Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 1 November 20:00 Jong AZ - Cambuur.

Gestart door Noordcambuur, oktober 29, 2024, 13:36:30

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op november 01, 2024, 14:13:35
ik schat jong AZ iets hoger in.
Vorig seizoen alleen van Jong Ajax gewonnen Grijskijkert!
ik schat jong Az veel en veel hoger in. Die hebben een ploeg voor eerste 8.

sunderland

Hoop maar dat van Mullem niet weer zo dramatisch begint en dat het dan niet te laat is. Jong AZ straft dat wel af !

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 01, 2024, 14:49:43
Hoop maar dat van Mullem niet weer zo dramatisch begint en dat het dan niet te laat is. Jong AZ straft dat wel af !
nou niet alleen van Mullem hoor maar de hele verdediging moet scherp zijn.

Specuveter

Citaat van: sunderland op november 01, 2024, 14:49:43
Hoop maar dat van Mullem niet weer zo dramatisch begint en dat het dan niet te laat is. Jong AZ straft dat wel af !
Heb je ook nog wat anders te melden?
We weten nu wel dat je geen fan van Van Mullem bent.

Bankzitter

Citaat van: sunderland op november 01, 2024, 14:49:43
Hoop maar dat van Mullem niet weer zo dramatisch begint en dat het dan niet te laat is. Jong AZ straft dat wel af !

Daarna als team de kop niet laten hangen en zich terug in de wedstrijd gevochten.
Een groot verschil met bijv de wedstrijd tegen Emmen en zeker met vorig seizoen.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op november 01, 2024, 14:48:17
ik schat jong Az veel en veel hoger in. Die hebben een ploeg voor eerste 8.
Mooi dat AZ morgenavond speelt tegen Feyenoord... ;)
IN HENK WE TRUST!!!


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Poetser


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Groningen

Ik zie gelukkig geen 1e selectiespelers bij jong AZ, ziet er echt jong uit.

Noordcambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op november 01, 2024, 19:12:07
Ik zie gelukkig geen 1e selectiespelers bij jong AZ, ziet er echt jong uit.
jong AZ mist nog wat spelers die er niet bij zijn.

sunderland

Citaat van: Specuveter op november 01, 2024, 14:54:11
Heb je ook nog wat anders te melden?
We weten nu wel dat je geen fan van Van Mullem bent.
nee want ik ben daar bang voor. Vind hem verreweg de slechtste van de basis en stiekem hoop ik dat hij juist het tegenovergestelde doet vandaag. ..,

punkman