Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - VVV vrijdag 28 feb. 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 24, 2025, 22:23:04

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: mark1989 op februari 26, 2025, 11:02:06
Heeft niks met pamperen te maken. Ik denk dat je dan meer kans hebt om te winnen. Hilterman vind ik beter als ie erin kan komen en niet om mee te starten.
En Mercera vind ik dat ie goed speelt dus die zou ik laten staan.
Je zou wel meteen met Caschilli kunnen beginnen en dan Galvez op de bank laten. Dat zou ik ook logisch vinden.
Rolke is geen ideale schoonzoon in mijn ogen.
Dan hebben we een andere mening.
Mercera speelt ruk op dit moment maar zou ik laten staan.
Met Gabi ipv Galvez heb je meer dynamiek/fysiek, drive naar voren.

Met wat voor reden vindt je Hilterman als invaller beter dan als basisspeler?
Volgens mij heeft hij bewezen goals te kunnen maken als basisspeler.

Rolke was echt de slechtste tegen jong Ajax, alle duels verloren, continu te laat, etc.
Je speelt met 10 man als hij in de spits begint.

CaseP

Was de blessure van onze Ierse goalgetter niet een kleintje? Wellicht allebei 45 minuten: Afolabi/Hilterman. Rolke is geen spits. Rendeerde prima er net achter vind ik, pakte ook zijn doelpuntjes mee. Kieftenbeld/Diemers/Rolke zou ik weleens op het middenveld willen zien met Nartey na een minuut of 60. Gabi helft mee laten doen, snap niet goed waar Poll zijn bankzitten aan te danken heeft. Met Gabi en Poll op de back lekker veel drive naar voren.

mark1989

Citaat van: Zuid1991 op februari 26, 2025, 11:13:42
Dan hebben we een andere mening.
Mercera speelt ruk op dit moment maar zou ik laten staan.
Met Gabi ipv Galvez heb je meer dynamiek/fysiek, drive naar voren.

Met wat voor reden vindt je Hilterman als invaller beter dan als basisspeler?
Volgens mij heeft hij bewezen goals te kunnen maken als basisspeler.

Rolke was echt de slechtste tegen jong Ajax, alle duels verloren, continu te laat, etc.
Je speelt met 10 man als hij in de spits begint.


Rolke had het inderdaad moeilijk tegen Jong Ajax. Maar het is wel een jonge die snel veel kan groeien. En iemand die een heel goed schot heeft. Het probleem vind ik dat te weinig spelers in ons team een goed schot van afstand hebben. Dus ik zou Rolke altijd laten staan. Door hem te wisselen lever je gewoon scorend vermogen in.
En Hilterman kan niet een hele wedstrijd spelen. Als je met hem begint moet ie veel meters maken vanwege het drukzetten. En een tegenstander is dan ook nog fit. Daarbij is het ook niet prettig om na een helft er uitgehaald te worden. Het voelt beter om er in te komen. En door hem in te brengen na rust kan hij het mooi het publiek opswepen en met het stadion erachter kan Cambuur meer. Dus daarom zou ik hem laten invallen.
En het is een speler die goed is in oorlog maken in de 16. Als cambuur nog niet voor staat na 45 minuten is hij de ideale invaller. Als je hem hebt laten starten. Met wie kan je dan nog iets doorbreken.

Als ie helemaal top fit was en een hele wedstrijd kan spelen en vol druk zetten. Zou ik misschien wel met hem starten in de basis. Maar dat is niet zo begrijp ik.

Zuid1991

Citaat van: mark1989 op februari 26, 2025, 11:20:21

Rolke had het inderdaad moeilijk tegen Jong Ajax. Maar het is wel een jonge die snel veel kan groeien. En iemand die een heel goed schot heeft. Het probleem vind ik dat te weinig spelers in ons team een goed schot van afstand hebben. Dus ik zou Rolke altijd laten staan. Door hem te wisselen lever je gewoon scorend vermogen in.
En Hilterman kan niet een hele wedstrijd spelen. Als je met hem begint moet ie veel meters maken vanwege het drukzetten. En een tegenstander is dan ook nog fit. Daarbij is het ook niet prettig om na een helft er uitgehaald te worden. Het voelt beter om er in te komen. En door hem in te brengen na rust kan hij het mooi het publiek opswepen en met het stadion erachter kan Cambuur meer. Dus daarom zou ik hem laten invallen.
En het is een speler die goed is in oorlog maken in de 16. Als cambuur nog niet voor staat na 45 minuten is hij de ideale invaller. Als je hem hebt laten starten. Met wie kan je dan nog iets doorbreken.

