Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur-FC Volendam

Gestart door nee,wel?, oktober 05, 2024, 20:11:49

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Stanley op oktober 06, 2024, 18:28:50
De eerste thuis overwinning komt steeds dichterbij!
Nou gelukkig!

Arno A

 bij winst sta je al bijna op een nacompetitieplaats.

Leeuwarder94

Het zit dicht bij elkaar. Als je wint kun je rond plek 8 staan en bij verlies richting plek 18.
De wens is de vader van de gedachte

fred

Gewoon dit tweeluik in het Kooitje winnen. Klaar.

Noordcambuur

Voor volgende week vrijdag nog genoeg kaarten beschikbaar  :y

Noordcambuur

Zijn nog voldoende kaarten beschikbaar mooi avondje op vrijdag. :thumbsup

sunderland

Zet bij betbuilder alvast die lange bij doelpunten maker. Heb het niet vaak maar verwacht niks.

De Gast

Hest Cambuur wel op winst zet mag ik hopen?

sunderland

Citaat van: De Gast op oktober 16, 2024, 12:24:21
Hest Cambuur wel op winst zet mag ik hopen?
nee omdat ik dat simpelweg niet verwacht. Heb nog steeds in mijn hoofd dat Volendam en Exelcior de 2 beste teams zijn. ( en het meeste geld)

Grijskijkert

#24


Casas weer bij de selectie, Afolabi nog niet...verder afwezig, Schaapman, Caschili, Kieftenbeld.
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

R?lke in de basiself deze Duitser kan helemaal niks??ohhhh ik houd mijn hart vast voor morgen.
Geen Souren dus en ook geen de Jong?. :_schater

Bernardo

Snap ook echt niet wat de TS ziet in R?lke, alles gaat veel te traag bij hem. Stel dan gewoon de Jong op.

anderszchristian

Citaat van: Grijskijkert op oktober 17, 2024, 12:23:28


Casas weer bij de selectie, Afolabie nog niet...verder afwezig, Schaapman, Caschili, Kieftenbeld.
Ik zou de Leeuw gewoon in de spits zetten, Balk op rechts en Nartey op het middenveld. Nu heb je drie spelers die niet op hun eigen positie staan

Bankzitter

Je hebt 2 mogelijkheden tegen Volendam.

Liefst zo ver mogelijk van de goal af want je wilt Veerman en Muhren niet in de 16. Ver van de goal af kunnen die het nooit belopen.
Dan wil je Diemers ook hoog op het veld.

Wordt je toch terug gedrongen, dan ligt er ruimte voor Pauwels en Balk en dan wil je Diemers weer dichter op je 16 om die ballen achter hun verdedig te leggen.

Snap de keuze van R?lke daarom ook niet, Souren zou de een-op-een vervanger voor Kieftenbelt moeten zijn.

Noordcambuur

De twee kersverse aanvallers zijn er weer niet bij nog niet wedstrijdfit.
De Leeuw 38 jaar moet in 72 uur 2 wedstrijden spelen?.