Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Excelsior 17-01-2025

Gestart door De Gast, januari 11, 2025, 09:05:45

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Ben erg benieuwd naar vrijdag en hoop dat ?ns selectie fit is met een nieuwe spits. Hoop wel dat Henk de nieuwe spits gelijk opsteld en geen gekloot met wennen etc.

zeewolde

R?lke in de spits. Scoort nu ook.

En anders Afolabi.

janou

Citaat van: sunderland op januari 13, 2025, 14:08:37
idd . Als city championsleaque speelt kijk eens wat daar zit. Zit vol Aziaten. Die tickets zijn voor de normale man niet te betalen. Ze hebben hun ziel verkocht maar wel veel prijzen gewonnen. De supporters van Mainroad zouden graag terug willen, dan maar championship wat misschien wel de mooiste competitie is. Ook wb clubs.

Afgelopen jaar bij Millwall geweest, die hele buurt is gewoon rauw. Vond vooral de energie in het stadion echt wel tof, losse momenten worden veel meer in emotie meebeleefd. Qua zang vond ik het wel tegenvallen, maar het lijkt echt alsof mensen in die wedstrijd gezogen worden. Voetbal was overigens echt verschrikkelijk slecht haha

Grijskijkert

Ik verwacht geen Ottesen, Diemers, Pauwels, Kieftenbelt en Alhaft deze wedstrijd...
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 14, 2025, 16:59:04
Ik verwacht geen Ottesen, Diemers, Pauwels, Kieftenbelt en Alhaft deze wedstrijd...
nou dan kunnen we de punten ook wel opsturen naar Rotterdam..
:y

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 14, 2025, 16:59:04
Ik verwacht geen Ottesen, Diemers, Pauwels, Kieftenbelt en Alhaft deze wedstrijd...
gvd hebben deze spelers langer winterstop genomen.. :(

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op januari 14, 2025, 16:59:04
Ik verwacht geen Ottesen, Diemers, Pauwels, Kieftenbelt en Alhaft deze wedstrijd...
griep of blessures?

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op januari 14, 2025, 17:14:17
nou dan kunnen we de punten ook wel opsturen naar Rotterdam..
:y
.aanval met Rolke, krukkemik en Balk?

Middenveld
Souren Nartey , de Leeuw

Zoiets zal het dan worden?

Of Casas , Souren en Nartey

Bankzitter

De Jong hebben we ook nog? die zal wel spelen dan.

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op januari 14, 2025, 16:59:04
Ik verwacht geen Ottesen, Diemers, Pauwels, Kieftenbelt en Alhaft deze wedstrijd...
Het is nog lang geen Vrijdag!!

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op januari 14, 2025, 18:32:43
Het is nog lang geen Vrijdag!!
Dat is ook zo maar een aantal zijn al dagen afwezig dus zullen tijd nodig hebben om weer op niveau te komen..
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Dan zal het wel zoiets worden...

Jansen
Mercera vMullem Nieling Gavez

Souren De Jong Nartey

R?lke De Leeuw Balk


De Gast

Citaat van: Bankzitter op januari 14, 2025, 20:01:45
Dan zal het wel zoiets worden...

Jansen
Mercera vMullem Nieling Gavez

Souren De Jong Nartey

R?lke De Leeuw Balk

De Jong zit ook totaal geen gif in. Zo slapjes en totaal niet doelgericht.

Bankzitter

Eens, maar de TS blijft hem toch steeds kansen geven.
Ik zou het niet erg vinden als die vertrekt.... we hebben genoeg middenvelders over.

AL

Citaat van: Grijskijkert op januari 14, 2025, 16:59:04
Ik verwacht geen Ottesen, Diemers, Pauwels, Kieftenbelt en Alhaft deze wedstrijd...

Dan maar hopen op veel sneeuw haha.