Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]

Gestart door Inferno-058, september 20, 2024, 21:43:09

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op oktober 03, 2024, 13:37:15
wat wordt de opstelling?
jansen
Mercera. -  van Mullem. - Nieling. - Poll

Kieftenbelt. -  Diemers. - de Leeuw

Nartey. - Balk. -  Pauwels

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op oktober 03, 2024, 15:39:45
Het zal allemaal wel dat Balk fit is. Balk komt gewoonweg kwaliteit te kort en is technisch zeer beperkt.
Heb liever dat een speler minder afstanden aflegt maar wel bepalend is aan de bal.
En dat mankeert er aan dit elftal.
en wie wil je nu voor Balk laten spelen ben ik heel benieuwd naar?

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op oktober 03, 2024, 16:15:15
Welke spelers zijn dat behalve Afolabi en Alhaft?
hebben we de kassabon nog ergens liggen kunnen we ze inleveren?..phoeeee wat een aankopen  :_schater

Trainert!

Citaat van: Noordcambuur op oktober 03, 2024, 16:20:48
hebben we de kassabon nog ergens liggen kunnen we ze inleveren?..phoeeee wat een aankopen  :_schater


wie heeft ze aangetrokken?

Inferno-058


sunderland

#50
Citaat van: Noordcambuur op oktober 03, 2024, 16:17:00
jansen
Mercera. -  van Mullem. - Nieling. - Poll

Kieftenbelt. -  Diemers. - de Leeuw

Nartey. - Balk. -  Pauwels
tja maar weer door de husselmachine. Gaat compleet de verkeerde kant op. Otessen word in de steek gelaten en wordt er uitgegooid. Poll die er opeens uitgegooid werd start nu weer. Schiet mij maar lek. Wat bespreken Henk en zijn assistenten dan? Data en de husselmachine en es even kijken wat daar uit komt..en als Balk ( die onthutsend was) spits start is het een trieste bedoeling

Lowieke

Zou het zo niet zijn:
                       Jansen

Mercera - van Mullem - Nieling - Poll

Nartley  - Kieftenbelt - Diemers

Balk - de Leeuw - Pauwels

Persoonlijk vind ik dit trouwens ook een zwaktebod. Als dit tenminste de opstelling is. Waar komt deze wijsheid vandaan?

Bankzitter

Daar zat ik eerder aan te denken.
Hoe is het proces? Maakt Henk zijn opstelling en gaat dan met de perfomance gasten kijken of er nog iets aangepast moet worden ?
Of komt er eerst een partij data van spelers die niet 100% zijn en puzzelt dan Henk van de rest een elftal in elkaar?

Want hoe kom er anders bij om steeds weer 11 andere namen op het magneetbord te zetten.

papier

Balk in de spits en De Leeuw erachter aldus Henk in de voorbeschouwing.

AL

Citaat van: papier op oktober 03, 2024, 17:28:28
Balk in de spits en De Leeuw erachter aldus Henk in de voorbeschouwing.

Henk kun je echt niet meer serieus nemen als dit de bedoeling is.

Bankzitter

Zou het in de praktijk niet zoiets worden?

Jansen

Mercera - van Mullem - Nieling - Poll

Kieftenbelt - Diemers

Nartley  - de Leeuw

Balk - Pauwels

Van Gaal zou zeggen 1-4-2-2-2

DayDreamer

Citaat van: AL op oktober 03, 2024, 18:10:10
Henk kun je echt niet meer serieus nemen als dit de bedoeling is.

Henk wil perse met een "ouder" ervaren middenveld spelen.

wiekie1969

Het maakt toch niet een reet uit wie er spelen man. Kwaliteit hebben we niet. 6 potjes gewonnen in heel 2024. Om je dood te schamen.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op oktober 03, 2024, 16:50:43
tja maar weer door de husselmachine. Gaat compleet de verkeerde kant op. Otessen word in de steek gelaten en wordt er uitgegooid. Poll die er opeens uitgegooid werd start nu weer. Schiet mij maar lek. Wat bespreken Henk en zijn assistenten dan? Data en de husselmachine en es even kijken wat daar uit komt..en als Balk ( die onthutsend was) spits start is het een trieste bedoeling

Iedereen mag even ballen. Het is allemaal hetzelfde niveau. Dus het maakt niet een moer uit wie er speelt.

papier

Citaat van: DayDreamer op oktober 03, 2024, 18:28:47
Henk wil perse met een "ouder" ervaren middenveld spelen.

Ja prima dan zet je Kieftenbelt erin ipv Rolke. Rest laat je staan.