Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - Cambuur [22-11-24]

Gestart door Inferno-058, november 08, 2024, 15:25:37

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op november 21, 2024, 15:31:34
ja, ik snap tot december het weggegooid geldt is maar betalen we tot de zomer door?
nee,huur kontrakt wordt opgezegd.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op november 21, 2024, 15:46:40
Had zich vanochtend ziek gemeld...
weet het niet, hij voelt het waarschijnlijk wel aankomen. Hij leest en hoort ook dingen. Misschien is er ook al met hem gesproken.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op november 21, 2024, 16:11:30
weet het niet, hij voelt het waarschijnlijk wel aankomen. Hij leest en hoort ook dingen. Misschien is er ook al met hem gesproken.
:y
IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058


Yellow Army

Area 58


Specuveter

Grote sneeuw bende rondom Arnhem.
Hoop dat het doorgaat en voor de mensen die gaan....Doe Voorzichtig!!6

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op november 22, 2024, 10:49:31
Grote sneeuw bende rondom Arnhem.
Hoop dat het doorgaat en voor de mensen die gaan....Doe Voorzichtig!!6
Het dak zit daar dicht, tempratuur is ruim boven 0 en komt volgens buienradar niet meer onder o...
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

Citaat van: Grijskijkert op november 22, 2024, 11:25:00
Het dak zit daar dicht, tempratuur is ruim boven 0 en komt volgens buienradar niet meer onder o...
Hoe weet jij dat het dak dicht is?

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op november 22, 2024, 11:37:26
Hoe weet jij dat het dak dicht is?
Alles weten maakt niet gelukkig, aagje...
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

#71
Citaat van: Grijskijkert op november 22, 2024, 12:47:45
Alles weten maakt niet gelukkig, aagje...
Allerlei dingen maar lukraak roepen maakt je een wijsneus, kieker?.

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op november 22, 2024, 12:53:25
Allerlei dingen maar lukraak roepen maakt je een wijsneus, kieker.
O'ja joh? Omdat jij iets niet weet en ik wel maakt mij een wijsneus... je zou bijna gaan denken dat je een hekel aan me hebt..
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

Citaat van: Grijskijkert op november 22, 2024, 13:05:54
O'ja joh? Omdat jij iets niet weet en ik wel maakt mij een wijsneus... je zou bijna gaan denken dat je een hekel aan me hebt..
Eerst vraag ik je hoe je weet dat het dak dicht is. Daarna zeg je: alles weten maakt niet gelukkig?Daar suggereer je dat je het niet weet imo.
Hele normale vraag van mij toch?
Was gewoon benieuwd. Laten we wel wezen, je hebt wel vaker iets gemeld hier wat niet uitkwam. Daarom wilde ik dat ?checken?.
Bedoel ik niks mis mee.
Fijne wedstried  |:)

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op november 22, 2024, 13:21:18
Eerst vraag ik je hoe je weet dat het dak dicht is. Daarna zeg je: alles weten maakt niet gelukkig?Daar suggereer je dat je het niet weet imo.
Hele normale vraag van mij toch?
Was gewoon benieuwd. Laten we wel wezen, je hebt wel vaker iets gemeld hier wat niet uitkwam. Daarom wilde ik dat ?checken?.
Bedoel ik niks mis mee.
Fijne wedstried  |:)
Ik zou bijna gaan denken om hier maar niks meer te melden, want heb je het een keer door omstandigheden iets niet goed gemeld dan wordt het je in lengte van dagen aangerekend of voor je voeten gegooid.
Maar op dat dak zit net als op het dak van de arena een regensensor(neerslagsensor) gaat dus automatisch dicht en Vitesse moet zuinig zijn op het veld i.v.m. de financi?le situatie  :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!