Als ie helemaal top fit was en een hele wedstrijd kan spelen en vol druk zetten. Zou ik misschien wel met hem starten in de basis. Maar dat is niet zo begrijp ik.

Een heel verhaal.
Maar ik zou los van alle lui die niet 90 minuten kunnen, gewoon eens met je sterkste 11 beginnen.
Dat afwachtende heeft ons immers weinig leuk voetbal opgeleverd.
Je kunt Hilterman na rust wisselen.

Ga gewoon eens van eigen kracht uit.
Die lui missen zoveel spelers.
Starten met beste 11, druk erop en ervan uit gaan dat je veel beter bent.
Kun je na rust mensen rust geven.
Vermaak het publiek vanaf minuut 1 thuis!

Specuveter


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Huizen

Citaat van: Specuveter op februari 26, 2025, 12:50:21
Geen Gabi in ieder geval Vrijdag

Geen grijze perikelen hier, gelijk de feiten aub   ;) ;) Wat is er aan de hand?

Specuveter

Citaat van: Galdiano op februari 26, 2025, 12:56:14
Blessure? Ziek?
kwam pas later op de training  en trainde niet mee
Liep ook wat mank dus vermoed een blessure

Huizen

Citaat van: Specuveter op februari 26, 2025, 13:13:42
kwam pas later op de training  en trainde niet mee
Liep ook wat mank dus vermoed een blessure

Shit dat zou echt heel zuur zijn  ;(

zeewolde


Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op februari 26, 2025, 13:13:42
kwam pas later op de training  en trainde niet mee
Liep ook wat mank dus vermoed een blessure
een tweede Hilterman?. :_schater

Vlampiep

Citaat van: Bussum op februari 26, 2025, 13:10:07
Geen grijze perikelen hier, gelijk de feiten aub   ;) ;) Wat is er aan de hand?
Ik mis de grijze wel hoor, was altijd in het stadion en kreeg zo hier en daar wel wat mee.
Dus olde grieze wat ze ook over je schrijven of denken, het zijn voornamelijk pc ridders die je net als ik niet al te serieus moet nemen.

NRG

Citaat van: Bussum op februari 26, 2025, 09:31:58
Dit gaat hem inderdaad worden.
Cambuur is door de jaren heen altijd met voorzichtig brengen begonnen, dus dat zal met Gabi en Jeredy niet anders zijn.
Hopelijk doen we het dit keer eens andersom met iig de spits. Maar dan zal Henk hem snel moeten wisselen aangezien hij nog niet wedstrijdfit is.

Als dit ?m wordt blijf ik thuis. Ophouden met die flauwekul. Gewoon beginnen met Afolabi in de spits. En als die ziek, zwak of misselijkheid is breng je Hilterman. Gewoon de beste 11 opstellen. De woorden ?niet fit? en ?voorzichtig brengen? ben ik helemaal klaar mee.

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op februari 26, 2025, 14:43:54
Ik mis de grijze wel hoor, was altijd in het stadion en kreeg zo hier en daar wel wat mee.
Dus olde grieze wat ze ook over je schrijven of denken, het zijn voornamelijk pc ridders die je net als ik niet al te serieus moet nemen.
_O_ _O_

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op februari 26, 2025, 14:43:54
Ik mis de grijze wel hoor, was altijd in het stadion en kreeg zo hier en daar wel wat mee.
Dus olde grieze wat ze ook over je schrijven of denken, het zijn voornamelijk pc ridders die je net als ik niet al te serieus moet nemen.

Ik weet niet of we hem terugkrijgen wanneer we hem een Grunninger noemen (Olde Grieze), maar voor mij is ie van harte welkom uiteraard.
Henk, held, bedankt