Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur-FC Volendam

Gestart door nee,wel?, oktober 05, 2024, 20:11:49

Vorige topic - Volgende topic

beam

Citaat van: De Gast op oktober 18, 2024, 23:21:13
Heb me zowaar wel vermaakt vanavond. Toch wel weer een paleisje hoor als je zo aan komt fietsen. Had ook wel echt het gevoel van tevoren dat er wat in zou zitten. Nou ja dan is een beetje een gelijkopgaande wedstrijd dan wellicht het max haalbare. Maar met zo weinig scorend vermogen en een Balk als eindstation wordt elke wedstrijd een strugle voor een resultaat(je). Volgens mij hebben we het nog nooit zo slecht voormekaar gehad voorin.

En dan geef je het toch weer weg. Je kijkt er niet van op. Hoort ook allemaal bij een kwalitatief armoedig elftal.

Het is hopen op af en toe een leuk wedstrijdje. Niet teveel Emmen-thuis achtige potten en dan moet je maar tevreden zijn.
Denk dat dit het wel is. Ik had andere verwachtingen dit seizoen. Het is zo als het is. Berusting. Zucht

Poetser

Het zit ook niet mee h?.. hoe haalt die keeper die laatste bal uit z'n doel?  8P

Leeuwarden058

Wat ik ook erg irritant vind is van die mensen op oost die 10 minuten (of ?berhaupt eerder)vertrekken vanaf de tribune. Laatst tegen Emmen en nu weer, kommop man wat maakt die 5 minuten eerder thuis uit.

wiekie1969

Kest die beter druk maken om het vertoonde spel van dit zielloze zooitje. Gingen in de rust al mensen naar huis. Zegt alles.

denistel

Citaat van: Leeuwarden058 op oktober 19, 2024, 07:33:18
Wat ik ook erg irritant vind is van die mensen op oost die 10 minuten (of ?berhaupt eerder)vertrekken vanaf de tribune. Laatst tegen Emmen en nu weer, kommop man wat maakt die 5 minuten eerder thuis uit.

je zag nope door de mist toch

Cambuur Groningen

Ach.. ik vond de eerste 20 minuten best redelijk tegen een op papier veel beter Volendam. Vervolgens is M?hren M?hren en schiet een kans die hij zelf weet te cre?ren er prachtig in en is het 25 minuten paniek tot de rust.

2e helft een stuk beter totdat ik eigenlijk niets meer zag, maar wat ik hier teruglees had Volendam rood moeten hebben en wij op 2-1 moeten komen. Dat gebeurt dan niet en is op dit moment typisch Cambuur.

Voor iedereen die de opstelling achteraf niet begreep (wat natuurlijk achteraf lekker makkelijk is) de vraag: Wat was er zo gek aan gezien de prima overwinning op VVV uit met dezelfde basiself zonder Kieftenbeld omdat die geblesseerd was?

denistel

1e helft totaal geen id wat we deden van achter uit geen oplossingen en
geen durf terwijl er soms zo veel ruimte is maar dan moet je wel snel handelen.

zochten vaak Balk met lange hoge ballen die tussen 2 man van 2 meter stond?
middenveld ook onzichtbaar.tegenstanders weten dat Diemers de boel moet regelen en
zetten daar een mannetje op en de rest komt te kort of nog te kort,

2e helft Alhaft er bij is wel een speler waar je nog wat aan kan hebben de komende
maanden.Pauwels zal constanter moeten worden die kan het op zich wel.

genoeg werk aan de winkel nog steeds.

denistel

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 19, 2024, 08:21:41
Ach.. ik vond de eerste 20 minuten best redelijk tegen een op papier veel beter Volendam. Vervolgens is M?hren M?hren en schiet een kans die hij zelf weet te cre?ren er prachtig in en is het 25 minuten paniek tot de rust.

2e helft een stuk beter totdat ik eigenlijk niets meer zag, maar wat ik hier teruglees had Volendam rood moeten hebben en wij op 2-1 moeten komen. Dat gebeurt dan niet en is op dit moment typisch Cambuur.

