Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong psv- Cambuur

Gestart door Specuveter, februari 01, 2025, 09:07:01

Vorige topic - Volgende topic

rudie

Citaat van: Stiens op februari 05, 2025, 20:43:45
Ja die mag gewoon tegen Juve spelen. Zal alleen eerst wel wedstrijdritme moeten opdoen, dus de kans is aanwezig dat dat bij Jong gebeurd.
Met zijn 25 jaar is Malacia veel te oud voor Jong

Noordcambuur

Citaat van: rudie op februari 05, 2025, 21:26:58
Met zijn 25 jaar is Malacia veel te oud voor Jong
zit morgenavond bij de selectie tegen Willem 2.

Noordcambuur

Citaat van: Gasgeve op februari 05, 2025, 13:51:48
Uneken nu waarschijnlijk de tweede spits bij PSV 1. Dat scheelt ons ook weer.
Jesper Uneken wordt bij het eerste elftal van psv gehaald na de blessure Pepi.
Peter Bosz bevestigde vrijdagmiddag.

sunderland

Het is wel duidelijk dat psv 1 op dit moment ook met hangen en wurgen de wedstrijden wint en dat heeft ook vaak zijn weerslag op de jong ploegen. Toen Ajax zo goed speelde zag je gelijk ook dat jong Ajax zelfs meedeed om de titel

Arno A

Het zit ons niet tegen. Eerst al geen Eddahchouri, en nu ook al geen Uneken.

denistel

blijft altijd opletten kijk nu ook weer Jong AZ ook geen bekende namen
maar staan 2-2 bij roda en wonnen 3-0 van VVV.

Poetser


Hirsch


Destroyer

Uit ervaring zullen we nu de aansluiting kan plaatsvinden wel weer punten laten leggen :_schater ben benieuwd  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Trainert!

Citaat van: Poetser op februari 07, 2025, 22:03:08
Als je wint sta je 3e.


Typisch Cambuur om het weer te verkloten maandag.

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op februari 07, 2025, 22:03:08
Als je wint sta je 3e.
zou heel mooi zijn maar je weet het nooit h? met Cambuur.

Specuveter


CambuurAmersfoort

Citaat van: Trainert! op februari 07, 2025, 22:20:41

Typisch Cambuur om het weer te verkloten maandag.

Alle seinen staan op groen om deze speelronde definitief aan te haken bij de promotieplekken.
Al 2x eerder verloren wij ook in een weekend dat veel concurrenten ook punten lieten liggen. Laten we hopen dat we nu allemaal vanaf minuut 1 scherp zijn en gewoon 3 punten pakken.
Dan tegen Oss hetzelfde vrijdag en je gaat gewoon meedraaien om een plek bij de 1e 2.

Bankzitter

We verloren niet omdat de tegenstander beter was en ook niet uit goals uit open veldspel.

We verliezen omdat 1) kansen niet worden afgemaakt en 2) persoonlijke fouten.

Hiltermann gaat het eerste oplossen straks en dan kan er best eens een goede serie volgen.

Galdiano

Je kan beter jagen dan achterom kijken. Dat zie je nu ook weer gebeuren.
Cambuur komt eraan!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets