Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Excelsior 17-01-2025

Gestart door De Gast, januari 11, 2025, 09:05:45

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Spelers van Excelsior die hebben al ruim 2 wedstrijden gehad en de meeste spelers van Cambuur hebben afgelopen maanden ??n helft gespeeld.
Dus de spelers van Excelsior hebben een betere conditie wel weer een nadeel ze hebben gister avond gespeeld en dan vrijdag weer?

Stiens

Waar conditie staat bedoel je denk ik wedstrijdritme. Conditie heeft niet altijd iets te maken met het spelen van wedstrijden.

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op januari 15, 2025, 07:59:32
Spelers van Excelsior die hebben al ruim 2 wedstrijden gehad en de meeste spelers van Cambuur hebben afgelopen maanden ??n helft gespeeld.
Dus de spelers van Excelsior hebben een betere conditie wel weer een nadeel ze hebben gister avond gespeeld en dan vrijdag weer?

Hier valt wederom weer geen speld tussen te krijgen.  _O_

PePe

Cambuur zal vrijdag dezelfde energie moeten tonen, die Excelsior gisteren had!!

Grijskijkert

Citaat van: PePe op januari 14, 2025, 23:24:33
Ik hoop dat de griepgevallen weer zijn hersteld voor vrijdag.
Zal zo even kijken... :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Al een indruk gekregen van onze nieuwe linksback?

Direct basis vrijdag?

Grijskijkert


Vandaag op de training van #cambuur , Diemers, Ottesen, Kieftenbelt weer aanwezig. Afolabi doet weer volgas mee! Ik denk dat het vrijdag zo komt te staan...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op januari 15, 2025, 11:38:42
Al een indruk gekregen van onze nieuwe linksback?

Direct basis vrijdag?
Is wat onwennig, dus zal op de bank starten...
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Grijskijkert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 15, 2025, 12:45:39
Blessure of ziekte
Weet ik niet zag aan het begin van de training Pauwels in een auto stappen en als bijrijder wegrijden. Weet dat Alhaft liesproblemen heeft.
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op januari 15, 2025, 12:48:56
en als bijrijder wegrijden.

Denk je dat ie dronken was dat ie niet achter het stuur kroop  :proost

Speelt er iets met een vertrek, of ga ik nu weer te ver
Henk, held, bedankt

fred

Dit kon wel eens een hele lange vervelende avond worden.
Maar hopen dat er een paar van excelsior door heen zitten na dat potje van gisteren...

De Gast

R?lke moet het gaan doen. De enige die wat onvoorspelbaars heeft.