Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda JC - Cambuur [10-1-25]

Gestart door Inferno-058, december 24, 2024, 10:36:52

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 21, 2025, 06:52:18
Goed punt, heeft de kooi wel een kampioensbalkon?

Voor 1x ga je geen kampioensbalkon maken.  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op januari 21, 2025, 11:49:28
Voor 1x ga je geen kampioensbalkon maken.  |:)
Klopt ook, 1x en daarna nooit weer  _O_
Henk, held, bedankt

666

Mooie puntjes, ik loop de hele dag met een prima humeurtje rond  :devil
Mijn collega`s zien aan mij of Cambuur verloren of gewonnen heeft  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

YellowBlue

Citaat van: rody rules op januari 21, 2025, 09:15:27
Ik vond die spits van Roda ook sterk inderdaad. Was bijna constant Van Mullem de baas, die werd regelmatig kinderlijk weggezet
Tja, dat is geen graadmeter...

Bankzitter

#229
Toch, wie vooraf had gezegd dat je met Mercera, vMullem, Nieling, Poll de beste KKD verdediging hebt, was voor gek verklaart.

Specuveter

Citaat van: YellowBlue op januari 21, 2025, 12:57:54
Tja, dat is geen graadmeter...
Weer even lekker afgeven op Van Mullem.
Wees blij met duo Van Mullem/Nieling.
11 keer de Nul gehouden
Ook met dank aan Thijs natuurlijk

sunderland

Citaat van: Specuveter op januari 21, 2025, 13:00:42
Weer even lekker afgeven op Van Mullem.
Wees blij met duo Van Mullem/Nieling.
11 keer de Nul gehouden
Ook met dank aan Thijs natuurlijk
ik was vaak negatief over V Mullem maar vond hem gisteren en vrijdag juist uitstekend, vond juist dat Nieling heel vaak verkeerd stond. Hoevaak v Mullem wel niet precies goed stond op de juiste momenten. Ook appart dat hij word genoemd hier.

oost

Citaat van: Specuveter op januari 21, 2025, 13:00:42
Weer even lekker afgeven op Van Mullem.
Wees blij met duo Van Mullem/Nieling.
11 keer de Nul gehouden
Ook met dank aan Thijs natuurlijk

We moeten ook niet overdrijven.
Met een keeper van normaal kkd niveau ,( Stevens Van osch nienhuis) hadden we nooit 11x de 0 gehouden laat staan nu 3e gestaan. Dat kun je echt volledig op conto van jansen zetten.

YellowBlue

Citaat van: Specuveter op januari 21, 2025, 13:00:42
Weer even lekker afgeven op Van Mullem.
Wees blij met duo Van Mullem/Nieling.
11 keer de Nul gehouden
Ook met dank aan Thijs natuurlijk

Lekker afgeven? niks lekkers aan, hij doet het goed naar zijn kunnen, maar ik mag aannemen dat de lat voor een CV voor Cambuur wat hoger ligt toch? Dus om te zeggen; dat is een goede spits want hij wint de duels van Van Mullem, dan dat vind ik geen goede graadmeter, nee.