Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - VVV vrijdag 28 feb. 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 24, 2025, 22:23:04

Vorige topic - Volgende topic

michello

Gezien de waslijst afwezigen bij de tegenstander is maar ??n resultaat acceptabel vanavond.

Stiens

Die lui komen met een veredelde jeugdploeg als ik het zo lees. Pak rammel geven, dan kunnen ze op een leuke manier carnaval beginnen.  :0= |:)

YellowBlue

Citaat van: Stiens op februari 28, 2025, 12:11:41
Die lui komen met een veredelde jeugdploeg als ik het zo lees. Pak rammel geven, dan kunnen ze op een leuke manier carnaval beginnen.  :0= |:)
Ja, we zijn heel goed tegen jeugdige ploegen...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: YellowBlue op februari 28, 2025, 12:17:49
Ja, we zijn heel goed tegen jeugdige ploegen...

Dit seizoen: 4 gewonnen, 1 gelijk en 2 verloren. Niet super goed, maar ook niet super slecht
Henk, held, bedankt

Trainert!

Citaat van: papier op februari 28, 2025, 11:50:15
Ik vond het best logisch om de vorige wedstrijd met R?lke in de punt te starten, in verband met afwezigheid van een spits. Vraag is of hij wanneer er een spits was geweest hij ook z'n basisplek had verloren. Nu lijkt het erop dat hij die verliest omdat hij een mindere wedstrijd heeft gespeeld op zijn positie terwijl hij noodgedwongen op een andere plek moest staan. Weer een beetje onlogisch schuiven naar mijn idee, eerder met Mercera en Ottesen. Dat doet het vertrouwen ook geen goed lijkt mij.


rolke is traag, vaak ruzie met de bal, en oogt lui. eruit dus met die man, mis je niks aan

Noordcambuur

Er zijn voor de zuidtribune nog voor paar vakken kaarten beschikbaar.
Voor de oosttribune nog maar voor 4 vakken kaarten beschikbaar.
Noord helemaal uitverkocht.

sunderland

Citaat van: Stiens op februari 28, 2025, 12:11:41
Die lui komen met een veredelde jeugdploeg als ik het zo lees. Pak rammel geven, dan kunnen ze op een leuke manier carnaval beginnen.  :0= |:)
dan moet je daar wel naar spelen Stiens. Niet als een slome die bal heen en weer spelen. Als je hoog op het veld met veel druk speelt en dat een kwartier doet breken ze al. Wat ik de laatste tijd thuis heb gezien is helemaal niks van dat alles

fred

Citaat van: Noordcambuur op februari 28, 2025, 14:25:16

Noord helemaal uitverkocht.

wordt tijd voor sta vakken, kan bij andere clubs ook
kunnen die akelig lege hoeken opgevuld worden met 1000 extra kaarten

debaas058

Citaat van: fred op februari 28, 2025, 14:37:37
wordt tijd voor sta vakken, kan bij andere clubs ook
kunnen die akelig lege hoeken opgevuld worden met 1000 extra kaarten

Is helaas niet mogelijk in ons stadion. De huidige minimale belasting kan dat niet aan, helaas..
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

papier

Citaat van: debaas058 op februari 28, 2025, 15:28:23
Is helaas niet mogelijk in ons stadion. De huidige minimale belasting kan dat niet aan, helaas..

Met een minimum belasting zal dat juist geen probleem zijn.

Zuid1991

Citaat van: papier op februari 28, 2025, 15:40:38
Met een minimum belasting zal dat juist geen probleem zijn.
Leg uit waarom ik dat niet snap in dit nieuwe stadion?
En waarom dit bij andere stadions wel kan.
Is er dan gewoonweg niet rekening mee gehouden met de bouw?

papier

Citaat van: Zuid1991 op februari 28, 2025, 15:42:21
Leg uit waarom ik dat niet snap in dit nieuwe stadion?
En waarom dit bij andere stadions wel kan.
Is er dan gewoonweg niet rekening mee gehouden met de bouw?

Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Want mochten we ooit uitbreiden dan is van noord een staantribune maken een goedkope en logische manier om dat te doen. Maar mijn reactie was een beetje flauw omdat hij minimum zei. Dat zou betekenen dat er een minimum aantal supporters op de tribune moeten zijn voor de veiligheid, logischer is natuurlijk dat er een maximum geldt.

sunderland

Voorbeschouwing met oa Diemers even gezien. Top Oss was zo verdedigend.
Mark, tussen 10e en 35 e minuut was dat helemaal niet zo en en toen speelden wij de slechtste minuten van dit seizoen. Toen lagen er zo veel ruimtes.
Vanavond nieuwe kansen en volgens mij zit er veel meer in ons selectie.
Verwacht sowieso 3 punten en een goede wedstrijd  |:) |:) |:)

fred

Gewoon vanaf minuut 1:  :0= Liwadden aanvallen.
Laat ze gvd een keer strijd leveren voor hun geld en de hondstrouwe aanhang een keer een leuke avond bezorgen.


Wij mogen best een keer kritisch zijn toch ?

Noordcambuur

Citaat van: fred op februari 28, 2025, 14:37:37
wordt tijd voor sta vakken, kan bij andere clubs ook
kunnen die akelig lege hoeken opgevuld worden met 1000 extra kaarten
zo zit het ik zou het doen.