef eveneens nagenoeg stabiel op ?151 miljoen.?

Ik snap dat gezeur op een krant nooit zo. Gelukkig hebben veel mensen interesse in Cambuur, anders zou dit forum leeg zijn.  Maar dat zorgt er ook voor dat een krant er over publiceert. Dat is gewoon hun werk.

PePe

Citaat van: Lore op november 18, 2025, 20:11:02



Zij kunnen elk kwartaal onze volledig schuld aflossen en dan nog drie keer Baouf kopen   :koffie

?De mediagroep behaalde een geconsolideerde omzet van ?1,236 miljard, een evenaring van het voorgaande jaar. Het operationeel resultaat bleef eveneens nagenoeg stabiel op ?151 miljoen.?

Ik snap dat gezeur op een krant nooit zo. Gelukkig hebben veel mensen interesse in Cambuur, anders zou dit forum leeg zijn.  Maar dat zorgt er ook voor dat een krant er over publiceert. Dat is gewoon hun werk.

Je noemt nu de gehele Mediagroep, wat is het resultaat van de LC?

papier

Citaat van: PePe op november 18, 2025, 23:33:43
Je noemt nu de gehele Mediagroep, wat is het resultaat van de LC?

Het is totaal niet relevant. Cambuur moet de zaken op orde hebben en dat lijkt niet zo te zijn. Meer dan terecht dat de media hier kritisch op is.

Specuveter

Bij de Sport cast werd een en ander uitgelegd door Andor Faber.
Deze had contact gehad met Ard De Graaf.