Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - VVV vrijdag 28 feb. 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 24, 2025, 22:23:04

Vorige topic - Volgende topic

michello

#15
Citaat van: Poetser op februari 25, 2025, 09:15:44
We staan 4 punten op directe promotie. Behalve Volendam doet iedereen maar wat.

En dan vrijdag niet komen, omdat je 1-1 speelt bij Jong Ajax.

Het zal wel aan mij liggen.

Heeft echt niet met Jong Ajax te maken maar met zo?n beetje alle thuiswedstrijden die we krijgen voorgeschoteld. De heren moeten echt met een andere instelling de wedstrijden in gaan en niet als makke schaapjes aan de aftrap verschijnen.
Gaat tijd worden dat Henk en de staf ze tot op het bot gemotiveerd gaat krijgen. Wie niet mee wil mag gaan banken.

Vlampiep

Citaat van: Poetser op februari 25, 2025, 09:15:44
We staan 4 punten op directe promotie. Behalve Volendam doet iedereen maar wat.
En dan vrijdag niet komen, omdat je 1-1 speelt bij Jong Ajax.
Het zal wel aan mij liggen.
Ik ga naar het stadion om vermaakt te worden met goed voetbal. En of je nu op promotie staat, doet voor mij daar niets aan af.
Dit plichtmatige voetbal kan mij dan ook niet motiveren om hier mijn avond aan te besteden en met een bak ergernis weer uit het stadion te komen.


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op februari 25, 2025, 09:32:58
Ik ga naar het stadion om vermaakt te worden met goed voetbal. En of je nu op promotie staat, doet voor mij daar niets aan af.
Dit plichtmatige voetbal kan mij dan ook niet motiveren om hier mijn avond aan te besteden en met een bak ergernis weer uit het stadion te komen.

Enorm veel respect dan, dat je het al tot 2025 hebt volgehouden bij deze club :)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Huizen

Citaat van: Vlampiep op februari 25, 2025, 09:32:58
Ik ga naar het stadion om vermaakt te worden met goed voetbal. En of je nu op promotie staat, doet voor mij daar niets aan af.
Dit plichtmatige voetbal kan mij dan ook niet motiveren om hier mijn avond aan te besteden en met een bak ergernis weer uit het stadion te komen.

Herkenbaar hoor. Mijn vader kijkt de uitwedstrijden sowieso thuis en zit zich alleen maar te ergeren voor de tv  8)

Het blijft toch je cluppie he... 

Vlampiep

Citaat van: michello op februari 25, 2025, 09:19:44
Heeft echt niet met Jong Ajax te maken maar met zo?n beetje alle thuiswedstrijden die we krijgen voorgeschoteld. De heren moeten echt met een andere instelling de wedstrijden in gaan en niet als makke schaapjes aan de aftrap verschijnen.
Gaat tijd worden dat Henk en de staf ze tot op het bot gemotiveerd gaat krijgen. Wie niet mee wil mag gaan banken.
Als je als voetballer niet gemotiveerd kan worden door 12000 supporters in het stadion, heb je een probleem wat alleen maar opgelost kan worden met het kwijtraken van je positie als basisspeler, dus helemaal mee eens.
Maar ik zie dit ook als een algeheel falen van de Ts.

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op februari 25, 2025, 09:32:58
Ik ga naar het stadion om vermaakt te worden met goed voetbal. En of je nu op promotie staat, doet voor mij daar niets aan af.
Dit plichtmatige voetbal kan mij dan ook niet motiveren om hier mijn avond aan te besteden en met een bak ergernis weer uit het stadion te komen.
ik ben het wel met jouw eens hoor dit seizoen zijn we in het Kooi stadion nog niet echt vermaakt .
Ik moet me er soms toe zetten om er heen te gaan ik mis de beleving de passie het willen winnen van een wedstrijd  wat meerdere forumleden ook hebben.
Ik wil mijn Cambuur terug snot voor ogen knokken voor je club?.

Poetser

Citaat van: Vlampiep op februari 25, 2025, 09:32:58
Ik ga naar het stadion om vermaakt te worden met goed voetbal.

Als het je daar om gaat dan heb je dus echt een seizoenkaart bij de verkeerde club.

Vlampiep

Citaat van: Poetser op februari 25, 2025, 10:10:00
Als het je daar om gaat dan heb je dus echt een seizoenkaart bij de verkeerde club.
Niet eens, want we hebben toch ook tijden gehad met attractief voetbal en spektakel.
Momenteel lijkt er sprake te zijn van een onmachtige Ts verkeerde scouting  en spelers met een verkeerde instelling.
Maar hierin is Cambuur geen uitzondering, dus boeit het voetbal mij steeds minder.

Zuid1991

#23
Citaat van: Vlampiep op februari 25, 2025, 10:34:13
Niet eens, want we hebben toch ook tijden gehad met attractief voetbal en spektakel.
Momenteel lijkt er sprake te zijn van een onmachtige Ts verkeerde scouting  en spelers met een verkeerde instelling.
Maar hierin is Cambuur geen uitzondering, dus boeit het voetbal mij steeds minder.

Je as moet bestaan uit toppers om mee te doen met de ?top 2? volgend seizoen.
Gaschili, Diemers, Nieling, Mercera,  Jansen, Pauwels zijn spelers die basis zijn voor die top 2 klassering.
Dan moet je een goalgetter halen, een goede c.v (Mullem kan echt niet) en nog een goede buiten.
Ben je een heel eind en kun je leuk voetbal spelen.
Met de huidige selectie kun je bijna niet goed voetbal spelen want er spelen teveel spelers die niet slim zijn (kwaliteit tekort).

Nu is het zaak om te stunten in nacompetitie. En anders voortborduren op bovenstaande spelers en afscheid nemen van 5/6 spelers.

De Gast

Het is dit seizoen wel heel erg in thuiswedstrijden ja. Ik kijk er zelfs een beetje tegenop om vrijdag te gaan. Het heeft volgens mij ook niks met motivatie te maken maar gewoon het type spelers wat wij dit jaar hebben rondlopen en het gebrek aan creativiteit en scorend vermogen.

Vrijdag svp Rolke en Pauwels naar het bankje. Het doet me zo'n zeer aan de ogen. Laat alsjeblieft wat andere jongens starten. Jongens als Poll worden er om minder uitgehaald.
Enige lichtpuntje is Hilterman. Heerlijk toch. Beetje oorlog maken, gretigheid gecombineerd met wat kwaliteit. Je moet er daar gewoon twee of drie van hebben rondlopen. Wat ziet een elftal er dan al anders uit. En wordt je ook nog kampioen.

fred


Arno A

wordt het carpoolen of stappen ze in Venlo in de spelersbus...

Poetser


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Poetser