Voor iedereen die de opstelling achteraf niet begreep (wat natuurlijk achteraf lekker makkelijk is) de vraag: Wat was er zo gek aan gezien de prima overwinning op VVV uit met dezelfde basiself zonder Kieftenbeld omdat die geblesseerd was?

opstelling kanmisschien wel tis hoe je het uitvoerd toch.balk tussen 2 reuzen en dan
hoge lange ballen??

De Gast

Citaat van: denistel op oktober 19, 2024, 08:23:44
1e helft totaal geen id wat we deden van achter uit geen oplossingen en
geen durf terwijl er soms zo veel ruimte is maar dan moet je wel snel handelen.

zochten vaak Balk met lange hoge ballen die tussen 2 man van 2 meter stond?
,iddenveld ook onzichtbaar.tegenstanders weten dat Diemers de boel moet regelen en
zetten daar een mannetje op en de rest komt te kort of nog te kort,

2e helft Alhaft er bij is wel een speler waar je nog wat aan kan hebben de komende
maanden.Pauwels zal constanter moeten worden die kan het op zich wel.

genoeg werk aan de winkel nog steeds.

Dat is een herhaling van wat Cambuur op twitter meldt: werk aan de winkel.
Zo?n dooddoener.

Er is gewoon niet goed genoeg ingekocht. Gefaald. We moeten het hebben van penalty?s en de wissels zorgen er nooit voor dat we een wedstrijd onze kant toetrekken. Voetbal in de marge.

Grijskijkert

Citaat van: Trainert! op oktober 19, 2024, 06:11:45

Welkom in de wereld dat betaald voetbal heet. Er wordt niks verkeerds gezegd. Als iemand er iets niet van kan, moet dat gezegd worden. Maar pamperen en alles recht lullen, creeeer je juist softies mee.
Dan moet je dat in iemand smoel zeggen, oww wacht dan is het niet meer anoniem...stom van mij om te denken dat je niet zo'n held bent.
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Groningen

Citaat van: denistel op oktober 19, 2024, 08:25:13
opstelling kanmisschien wel tis hoe je het uitvoerd toch.balk tussen 2 reuzen en dan
hoge lange ballen??
Is dat niet meer onkunde van spelers die in paniek zijn geraakt na een 0-1? Tot die 0-1 gebeurde dat niet volgens mij. Ik heb het nog een paar keer gezien in de tweede helft en dat is natuurlijk onnozel. Maar geloof jij dat de TS daar opdracht voor geeft of is het meer een speler die dat zelf niet begrijpt?

Grijskijkert

Citaat van: denistel op oktober 19, 2024, 08:25:13
hoge lange ballen??
Om achter de verdediging te leggen maar dat ging de eerste helft zoals eerder gezegd niet goed.
IN HENK WE TRUST!!!

wiekie1969

Wordt alleen maar onzin geroepen voor en na de wedstrijd. De punten komen vanzelf wel, we hebben er zin in, de tegenstander is goed, we worden steeds fitter. Elke week hetzelfde.
Van de 10 wedstrijden hebben we er 7 niet gewonnen. Spelhervattingen zijn een drama, positiespel is heel erg slecht, in de omschakeling kunnen spelers het niet belopen, het bal tempo is veel te laag, voetbalgogme ontbreekt, er is geen leider in het veld en we scoren niet of nauwelijks. Kortom, beter wordt het niet met deze selectie.

wiekie1969

Citaat van: De Gast op oktober 19, 2024, 08:29:08
Dat is een herhaling van wat Cambuur op twitter meldt: werk aan de winkel.
Zo?n dooddoener.

Er is gewoon niet goed genoeg ingekocht. Gefaald. We moeten het hebben van penalty?s en de wissels zorgen er nooit voor dat we een wedstrijd onze kant toetrekken. Voetbal in de marge.
.
Je speelt vanaf de eerste wedstrijd tussen plek 14 en 20. Helemaal eens

Vlampiep

Zolang er vanuit de club wordt gezegd dat de data aangeeft dat het voetbal steeds beter wordt( citaat Ard de Graaf) wordt het een kansloos seizoen.
Iederen kon gisteravond zien dat we op veel posities ernstig in kwaliteit en aan fysiek te kort komen. Hier kan een trainer geen verandering in brengen, dus moeten de beleidsmakers de hand in eigen boezem steken.  :R